mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik snapte net ook opeens dat "prikkeldraad" gevoel wat priscilla geloof ik omschreef
    was eigenlijk de eerste keer dat het naar aanvoelde
    gelukkig nog niet echt pijnlijk, meer vervelend

2. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Zo net ff een tosti en een dik besmeerde boterham
    Met pasta naar binnen gewerkt:) het smaakte me ech wel al had ik nog steeds geen honger.

Miekr jeeeeeeeee eindelijk je wagen halen

Miffy nee ze doet me geen pijn maar wel dat het ongemakkelijk aanvoelt.

Hier ben ik in totaal 9 kilo aangekomen, bij mijn zoon was dat 18kilo in totaal. Dus het ziet er naar uit en ik hoop het ook dat de schade nu beperkt blijft.

3. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Prikkeldraad gevoel ken ik niet.
    Schoppen zijn niet pijnlijk en schrik er soms wel van en schiet ik van schrik een sukkie de lucht in.
    Ze ligt nu helemaal rechts in mn buik tegen mn ribben aan. Dat is geen fijn gevoel. Buik staat ook een beetje scheef.:)

Morgen avond pretecho, zin in!

4. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City

jaaaa.... en dan schrik ik me de blubber!!!

5. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zow dames, voor het laatst op pag. 22 gereageerd, dus sorry, ik lees zo ff 1 of 2 blz erna.. Maar het is voor mij geen doen meer.

Ik baal daar wel van, normaal reageerde ik op iedereen en heb nu de puf gewoon niet eens meer. Slapen is drama..

@ Schoppen: zei al dat het hier minder was, dinsdag maar ff vragen of dat normaal is. Soms wel ineens iets tegen me ribben, das wel auww!!

Verder weinig te melden.. *gaap*

6. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    nu dus weer thuis van een relaxed feestje. Ik merk dat ik steeds meer last van mijn rug krijg als ik zit... Dus tussendoor even lopen en staan moet ik wat vaker doen.
    Verders moe, maar tevreden ;)

7. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ow ja, even reageren op de bezorgde dames.

Ik ben inderdaad veel moe, maar ik slaap dan ook echt zwaar beroerd! 's nachts lukt het niet, lig maar te woelen en draaien. En nachtmerries!! Maar dan tegen de ochtend erg moe en dan pas in slaap vallen. Dus mijn ritme flink van slag enzo, dus beroerd allemaal..

Vorige keer (3 weken terug) was mijn HB prima, dus neem aan dat dat het dan niet is, of kan dat zo snel een dip hebben???

8. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    @Sam je hb kan wel heel snel dalen! Maar ik zou het zowiezo ff aankaarten bij je verloskundige. Het moet natuurlijk wel zo gezond mogelijk blijven en zoals ik het lees vind ik dat nl niet. Maar goed dat ben ikke;) lekker bellen morgen misschien heeft ze nog wat tips??

9. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Hey meiden..

Vandaag niet geweest druk dagje.. Herdenkingsdienst van oma gehad.. Heel indrukwekkend en emotioneel..
    Viel mn ma en tante op dat mn buik zakt en ik laag draag.. Zou de uk dan al zo indalen?? dinsdag groeiecho, dan zullen ze het ook wel kunnen zien denk ik..

Lees even niet terug.. Ben zo moe, en komende week erg druk.. Dus ik ga zo naar bed

Liefs!

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ik heb dinsdag een afspraak staan bij de VK. Dus zal gelijk vragen of ze mijn HB kan prikken. Weten we het gelijk...

En anders toch maar over nadenken om helemaal te stoppen met werken.. Misschien helpt dat ook..

11. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Goed zo sam!!! Je wil niet je kraamtijd of erger je bevalling tegemoed... En hoe moeilijk ook, misschien is,eerder stoppen dan nu t beste voor je. En dat is niet leuk...

Pijnlijke trappen, ja!! Wordt sinds een paar dagen erger. Pfffff vandaag is ie de héle dag al bezig...

Miffy, klinkt heel druk, maar wel leuk allemaal! Probeer er van te genieten!

Truste iedereen!

12. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Jeetje de laatste Keer dat ik een bloedneus had is al
    Tientaljaar terug. Vanmorgen ineens na snuiten een waterval uit mijn neus schrok er zelf goed van. Gelukkig nu wel gestopt.

Tsja sam
    Misschien is stoppen met werken wel beter, misshien knap je dan wel weer op je moet immers fit aan je bevalling beginnen.

13. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    En zonnetje schijnt hier weer aan een strakblauwe lucht:) beloofd weer een heerlijke dag te worden

14. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    @ludora; Wat fijn dat je een leuke dag heb gehad... Aan vermoeidheid gewoon overgeven, hoe moeilijk het ook kan zijn...
    @pat78: ik kan over eten niets zeggen, ik heb regelmatig trek... Voor mijn zwangerschap had ik er wel last van, ik bleef gewoon eten ondanks ik verzadigt was. Nu heb je het wel het hardst nodig, ik zou gewoon kleine porties eten. De voedingsstoffen binnen krijgen voor je kleine.
    @miffy: Dat is zeker een drukke 1-2 weken, maar wel allemaal leuke dingen in het verschiet... Succes gewenst vanuit hier :). De baby krijgt minder ruimte, dat je de schoppen wat beter kan voelen... Ik heb soms dat zij tegen mijn ribben aan duwt, geen fijn gevoel... Mijn schoonmoeder had zelfs zichtbare blauwe plekken, mijn schoonzus gekneusde ribben....
    @Sam4Hope: gebruik jij hulpmiddelen om in slaap te komen? mijn schoonzus had een zwangerschapskussen, veel baat bij gehad... praat anders met je verloskundige hierover... Mijn zussie heeft zoiets ook gehad, twee maanden geleden bevallen van haar dochter... Ze heeft uiteindelijk gesmeekt om te strippen, fysiek en emotioneel zat zij er helemaal door heen.
    @nijntje81: wat je proberen, een buikband (ondersteund rug en buik)... Ik heb er gisteren een gekregen, heel even om gedaan maar merkte meteen een verschil...

Ik moet vandaag weer therapeutisch werken, met een client naar het ziekenhuis... Verder kantoor werkzaamheden, hoop dat mijn bandenpijn niet veel aanwezig is. Mijn man vanochtend helemaal blij, voor het eerst draag ik een buikband met tekst (dat wilde hij zo graag). Morgen 31 weken zwanger, woensdag afspraak verloskundige en 's avonds babyview (2d,-3d en 4d). Ik kijk daar zo naar uit...

15. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Wiehoeeee 30 weken!!

16. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Jeeeeeh AN!!!

Pat, nou ik wilde t hier net gaan vertellen, ik heb sinds een 1,5 ineens spontane bloedneuzen. Niet heel erg, meestal zo over, maar t loopt er ineens zo spontaan uit.... Zou dat dan echt zwangerschap ook zijn???

17. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @Sam: Hier ook nog steeds moe hoor. Moet wel zeggen dat ik de laatste dagen steeds beter ga slapen. Succes met het nemen van je beslissing om nu al te stoppen met werken. Tot wannneer zou je doorwerken?

@pat: Hier is het heel mistig, dus geniet van je zonnetje.

@Sefanja: Wat een leuke tekst. En succes met werken vandaag.

Zometeen op controle. Ben benieuwd krijg ook weer een groei echo. Verder niets te melden

18. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Werk ze sefanja!! Leuk nog een echo!! Ik zit nog steeds te twijfelen... Maar woensdag heb ik weer een gewone controle echo. Ik heb inmiddels meer als 10 echo's gehad....

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ludora, wow dat zijn een hoop echo's!! Mijn teller staat op 3 en het zullen er ben ik bang 3 blijven.

20. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Ik heb 6 echo achter de rug en krijg as maadag weer groei en liggingsecho. Hoelang duurt de laatste echo?? Is dat zo'n beetje net zolang als de 20weken echo???

Het zal vast door zwangerschap komen die bloedneuzen, als ik af en toe zo mijn hart voel pompen. Voel me af en toe ook echt opgejaagd ??? Net als nu weet niet hoe ik moet zitten of liggen beetje benauwd ook, heb het idee dat ze nu weer lekker hoog zit.

Deel Deze Pagina