mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Oei jeetje BB en sefanja slecht nieuws, meiden heel veel sterkte de komende dagen.
    Vreemd want bij vergiftiging halen ze de baby toch altijd??? Of heb ik me verkeerd ingelezen??

Oo nyncke dat had ik niet eens gelezen , dan mag sefanja wel bij jou hoor, dribbel en Pearl heb ik ook. Het maakt mij niets uit:)

Nogmaals meiden in ziekenhuis sterkte

2. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Wrs vliezen ook gebroken, voelde uit het niets warm water langs benen gutten, ik word zo aan scan gelegd, nu inlegger met handschoen om wat op te vangen. Ik ben 15 mei uitgerekend...

3. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Mijn tekst helemaal weg:(

4. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Nou ja daar ben ik weer???? Meiden ik ga tv kijken en slapen, hopelijk morgen goed nieuws te lezen van beide meiden

5. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ BB: jeetje wat balen, zeker omdat je nog zo lang moet blijven! Sterkte!! Als er maar goed voor jou en je kleintjes wordt gezorgd!

@ Sefanja: joh je vliezen, dat is ff schrikken! Hopelijk weten ze snel meer en maakt je kleintje het goed, anders toch een april mama haha :)

Ik heb mijn bedankjes af! Jahoe! Ga nu lekker languit op de bank en dan lekker mijn bedje in!

Weltrusten alvast!

6. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Sefanja, oei als het je vliezen zijn, word je nu snel mama! Rustig aan!

Bb ook balen en een tegenvaller 3wkn zkh... Maar als het beter is voor de kleintjes... Ook voor jou sterkte..

7. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    hier gewoon een dikke dip... huilend aan de telefoon bij mn SM en bij mijn kerel gezeten... Ik weet dat ik de situatie moet accepteren zoals het is,maar ben gewoon verdrietig dat het deze week zo anders loopt dan ik gepland of gehoopt had. Ook de verjaardag van mijn kerel gaat morgen niet door...zo klaag klaag klaag.... Fijn is dat SM zondag even langskomt om het nodige te doen en de luierzakjes van de Action langs te brengen... zij komt daar vaker dan ik ;)

8. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    JeeJ! Wat retespannend meiden... in dit geval dikke tegenvallers.... Sterkte BB&Sefanja!!!!

9. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Is het geen idee om een verwachte geboortedatum/ werkelijke datum en de gewicht/lengte naam lijst te maken?? Deze hebben de april mama's ook en het is op zich wel leuk idee, of zeg ik iets heeeeeel stoms?

10. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Nijntje , ti's makkelijk gezegd maar adem in en adem goed uit en denk aan de leuke dingen:)

11. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Lijkt me wel handig ja! Ook leuk om zo het overzicht te houden van de baby'tjes...

12. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hier ook een lekker brul moment gehad vanavond. Gelukkig lucht het wel even op... Al gaat de pijn er niet van weg :(

13. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sefanja en BB! Sterkte meiden! Spannend hoor.... Zet hem op!

Lekker slapen dames!

14. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @ meiden in het zh, heel veel sterkte.

@pat78, goed idee. Vind die van de april mama's ook erg overzichtelijk.

@nijntje, vervelend dat het allemaal tegenzit.

@ludora, mooie foto's

@miekr, fijn dat ze je nu eindelijk serieus nemen. Lijkt me vreemd om de datum te weten, maar ook lekker als je gericht kan aftellen.

@trotse, voor jou geld hetzelfde

@hier, zit nog steeds lekker in de leesstand. Merk nu wel dat ook ik steeds minder kan. Veel last van rug en bekken. Baal ervan, maar is niet anders. Ook het slapen wil niet echt, lig veel wakker. Kleine meid is wel lekker aanwezig en geniet daar volop van. Zo, ga weer terug in leesmodus.

15. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    meiden, dat lijstje staat in de club!

16. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

@ Ludora Wooow wat mooi! Echt heel gaaf! Ook die in je album!

@ Heitje Ik heb al 64 lapjes in elkaar :) zal morgen een foto posten.

@ BB Spannend, sterkte! O, lees net het slechte nieuws :( Heftig meis, hoop dat je mannetje veel bij je kan zijn!

@ Yupgup Jij dinsdag, ik mag woensdag al! Gaat zoooo snel opeens!

@ Dribbel jij ook al? ;) Gefeliciteerd!

@ Cullen Ik wil een sluitband gebruiken (moderne sluitlaken). Lijkt me erg fijn zitten en wie weet helpt het ook bij het slinken van m'n buik ;)

@ Elies Wat lief van je collega's!!!

@ Verlof Lekker meiden!!!

@ Nyncke Fijn dat het al is verbeterd. Ook een goede waarde toch? (heb er geen verstand van)

@ Sefanja Jeetje, geen fijne dag voor jou! Sterkte!

17. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Nee, ik denk het niet. Ik heb vanmiddag even op bed gelegen en gevoeld en ik denk nog steeds een hoofdje onder mijn ribben te voelen...
    We hebben nu 3 avondjes moxa-therapie gedaan en willen dit nog wel een tijdje proberen, wie weet, maar heb er niet zoveel vertrouwen in dat ze nog zelf gaat draaien. Vanavond geen therapie, was avondje uit en nu is het te laat...
    Woensdag controle, spannend of het inderdaad nog steeds stuit is...

Jouwes nu wel naar beneden toch? O ja, ik lees het. Goed zeg!

18. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Ik kreeg ook die associatie toen ik 'sluitlaken' las, dat het iets van vroeger was....

(Trouwens net als de naam 'Zus'. Is volgens mij een naam uit de jaren '50, met name uit het zuiden? Angela Schijf is gewoon van de oldskool namen, want ze heeft ook een 'Mensje' toch? Is ook een hele oude naam...

19. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Ik ben ook wel tevreden over ons CB hoor, aardige mensen. Maandag toevallig weer een afspraak met Jop, eens kijken of ze kritiek hebben of niet, jullie horen nog wel :D

Dribbel: tot 6 maanden alleen maar (moeder)melk is toch niet heel raar? Ik dacht veel mamma's dat wel doen en dan beginnen met fruit. O nou ja, fruit soms ook wel iets eerder?? Weet het niet meer, ha ha, even opzoeken hoe we dat met onze oudste ook alweer deden....

't Is in ieder geval allemaal goed gekomen, want hij is (tot nu toe) echt een makkelijke (alles)eter! Beter dan zijn mamma die wel eens een pietlut is...

20. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Geniet ervan!
    We lopen lekker gelijk, ik had gisteren laatste dag en we zijn allebei met Pinksteren uitgerekend...
    Zullen we afspreken dat het vanaf nu weer heel lekker lente-weer wordt?

Deel Deze Pagina