mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Weer een verloffer erbij, met een laatste lange dag! Genietse!

2. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    ik ben wel benieuwd hoeveel meiden er nog wachten op hun verlof

3. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Oe, sterkte! Spannend!

4. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Ooooo, BB-tje, jammer zeg! 't Zit jou ook niet mee zeg! Dus nu is het rekken als dat lukt tot 37 weken?
    Hier even een digitale hug!

5. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Zooo, ik ben weer bij!

Gezellig avond uit eten geweest met mijn afdeling (ik en nog 2 dames) + nog 2 werkvoorbereiders (mannen) en 1 andere (mannelijke) collega die eigenlijk ook bij onze afdeling hoort. 't Was een afscheidsetentje. Van deze 6 mensen zijn er dus 5 hun baan kwijt per 1 mei. Wel gek, maar ook nog wel gezellig geweest.

In totaal zijn er ongeveer 12 ontslagen (zowel vaste contracten als tijdelijke die niet verlengd worden). Bizar!

Maar na de hele avond zitten op een (op zich goede stoel) had ik me daar toch een houten reet. Pardon! Maar 'k voel 't steeds vaker. In pijnlijke linkerbil / bot. Dus nu lekker naar bed.

Klusser-man en Jop gaan morgenochtend samen naar 'muziekles', dus dan draai ik me nog een keertje om...

Fijn weekend allemaal!
    Klus

6. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Voor degene die met als ik niet kunnen slapen. Heb om half drie een sms van sefanja gehad dat de weeën zijn begonnen en dat ze 3 cm ontsluiting heeft.

BB das balen dat je in het zh moet blijven. Maar zo word je wel in de gaten gehouden.

7. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Wow, wat spannend voor Sefanja! Hopelijk gaat het goed met haar!
    Toi toi toi!

8. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Sefanja succes meis!!

Bb gets jij ook veel succes!

Jeetje wat veel met zw. Verg. Ineens..
    Kunnen jullie ook zo ruk slapen? Uur geleden ging de wekker vriendlief naar zn werk.. En ik kom gewoon niet in slaap..

9. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Sefanja, succes.... Een April baby!

Priscilla, er slapen veel dames slecht.... Ik slaap in totaal zo'n 6 uur per nacht... Moest nu naar het toilet en nu is het eigenlijk al teveel ochtend om weer in slaap te vallen.... Balen! Vanmiddag maar weer even op de bank!

Verlof, het schiet nu mooi op voor iedereen! Ik heb er nu twee weken opzitten, heerlijk! Ben lui aan het worden! Word ook telkens minder mobiel....
    Heb nav van de prachtige foto's van Ludora besloten toch nog een shoot te willen.... Ben benieuwd of dit nog kan....

Lekker slapen of goedemorgen en een fijne dag!

10. Kassie

Kassie Actief lid

3 aug 2011
    107
    0
    0
    iets in de lucht
    La Herradura, Spanje
    Sefanja, heel veel succes!
    BB, jij de nacht rustig doorgekomen?

Ik had ook weer een kort nachtje met veel wakker zijn. Ach, zijn we alvast een beetje gewend voor straks...
    Manlief komt vanavond gezellig weer thuis na 5 daagjes buitenland voor zn werk, kijk ernaar uit.
    Vandaag komt mn mams en gaan we de kleertjes enzo wassen. Dan ben ik helemaal klaar voor de komst van onze kleine man!

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Heel veel sterkte Sefanja!!!

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ah wat balen! Maar met zw vergiftiging denk ik echt niet dat haar twins pas over 3 weken komen..

Spannend allemaal!

13. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Heey!!
    Klusser dit spreken we af en kijk nu al het zonnetje bij mij hihi!!!

Sefanja oei!! Hoop op een gezond april kindje dan!!! Succes meid!!

Verder niet veel onthouden
    Meiden ik lig nog even lekker in me bed schrok net wakker van me
    Mannetje die moet werken die had al gedouched koffie gedronken en aangekleed allemaal terwijl de douche aan me slkamer zit en de koffie heeft hij hier naast me gedronken zo diep sliep ik hihi!!
    Snel me hondjes uitgelaten en nu nog ff tv kijken op bed!
    Om 1 uur kom me sm me halen voor verjaardag hmm niet zon zin aan!

Liefsss

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen meiden..

Mss is sefanja inmiddels bevallen.Spannend,hoop dat alles goed gaat met haar en de baby.
    En bb ook in het ziekenhuis,dat zal vast ook niet lang meer duren..

Hier gaat het wat beter,heb sinds gister nieuwe meds voor het hoesten en die lijken beter te werken.

Fijn weekend meiden en de meiden die het nodig hebben: sterkte!

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hoi, even reactie van mij via tel.

Zo iri vind ik dat hihi.

Dadelijk weer aan de ctg, mijn bloeddruk.is weer oke. Nu de rest alleen dus niet.

Zolang de situatie zo blijft word er niks gedaan alleen maar wachten....

Ik ben stiekem jaloers op sefanja... Vriendlief en ik zijn er zoooooooo klaar mee en erg verdrietig hoe zeer wij een klote zwangerschsp hebben. Laat de kids maar komen... Pfff

16. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Oef spannend allemaal zeg voor sefanja, ben benieuwd wat ze heeft gekregen en dat alles goed gaat met de baby

En BB ?? Hopelijk daar ook alles goed mee.

Hier net wakker en geen zin om eruit te komen. Heb echt het gevoel een kind van 60cm lang en 30 cm breed in buik te hebben. Maak me na de opmerking van vlos toch wel zorgen. Volgende controle maar ff navragen over de grote, het zou een gemiddelde gewicht hebben bij lange lengte, maar nu heb ik echt het gevoel een olifant te dragen?

Jeeeeee mensen met verlof geniet ervan.

17. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Dat snap ik helemaal meis, liever nu meteen dan nog ff te wachten hè. Toch wil ik je veel sterkte wensen en hou je taai al
    Is dat nu erg moeilijk.

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    BB,ik geloof meteen dat je het helemaal gehad hebt! En het is echt tijd om te kunnen gaan genieten.Dikke knuf en heel veel sterkte!Hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten op je beebjes ;)

19. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    @BB, balen dat je moet blijven tot 37 weken!

@Sefanja, spannend je vliezen!

@Tinie84, ja ik ook ;)

@Klusser, tegenwoordig is het advies om met 4 maanden al te gaan bijvoeden, ze krijgen anders te weinig voedingsstoffen binnen. De twee oudsten zijn er ook niet slechter van geworden (toen was het advies nl nog 6 maanden :S)

@Sefanja, spannend! Dus je bent aan het bevallen! Succes meid!

@BB, kan me voorstellen dat je graag wilt bevallen, ik hoop voor jou dat het niet meer te lang duurt!

Hier zijn Danique en A naar ballet, Finn kijkt tv, ik spiek even hier en dan ga ik vast wat opruimen. Straks gordijn ophangen op de babykamer, dan gaan Danique en ik naar de stad, spulletjes kopen voor hun traktatie als de beeb geboren is en die daarna afmaken!
    Finn en A gaan thuis opruimen en daarna de duplo treinbaan bouwen. Heerlijk dagje voor de boeg dus!

20. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ff inbreken, heb in t begin hier ook meegeschreven en meegelezen.
    Ben eigelijk een meimamma maar eerst was m'n datum 1 juni vandaar dat ik daar meeschrijf.

Trotsemamma, wat heb je gekregen tegen de hoest dat werkt ?
    Ik was net een topic gestart, heb ruim 3 wkn last en kost al m'n energie. Ben t zo zat >_<

Deel Deze Pagina