mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Wow Sefanja al aan het bevallen!! Succes/sterkte, ben heel benieuwd wanneer we wat horen.

BB, denk het wel te snappen... Het is wel heel erg tegengevallen he, die zwangerschap. Hoop dat je snel je mooie kleintjes mag vasthouden!

Hier wel ok geslapen... Vaak wakker en uit het niets doet mijn bekken weer heel erg zeer?? Net een paar weken nauwelijks last van gehad, raar dus. Buikspieren en banden trekken ook onwijs. Nouja, kalm aan vandaag...

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bb, wat ontzettend shit dit zeg!!! Daar wachten op je 37 weken duurt een stuk langer, bah!

3. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    BB, wat heb jij het zwaar, ik hoop dat je baby's snel komen.
    Vervelend in t ziekenhuis maar er wordt goed op je gelet nu.
    Sterkte met je laatste loodjes 

4. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Sefanja spannend en veel succes! Hopelijk gaat het goed met jou en de kleine!

Bb ook voor jou een digitale knuffel! Hopelijk bedenken de twins zich en komen ze ook ietsje eerder maar denk maar zo elke dag dat ze nog bij je zijn is echt beter voor jullie kleintjes.. Maar begrijp dat jullie er klaar mee zijn..

Hier redelijk geslapen. Slaap alleen door als ik en m'n hoofdsteun en voetsteun wat omhoog heb staan beetje zit houding dus. Niet echt comfortabel maar plat en op m'n zij is te pijnlijk..
    Wij gaan t huis vandaag baby klaar maken dus van mij mag hij dan na volgende week ook wel komen, ben t zat...

5. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Jeetje Sefanja aan het bevallen (of inmiddels is de baby er al?) en BB ook opgenomen met zwangerschapsvergiftiging.. wat een heftige berichten!

Sefanja veel succes en hopelijk is je kindje gezond, ook al is hij/zij ruim 4 weken te vroeg!
    BB: ik begrijp je wel hoor, dat je ergens een beetje jaloers bent. Ik dacht ook gelezen te hebben (net als Pat) dat ze de kindjes bij zwangerschapvergiftiging altijd moeten halen, maar schijnbaar hoeft dat dus niet als je bloeddruk goed is? Nou ja heel veel sterkte in ieder geval!

Hier 36 weken vandaag!!

Wil zo even met mn zoontje de stad in, heb er gewoon zin in om er even een "wij samen momentje" van te maken, gaan we ergens lekker wat drinken en een taartje eten. Ik weet niet waarom, maar ik heb het gevoel dat dit wel eens de laatste keer zou kunnen zijn dat dat kan! Volgend weekend gaat ie bij mn moeder logeren en als de baby er eenmaal is zal het nooit meer zo "wij samen" zijn. Dus ik ga hem lekker verwennen.

6. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Bb we snappen je helemaal meis.. Maar kop op nog ffies volhouden! Ik denk ook echt niet dat ze je laten doorgaan tot week 37..

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Daro, goed idee om het er dan vandaag nog maar even van te nemen samen met je zoontje! Have fun!

8. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    BB, dikke knuffel!!! Ik hoop echt voor je dat het gauw klaar is. Zoals meer meiden hier dacht ik ook dat je met zw.vgif. snel bevallen zou zijn... Heel veel sterkte!

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi Mirri,
    Ik heb eerst een antibiotica kuur gekregen.Dat werkte amper.En nu heb ik een puffer: Qvar.
    Bij mij begon het met een flinke verkoudheid (virus),daarna zat er toch blijkbaar een bacterie hoog in m`n luchtwegen.
    En inmiddels zit het lager in m`n luchtwegen en heb ik acute bronchitus.
    Dit allemaal over ruim 6 weken ongeveer.Het is idd super vermoeiend,ik ben zo blij dat er nu verbetering in lijkt te zitten (het ging eerder wel op en af,dus durf nog niet al te blij te zijn)..
    Ben je al bij de dok geweest?

10. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    @ Kraam cadeautje, doen wij ook niet aan.

@ Sefanja, ai toch.... Balen zeg, maar je bent in goede handen. Echter wel heel raar dat er geen lab is. Er moet in t weekend toch ook gecontroleerd worden?? Hang in there!!!
    Ohw vliezen gebroken?!?! Nou ja een maand te vroeg kan en je bent al daar waar je zijn moet toch...
    En een stukje verder al weer 3 cm ontsluiting...
    Succes!!!!!!!!!

@ BB, wat balen. Ze gaan de ukkies niet halen voor de 37 weken dus. Alleen als ze zelf komen...

@ An lief dat je ons op de hoogte houd. En doe hier ook maar je eigen ei kwijt meid!! Daar zijn we toch voor!!

@ Nijntje gooi t eruit!! Ik hoop dat het oplucht!!!

@ Pat die geboorte lijst hebben we toch al in de club?? Deed BB dacht ik bijhouden....

@ Jolanda en Almah geniet van je verlof!!!

@ Nynke, gefeliciteerd!! En ja ik heb dat ook zwemmersexceem. Heel irritant, want ik kan natuurlijk niet aan mijn tenen krabben, en t jeukt. Wat helpt (ik heb 3 keer gesmeerd) Dactarin creme, en heeft mijn gyn voorgeschreven en geadviseerd dus mag!

@ Pris, ik ben eindelijk op t punt dat ik zo moe ben dat ik wel weer in slaap kom... Ook niet altijd, maar ik heb dat dus al weken gehad...

@ Marja ja you go girl, je gaat er geen spijt van krijgen!! Leuk om te inspireren!! :D Ik kan mijn fotograaf wel echt aanbevelen. IS alleen omgeving Eindhoven in haar eigen studio.

@ Trotse fijn dat je medicatie helpen!! Hopelijk brengt dat wat meer rust...

@ BB ja meis ik snap t hoor. Ik hoop dat jullie snel mogen genieten, en dat je niet nu nog 3 weken in het ziekenhuis moet wachten....

@ Yup idd rustig aan meid... In de gaten houden!

@ Daro geniet van je mama zoon dag!!

@ hier, vriendinnetje komt dadelijk op bezoek, daarna heb ik nog een strijk en een was liggen. En stofzuigen. En ik wil ook nog wat schilderen. Maar ik denk dat dat er allemaal niet van gaat komen.

fijne dag iedereen.

11. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Mwaoehhhhhhh kan wel huilen nu, nooit loopt die kater van ons mee naar boven een kamer in, gisteravond was ik in de babykamer wat neerleggen en ben naar bed gegaan. Vanmorgen kom ik gewaarschuwd door vriend de babykamer in en wat ruik ik stront en zeik:( :( ik kijken heeft hij in een hoekje gepoept (gelukkig) maar dat rotbeest heeft wel in de kinderwagen zitting en deels over zonnekap heen zitten pissen :( :( :( ik vanmorgen met de hand wassen veel sop etc en nu hangt het in de tuin te drogen, hoop zo dat de geur eruit is , plas was namelijk op de zitting blijven liggen alleen aan de binnenkant van zonnekap is het ingetrokken:( hoop zo dat we het eruit hebben gekregen en niet dat we dadelijk nieuwe zitting en kap moeten kopen

12. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    AAAAAH NEE PAT!!!!!!!!!!!!!!! Wat kut!!! Kattepis is vre-se-lijk!!!

Je hebt daar speciaal spul voor, anders krijg je de geur er niet uit.... :(

13. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Ohw, ik wilde nog wat kwijt, denk dat iedereen zich daar wel in kan vinden.

Nu we (bijna) allemaal thuis zijn, zal het bijhouden van wat iedereen zegt of verteld wel helemaal niet te doen zijn.

Ik kan soms wel balen als ik iets vraag of zeg dat er niet gereageerd wordt, net als meerdere in de loop der tijd wel eens kenbaar hebben gemaakt. Maar ik denk dat het nu dadelijk echt niet meer te doen wordt.

Ik heb me in ieder geval voorgenomen om mijn best te doen, en me te niet te irriteren of t persoonlijk op te pakken als er niet op mij gereageerd wordt.

Ik denk dat dit wel een goede instelling is voor de laatste loodjes!!

Ik wilde dat gewoon ff gezegt hebben :D

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Pat,getverdemme zeg...Ik zou ook spontaan kunnen janken,zeikkat..grmmm.Hoop dat je het eruit krijgt! Ik heb wel goed spul van kattenplas uit beton enz te krijgen,volgens mij hebben ze daar meer varianten op.Urine off heet het geloof ik.

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ludora,daar sluit ik me helemaal bij aan.Het is onmogelijk om overal op te reageren (zelfs als je de hele dag thuis bent en veel online :p).

16. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    urineoff ludora welke bedoel jij, mijn vraagteken wordt een 2streepjes irritant is dat. Ik neem aan dat je dat spul bij de dierenwinkel kan kopen, gaat het dan echt uit de bekleding die geur, vraagteken.

Ludora kan het helemaal met je vinden, idd er gaat nu meer en meer gepraat worden dus kan je niet meer op iedereen reageren. Zitten al bijna weer aan meimamas 5 haha zo hard gaan we

17. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Trotse jij 37 weken vandaag!!

Ikke 35 weken woehoew!!!

18. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Ja zo iets, afkloppen mijn katten hebben het hier nog nooit binnen gedaan dus ik heb t nog nooit gekocht. Maar mijn vriendin heeft katten die t binnen doen. Zonder dat spul krijgt ze de geur niet weg!

19. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    #3599 pat78, 14 apr 2012
    Laatst bewerkt: 14 apr 2012
    Nijntje81: 2 mei,
    Cullen: 3 mei, Trotsemams: 5 Mei,
    Dribbel32: 6 mei,
    Viev: 6 mei,
    Child: 6 mei,
    Yupgup, 8 mei,
    Miffy, 8 mei,
    miekr, 8 mei, , 4mei ks,
    pearl29, 8mei,
    Daydreamer: 9 mei,
    Ilonka85: 9 mei,
    Tinie84 9 mei,
    Veldmuisje: 10 mei,
    Essieee: 11 mei,
    Minkie86: 11 mei,
    Daanbanaan1982: 12 mei,
    Daro: 12 mei,
    Marja78: 12 mei,
    Jazzlyn: 13 mei--> jongen ... (2120gram) geboren op ... met 33+?
    Ladytijger: 14 mei,
    AlmaH, 14 mei,
    Skaya: 15 mei,
    Miranke: 17 mei,
    Ludora: 19 mei,
    77wonder2: 18 mei,
    Pat78: 19mei,
    Priscilla4: 20 mei,
    Vmb1981: 20 mei,
    Draak: 20 mei,Jongen --> m (750gr) geboren op 23/02 met 27+?
    Heitjekarweitje: 21 mei,
    An1985: 21 mei,
    Sam4Hope: 23 mei,
    bezigbijtje: 23mei,
    Elies25: 25 mei,
    Bloem18: 27 mei,
    Kayde: 27 mei,
    mamajolanda: 27 mei ,
    klusser1980, 27 mei,
    Tijgetje: 29 mei,
    85Eva: 31 mei,

Totaal: 41 zwangeren 16 jongens 14 meisjes 11 verrassingen

20. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    ikke ook 35weken vandaag joepieeee, duurt me alleen veel ste lang, was ik maar net zover als jij trotse dan gaat het sneller hihi

Deel Deze Pagina