dat is wel een slim idee!! bij een vraag of situatie waar je echt antwoord op wil het dikgedrukt zetten dan lezen mensen er ook niet over heen en kun je op de persoon of situatie/vraag duidelijk antwoorden
Echt gekneusde ribben trotsemams Woeii, straatvechtertje hahaha. Wbt reageren, reageer vaak zelf ook alleen als iets me echt verwondert of aanspreekt. Heb gewoon niet zo'n zin om een boekverslag te maken hihi, sorry Vond het wel heeeel fijn dat er op me werd gereageerd toen ik me afgelopen week zo slecht voelde! Fijn om te lezen dat er wordt meegeleefd! Probeer dat nu ook te doen, maar er glipt weleens wat tussendoor... Zo, ontbijtje op, straks ff douchen en naar mijn mama, die is 51 geworden vandaag. Ouweeeeee..... Was er niet iemand jarig vandaag? Nyncke?? Hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Van mij mag bij mij in de lijst het geslacht erbij staan hoor, JONGEN. Ohja @pat kun je in de lijst de geplande ks nog een kleurtje geven? Geel ofzo? Vind dat wel leuk om in een oogopslag te kunnen zien.
Marja gaan we dadelijk allemaal dikgedrukt hihi, neej hoor. Soms herhaal ik mezelf nog een keer. En de andere keer weet ik niet eens wat ik 3 minuten geleden geschreven heb Ik heb t kletsen met momenten heeeeel veel, dan denk ik, iemand die nu bijleest wordt gek van mij! Andere kant, dan ben ik t kwijt toch. Trotse ik geloof ook dat Draak t nog allemaal even in de club wilde houden, maar dat is wel al 2 maanden geleden... Pat ik zou t doen als t nodig is.... Dadelijk gaat we waarschijnlijk toch iedere dag of om dat dag iets gebeuren... Enne wat betreft ? Staat je toetsenbord nog wel op VS internationaal?? Ik ga mezelf een schop onder mijn kont geven en even strijken!!
Ja Yup,onze smurf is een sterke en grote bink.Hij moet ergens naartoe met z`n armen en benen haha Nyncke jarig? Gefeliciteerd
Vandaag doorgespit... kon het niet vinden.... dacht al, ben ik nou gek? Nee hoor!!! Berichtje van gisteren. Hiephiephiephiephiep
Weet iemand een leuk online adres waar ik een boxmobile en boxkleed kan vinden? M`n moeder vroeg of ik wilde kijken naar welke we willen.Maar sommige zijn zo rete duur,vind ik niet nodig. Vind het wel leuk om ff online te neuzen..maar bij intertoys en bartsmit hebben ze maar weinig keuze.
dag meiden, wat kletsen jullie veel in weinig tijd Goed idee van de bevallijst en dikgedrukte teksten Ik ben erg benieuwd naar Sefanja! Hopelijk snel goed nieuws... Nyncke, gefeliciteerd! Hier weer een brak nachtje gehad met veel zweet en rare dingen zien Voor ik ging slapen zag ik echt van alles bewegen, in cartoonstijl... Heel grappig, en dat van paracetamol en griep!! Verder rustig aan in bed liggen, laptopje erbij, slapen, tv kijken en slapen.........
Goed bezig Pat met de lijst!! En wat betreft je vraagteken haha: rechtsonder op je scherm zie je een toetsenbordje, klik erop en vink 'verenigde staten (internationaal)' aan, dan moet ie weer goed zijn! Nyncke jarig: gefeliciteeeerd!!! Ben benieuwd hoe het met Sefanja is! Jeetje wat spannend allemaal zeg.... Meiden, hebben jullie soms ook zo'n pijn in je bovenrug bij je schouderbladen?? Pff voelt zooo zeurend/vermoeid... En gisteravond en vannacht heb ik flinke steken gehad bij mn schaambotje....indalen denk ik???? (netjes vetgedrukt gedaan hihihi) Hier morgen verjaardag van vriendjelief, dus ik moet nu als een gek een paar taarten gaan bakken! Fijne dag iedereen!
Oke, ff een vraag gister was het toch vrijdag de 13e? Nou hier is het vandaag ipv gister. Begon vanmorgen met kattepis in kinderwagen zitting, en net ging ik spijkerbroeken voor vriend halen, ga ik terug naar huis, sta ik voor een open brug tegen heuvel op. Ik kan weer rijden, start auto niet meer sta ik dan, zoek mijn telefoon, ben ik tot overmaat van ramp mijn telefoon vergeten. Gelukkig hoefde vriend niet te werken dus die kwam eraan, maar die had geen sleepkabel en startkabels ahum, gelukkig stond naast mij toen de brug weer open ging een elektrobusjeen die had wel startkabels auto starte gelukkig weer dus maar snel naar huis jeetje, nu is mijn vriend een km of 20 aan het rijden met mijn auto. Ik rijd er niet meer zoveel in sinds ik thuis zit dus waarschijnlijk zo leeg getrokken. Ik kreeg ook op sodemieter ivm geen telefoon, ik schijn een beetje verstrooid te raken en moet nu alle nummers van ouders en vriend opschrijven en mee nemen mocht ik mobiel vergeten. pffffffffffft ik reageer ff zo op jullie, ff bijkomen hoor
Vraagteken, ik bad m vanmorgen op verenigde staten staanalleen deed hij niet wat hij moest doen? Nu weer wel. Ik zal straks de lijst in kleur aanpassen Is er al nieuws van BB en sefanja ??
Moest weer even heel wat bijlezen. Heb gewoon niet meer echt de puf om net zo vaak als van de week te kijken en te lezen. @ BB klote meis, gelukkig ben je in goede handen, maar net als wat ik van meer las. Met zwangerschaps vergiftiging laten ze je echt niet nog 3 weken doorlopen hoor. Dus grote kans dat je twins misschien toch in april worden geboren. @ Sefanja, benieuwd hoe het met jou gaat. Inmiddels al bevallen of aan de wee remmers?? @ heitje, jij bent ook lief hoor iedereen hier trouwens. @ trotse fijn he dat jij ook weet wanneer je jullie kleintje in je armen zal houden. @ pat ideaal als jij die lijst bij houd. Lijkt me inderdaad wel handig als ie elke dag omhoog gaat anders ben je hem straks kwijt met dat gekwebbel van ons. @ hier, vannacht weinig geslapen. Qua vocht vasthouden ging het erg goed, maar sinds gisteravond is het opeens veel erger gehouden. M'n voeten lijken wel van een olifant, m'n hoofd is net een skippybal, en m'n hele benen lijken wel oude bomen. Slapen kon niet door de pijn in m'n ribben dus maar weer 1,5 uur onder een warme douche gezeten in de hoop dat het wegtrok, maar dat deed het helaas niet. Zit nu nog steeds in m'n nachthemd, ga me zo maar eens aankleden. Wilde vanmiddag nog even wat plantjes kopen voor in de tuin, zodat die er straks weer wat fleuriger uit ziet. Heeft manlief weer wat te doen
Goed idee van het bijhouden van het lijstje en mee eens dat iedereen lief is... Ik reageer eigenlijk altijd via m'n iPad en dan moet ik hèt allemaal uit m'n hoofd doen, dus vergeet ik sowieso mensen.. Maar lijkt me goed gebruik te maken van de dikke vette letters Pat wat een baaldag voor jou zeg! Hier plassen de poesjes ook wel eens binnen helaas, mogen daarom absoluut niet op de babykamer maar bij jou was t onwetendheid.. Ik hoop dat je de geur eruit krijgt. Om die rede zou ik ook een potje gaan janken hoor.. En pech met je auto.. Gelukkig ben je veilig thuis gekomen... En daar heb je t gedonder al, ik weet t al niet meer... Oja nijntje houd het nu niet erg lang aan? Hallucineren lijkt me niet echt goed anders nogmaals contact opnemen hè! Koorts is ook niet goed voor de baby.. Euhm.... En toen... Jarige nyncke? Gefeliciteerd meid! En heitje gefeliciteerd met je mannetje!
Gezellig! Klinkt leuk. Veel plezier! Nu ik verlof heb wil ik de komende tijd ook nog wat leuke dingetjes doen. Bij ons in Delft zijn superveel terrasjes. Ook een hele leuke met zandbak en bammetje pindakaas of hagelslag op het menu. Hebben we laatste gezellig samen geluncht.... En 't is nu mooi weer, dan wil ik altijd naar buiten. Eigenlijk de polder in, maar dat gaat nu qua lopen niet meer zo goed. Dus we zijn net ook naar een leuk adresje buiten de stad gegaan met speeltuin, op kinderen aangepaste menu-kaart, veel kinderstoelen, magnetron voor babyflesse en terras in 't zonnetje. Ideale stek voor pappa's en/of mamma's met peuters!
Poeh, gisteravond een verjaardag gehad, vanmorgen uitgeslapen en naar de bouwmarkt geweest, maar heb alweer zoveel gemist hier! @Sefanja, hoop gauw van je te horen (via Nyncke?)! Wat spannend zeg, zw vergiftiging, vliezen gebroken en al weeen.. Wie weet heb je nu je kindje al in je armen! Hoop dat alles goed mag gaan. @BB, veel sterkte, wat rot al die onderzoeken weer. Hoop voor jullie dat de kids gauw komen en dat het genieten kan gaan beginnen. @Lijst, erg leuk. Zoals bij de april mama's vind ik het ook erg overzichtelijk. Maar je ging em al een kleurtje geven begreep ik Pat? Wat mij betreft mag het in dit tempo elke dag wel even geplaatst worden. Het zal de komende weken toch wel spannender worden voor iedereen. @Kattepis, bahhhh wat rot zeg! Hoop dat je het er uit krijgt. Ik zou zelf keihard gaan janken als er nog iets met de babyspulletjes zou gebeuren.. @Nyncke, gefeliciteerd!!! @Heitje, indalen kan heel goed. Dat voel je echt helemaal onderin, van die hele felle steken. Ik heb ze nu ook een paar dagen, doet zeer!! Ik blijf regelmatig even spieken vandaag, vind het toch wel spannend hoor!