Oh slikkkk,waw. Sefanja en man,van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een mooie naam zeg!
Nog even een knoop doorhakken over 't bevallijstje? Op zich een goed idee dat 1 iemand het 1 x per dag 's ochtends hier in 't topic zet, maar BB-tje heeft vanmiddag (nu ze weer thuis is! hoera!) aangegeven dat ze 't ook wel gewoon in de club wil bijhouden.... Dus wat te doen? voor de vindbaarheid vind ik het toch ook wel makkelijk om gewoon even in de club te kijken. Soms worden er zoveel pagina's op 1 dag geschreven, dan moet je toch zoeken naar die lijst... En in de club is ie compleet met alle 'Geheime Informatie'.... Nog meer meningen / ideeen van anderen? In ieder geval kan Neva toegevoegd worden! Hoera! (en Kassie op 19 mei)
Super super mooi!!!! (heb m`n moeder ook aan het haken gezet na jou vorige berichtje/foto hierover haha)..
@Sefanja: Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Hoop dat alles goed met jullie is! @BB: Fijn dat je weer thuis bent. Als je toch moet wachten tot 37 weken kun je dat beter in je eigen omgeving doen. Hier druk met alle babyspullen wassen. Nu er al zoveel 'gerommel' is bij een hoop mensen, krijg ik ineens wel een haast-gevoel, haha.
Geen idee wat wij gaan eten vanavond. We zijn net uitgenodigd bij vrienden om daar te eten. ** ook aan het wachten tot de monteur belt en onze auto klaar is, hebben nu een leenauto, heel verschil met onze eigen auto**
Wat betreft bevallijstje.. Van mij mag hij ook gewoon hier hoor.. Ik persoonlijk kijk niet dagelijks in de club. Maar denk ook dat buddies hier melden wanneer er een baby geboren is en niet in de club.. Misschien is het een idee om het voor diegene die de naam niet openbaar vermeld willen hebben dat er een officiële volledige lijst in de club word bijgehouden ofzo? Maar goed kijk maar, voor mij mag het ook hier om het zicht te houden maar kijk maar wat de andere willen en wat dan het makkelijkst is,..
ik vind het lijstje hier ook wel fijn, omdat ik het vaker zie. Aan de andere kant met al het geklets tussendoor wordt het soms wat moeilijker zoeken...
@Hoera voor Sefanja! Gefeliciteerd met Neva! Leuke naam. Gelukkig alles voorspoedig verlopen. @BB, Fijn dat je weer thuis bent dan is toch altijd fijner. En goed dat ze het in de gaten houden. @Tuinieren, daar is mijn man vandaag ook druk mee. Karwei had goede acties vandaag! @Marja, leuk de fotoshoot en volgende week al. @Essie, oh spannend roze verlies. Ik ben idd ook reuzebenieuwd wat er allemaal binnen gaande is. En stiekem hoop ik al op ontsluiting zou heel wat schelen met inleiden. @Pat, wat een pech dat de kat gepist heeft op de wagen Hopelijk krijg je het fris en blijft het nog mooi. De rest ben ik weer kwijt...
Ik vind lijstje hier ook fijn, kom nl ook niet zo vaak in de club, wat is eigenlijk de reden dat mensen de namen niet in openbaar wilt hebben?? Het is dan toch geboren en nieuws komt dan toch naar buiten, of je moet een geheim agent zijn Het maakt mij niets uit, wel dat er duidelijkheid moet komen Sefanja van harte met jullie meid en wat een supernaam echt heel leuk mooi geboorte gewicht ook. Weet je wat ik wel vreemd vind er wordt nu gezegd 4 weken te vroeg,maar komtze met 37weken is ze praktisch op tijd dus feitelijk is ze een week te vroeg of zie ik het nu heel verkeerd??
Jaaaa verlof! Ik laat al 2a3 weken niets van me horen maar heb wel trouw alles gelezen. Het was gewoon niet bij te houden. Volle weken werken en moe maar nu weer alle tijd en ga ik vanaf hier verder! Vat het niet persoonlijk op maar ik reageer niet op je . Nou ja eentje dan. Sefanja gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!! Ik kom vanavond weer terug, heb nog wel wat vraagjes aan jullie.
De namen van m`n kids zijn geen geheim,ze komen alleen zo weinig voor dat ik op die manier nogal makkelijk online vindbaar ben. En ik vind het niet zo prettig dat jan en alleman dan gezellig mee gaat lezen op zp (niet dat ik hier reuze geheimen neerzet,maar het is wel eerder voorgekomen en daar heb ik geen zin meer in). De kans dat iemand me hier bij toeval herkent is er natuurlijk best.Maar stukken kleiner nu
Nyncke: Gefeliciteerd met je verjaardag. Sefanje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Alles goed met jou en de kleine meid? Tinie: Mooie deken! Bevallijstje: Van mij mag deze ook hier staan, maar dat is soms een heel gezoek met al dat geklets van jullie. Voor de rest ben ik het kwijt. Vanmiddag met het mannetje op fietsenjacht geweest, was hard toe en een nieuwe fiets, heb een mooi mamafiets uitgezocht dus kan voorlopig vooruit. Laat het mooie weer maar komen.
Wat betreft t lijstje: Ik denk dat het in de club overzichtelijker is.Omdat hier zoveel gekletst wordt. Je hoeft niet perse elke dag in de club te kijken he, je kunt ook een abbo nemen op bijv. Bevallijstje in de club Als je dan bij je gebruikersinstellingen kijkt, wordt deze vetgedrukt op moment dat er weer nieuws is Zo heb ik het ook.... @Minkie: Welk borstvoedingsboek ben je aan het lezen? Waarom wou het vorige x niet zo goed lukken dan? Kreeg je toen wel genoeg begeleiding? Heb nl. wel het idee dat het ook per kraamverzorgster verschilt hoe goed die kan helpen, maar kan het mis hebben natuurlijk... Hoop hier ook dat t gaat lukken...
Ow dat wist ik niet dat je ook een abbo kon nemen op een onderwerp in de club,ga ik meteen doen. Club of hier het lijstje maakt me niet uit,dan hou ik de naam gewoon voor me