Mijn lapjes zijn zo'n 8/9cm. Ik heb nu 8x8 en wil naar 8x12 denk ik... Valt dus mee hoor! Voor in het ledikantje, niet voor in de wieg. Ik had gedacht langer bezig te zijn....
Sefanja: gefeliciteerd met jullie dochter. Verder niet helemaal alles gelezen. Is zoveel geschreven dat ik het even niet bij kan houden. Babybadje is helemaal klaar. Dus baby mag binnenkort gaan komen. A.s. woensdag weten wanneer baby ongeveer komt. Box staat nu ook in de woonkamer. Alleen bovenste plank moet er nog in. Kreeg dat niet voor elkaar. Zijn de hele dag bezig geweest. Nu ben ik gaar. Ik ga even lekker onder de douche en dan bedje in. Manlief slaapt voorlopig nog op de bank. Dus bed nog steeds voor me alleen. Heerlijk al mis ik hem wel. BB fijn dat je weer thuis bent. Moest vandaag suiker prikken, maar helemaal vergeten dus nu leg ik het klaar en ga ik morgen prikken.
SEFANJA VAN HARTE!!!!! Is nog best snel gegaan toch? Vluchtkoffer, hier heb ik een klein rolkoffertje (zo een die als handbagage mee mag in het vliegtuig). Zit alles in voor mij en beeb, en wat verse kleding voor de paps Lijst, vind het in de club wel leuk met namen erbij, maar niet handig, stel dat BB straks geen tijd heeft om het bij te houden... niet vervelend bedoeld hoor , maar 2 kids is toch 2x zoveel werk en hier kunnen we het veel makkelijker zelf kopieren + plakken. Dus hier de lijst en in de club de namen erbij van degenen die hem hier niet bekend willen maken?
@sefanja, Gefeliciteerd!!!! @lijst, vind hier ook makkelijker, omdat we hem dan eventueel zelf kunnen bijhouden. En voor degenen die de naam niet hier willen posten, is de club weer ideaal. @bb, fijn dat je weer thuis bent. @hier, ben de hele dag van huis geweest, stappen net pas binnen. Wel af en toe via telefoon meegelezen, maar er is maar weinig blijven hangen. Morgen weer een dag!
Nee idd, zal zo de komende tijd wel blijven ook met die gaten in de nacht. En die kleine vindt het volgens mij ook steeds krapper worden... Mn ribben krijgen het aardig voor hun kiezen als ik op mn zij lig.
Ik kan al dik een maand niet op mijn linkerzij liggen!! Ik ben zelf een buikslaper dus kan niet wachten tot de kleine er is haha.. vandaag was de kleine rustig dn kreeg op.een gegeven moment geen reactie... vriendlief en ik net zo lang kabaal gemaakt en zitten porren tot we reactie kregen.. kreeg t spaansbenauwd!! Nu de 3e meimama is bevallen kan ik helemaal niet meer wachten!! Ben zo jalorrs wil van deze vervelende zwangerschap af en onze kleine stoere man ontmoeten
Nou..zelfs ik ben er..vaste slaapster die ik normaal gesproken ben. Het moet niet gekker worden. Ik ben nu wel de enigste hier, dus ik hoop dat jullie inmiddels weer lekker in slaap zijn gevallen. @Sefanja, klinkt allemaal supergoed, hopelijk gauw naar huis met je kleine meid! @An, haha herken het helemaal, ik wil ons kindje ook best nu al wel ontmoeten!!
Hi an Nee niks op tv.. Voordeel wij hebben boven ook interactieve tv dus aantal dingen dir ik opgenomen had kan k straks terug kijken... T liefst ga ik slapen......
Jeetje An, jij hebt echt geen oog dicht gedaan...! Ik ga er maar even uit en een theetje drinken. Daarna nog een poging doen...
Allereerst bedankt voor de felicitaties. Zie dat sommigee van jullie beroerd hebben geslapen, hier gelukkig niet. Ben vanacht nog wel ff naar benedeen geweest, want vrienlief lag op de bank. Die kleine meid bij mij in bed. Dit omdat ze gister de dakkapel niet helemaal afkregen (lees het kozijn moet nog) en de familie die m dus maakt op Ky dr kamer moest slapen. Hopelijk kan ik vandaag weer wat meer meekletsen met jullie.