he meiden, wat ontzettend vervelend dat jullie zo slecht slapen. Hoop voor jullie dat je snel betere nachten krijgen!
Oei weer een paar nachtbrakers vannacht. Hopelijk kunnen jullie vandaag overdag een beetje bijslapen! Ik heb eigenlijk best redelijk geslapen, had alleen veel pijn bij het omdraaien en vanochtend toen ik wakker werd. Mn man heeft me vannacht rond een uur of half 4 uit mn bed getakeld zodat ik kon gaan plassen haha Ach, het is zondag dus vandaag lekker een beetje luieren en dan komt het wel goed. Morgen weer naar de VK, ik ben benieuwd hoe mn bloeddruk dan is. Ik zie maar een paar keer per dag sterretjes en de andere klachten waar ik op moest letten (misselijkheid, hoofdpijn) heb ik niet, dus het zal wel meevallen denk ik.
Mogguh meiden! jeej An... heb het wet wat met je te doen hoor! heb 5 uurtjes geslapen denk ik. Lig nog lekker in bed, maar ga dr hoop ik zo nog wat ZZZzzzzz aan plakken. An, kun je vandaag lekker rustig aan doen?
Goeiemorgen... Pff wat een nacht weer... Ook rond 5u in slaap gevallen. Half 9 gng de wekker weer omdat mannetje moest voetballen.. Gisteravond hebben we visite gehad en ben te lang met teveel pijn op de bank blijven hangen met een slapeloze nacht als gevolg grr... Hoop dat de andere die ook wakker waren nog ets hebben kunnen bij slapen en alle andere gewoon een fijne nacht hebben gehad natuurlijk...
Hoi meiden, @Sefanja fijn dat ze het zo goed doet, ik hoop dat jullie snel naar huis mogen! @Slechte slapers ik stuur Klaas Vaak wel langs! Hier heb ik er gelukkig geen last van, wel vanochtend om 6.15 vriendlief aangestoten omdat de (nu nog) jongste lag te huilen. Die had hij zonder luier in bed gelegd en dat was dus niet goed gegaan Uitslapen lukt niet meer, zondag is mijn uitslaapdag, maar vriendlief blijft liggen en de kids spelen ook graag boven, dus dan maar eruit. CTS ik merk dat het 's nachts vooral erger wordt, ik word wakker met echt slapende vingers waar een dood gevoel in zit. Ze kunnen dan niet meer bewegen en kracht zit er ook niet meer in. Lijstje mij maakt het niet zoveel uit, hier is leuk, maar als niet iedereen alles erop wil, moet je toch gaan kijken in de club!
Ja, als jullie nou ook 's nachts door blijven kletsen dan is het helemaal niet meer bij te houden! . Vervelend he die nachten! Nog even volhouden met zn allen het eind komt nu toch echtwel in zicht. Ik sloot gisteravond af met vandaag weer mooi weer! Grrr, het is hier grauw, veel wind en regen. Waar is de zon! Mn man heeft gister een buitentafel gemaakt van steigerhout en die wil hij gaan beitsen maar nu is de tafel nat geregend.:x
CTS: hier werken de braces goed, ik word nu ipv 5 a 6 keer per nacht nog maar 1 of 2 keer per nacht wakker met tintelende handen. Maar ik vind het wel reuze irritant om met die dingen om te slapen, ben blij als ik ze 's ochtends af kan doen.
Hier weer een stuitligger sinds gistermiddag...word er zelf echt en beetje zenuwachtig van. Maar voel m nu weer bewegen en schuiven dus hoop dat hij weer terug draait vandaag! Maarja zo blijven we bezig. Ga me maar vast verheugen op de liggingsecho.
Nijntje vandaag zoals altijd niks op mijn lijstje staan gelukkig dus hoop wat slaap in te halen. Vriendlief gaat met schoonmoeder in de achtertuin aan de slag.. zie alleen dat t helemaal dicht aan t trekken is! Oh jee
bloem; laat t maar goed nakijken. Hoge bloeddruk in combi met vocht vasthouden en eiwitten in urine is wat ik dus had.... en je weet hoe dat verhaal verder gaat Lijstje; in de club is geen optie... want daar kan niet alles (meer) bij ivm de ruimte... dus we zullen het toch moeten doen met hier zoeken steeds slapen; wat heb ik nog een geluk dan zeg. Ik slaap echt nog goed. Word 2x wakker voor pillen en dan meteen plassen en verder slaap ik... nu werken de medicatie voor bloeddruk ook wel mee want daar word ik moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee van. IK heb zelfs gister op de bank liggen slapen. Dat lukt mij nooit! daro; ik heb helemaal geen klachten die er bij kunnen horen, dus het wil niks zeggen. aAlleen soms dat band gevoel. Maar ook niet de hele tijd. Dus dat wil helaas niks zeggen.... Duim voor een posi uitslag bij je
goeiemorgen dames nou als ik t zo lees had ik vannacht ook mee kunnen komen kletsen. Gister om 23:00 op de bank in slaap gevallen en daarna maar in bedje gaan liggen maar werd elk uur wakkker Ben mn bed maar niet uitgegaan ja alleen voor de wc maar pff lekker irritant zeg..... Vriend slaapt nog kwam vannacht om 3:00 thuis had pokeravondje bij vrienden dus die ligt nog heerlijk op de bank... Dalijk maar eens rustig douchen en dan misschien nog naar kraammarkt in de buurt eens kijken of er nog nieuwe info is Hebben we in ieder geval wat te doen. Is ook nog een jaarmarkt in het winkelcentrum en kermis dus eens kijken wat t weer doet en of mn lichaam nog wil mee doen....
Hier vannacht veel last van bekken/schaambeen. Iedere keer met draaien en opstaan voor toilet. Gelukkig maar 2x vannacht. Normaal is het 's morgens over maar vandaag dus niet. Nu is linker heup weer goed en begint rechterheup weer op te spelen. Maar eerst mijn 2e kopje thee drinken en suikertje prikken en dan ga ik nog even lekker op bed liggen. Borduurspullen liggen al klaar en nu ik de voedingskussen heb en de gewassen hoes erom heen heb gedaan gaat ie lekker mee het bed in. Heerlijk. Manlief is weer in slaap gevallen op de bank. Mag ook wel want hij komt maar niet van zijn keelpijn af dus gaat hij mrogen naar de huisarts. Ik hoop dat hij iets van AB-kuur krijgt zeker als we straks die kleine hebben. Wil niet dat die kleine meteen aangestoken wordt al is het wel goed voor het afweersysteem. Ik heb gisteravond nog de onderplaat in de box gelegd (met moeite hoor) maar de boevenplaat krijg ik voor geen mogelijkheid erin. Dus dat mag manlief doen als hij weer ter aarde is. Boxkleed is namelijk ook gewassen en kan dan de box in met alle knuffels die ik in de lade heb gestopt. Ik kom vanmiddag ws nog wel even gluren.
Heerlijk zo`n zondag,kindjes vermaken zich prima samen.Zijn een hut aan het bouwen op dochters kamer.Een hoop gerommel en gegiechel,erg lief. Hier ook iedere nacht wakker,gelukkig minder hoesten nu.Maar als ik dan heb geplast is beeb klaarwakker en begint meneer aan zijn ochtendgymnastiek.Erg vervelend en erg pijnlijk tegen m`n ribben (heb er 2 gekneusd).. Kan overdag gelukkig rustig aan doen,maar fatsoenlijk slapen is er niet meer bij. BB,wat voor medicatie heb je voor de bloeddruk dat je er zo goed van kan slapen? Merk ik hier iig niets van haha Ik ga nog even zoeken naar een mooi boxkleed
Misschien is het een idee om in de club een onderwerp te maken waar je alleen de gegevens van de bevalling/kindje vermeld dus als je bevallen bent en je je goed genoeg voelt even in de club zet bijv: hoeveel weken zwangerschap, geboorte gewicht, naam kindje enz en dat we verder niks in dat onderwerp zetten behalve dat dan hou je het ook wel overzichtelijk en kan iedereen het terug vinden, zeker als je hier ff meld dat je het aangevuld hebt
Goedenmorgen, Hier redelijk geslapen met een hele vreemde droom en mensen erin die ik absoluut niet meer in mijn leven wil hebben! Wel kleine meid half gezien, haar gezicht was gegrild? haha zo stom, haar lijfje was prachtig maar haar gezichtje mocht ik blijkbaar nog niet zien dius was die tussen de grillpan gekomen???? vaag hoor Ze is zelfs uit mijn buik geweest, en toen heb ik haar weer terug gestopt omdat ze nog wat weekjes moest groeien??? Wel elke keer even wakker van het draaien, dat doet weer zoveel pijn, kleine meid is dan ook meteen wakker, volgens mij heb ik zelfs haar hoofdje beet gehad, uit mijn bekken gefloept want er zit daar weer ruimte, bedoel zat want het voelt nu weer vol van bene. Mijn vluchttas is helemaal klaar, babykleertjes en mijn kleding in 1 tas (sporttas) Dus lijstje wordt weer hier gedaan?? Sorry ik volg het niet meer, dan lijkt het me verstandig dat BB het gewoon overneemt, ik weet ook helemaal niet wie de naam geheim wilt houden etc?
Zo weer een stel nachtbrakers hier. Heb vannacht gelukkig gewoon kunnen slapen, werd wel van elk geluidje wakker. (en dat zijn er op zaterdagnacht aardig wat) Ben nu nog aardig moe, maar wil wat gaan doen vandaag heb het wel een beetje gehad met thuis zitten. Alleen owen gaat straks weer naar z'n bedje en manlief wilt straks met Devin ergens heen. Dus mag ik weer thuis zitten en niks doen Over lijstje maakt mij echt niks uit. In de club kunnen we het inderdaad neerzetten met naam/namen. En hier voor degene die het willen met alleen zoon of dochter erbij. Hopelijk trekt de lucht nog wat bij het is zo grijs buiten af en toe het zonnetje maar laat het zonnetje maar blijven
meiden die vannacht slecht hebben geslapen!! Hoop dat jullie nog wat kunnen inhalen!! Hier af en toe wakker 1x om vent te roepen of hij nog naar bed kwam en twee keer om maagzuur en plassen en 1x omdat hondje moest plassen! Verder gisteren verjaardag gehad maar dat concentreren wordt steeds moeilijker met gesprekken hihi!! Nu lekker een beetje in huis rommelen denk ik want me vent gaat weer aan de auto Liefsss