Nou ja, ik ben dus nog wakker... Last van me been, voel dat er spier klem zit en krijg ik niet zomaar los. Ga zo die namenlijst eens bekijken. Ow en over werkruimte om af te kolven, kan geen andere ruimte bedenken bij ons dan de wc. Dus zie dat niet zitten. Ja schoonouders om de hoek mja dat is voor mij geen oplossing. Of de kleine moet daar zijn als ze een keer oppassen dan kan ik gewoon voeden. Verder ben ik het kwijt en ga nog maar poging doen tot slapen...
Ben alweer wakker sinds wekker van mijn man is gegaan... Twijfel om er maar uit te gaan. Krijg om half elf 2 collega's op visite. Wel grappig, 2 waarvan ik dat niet had verwacht haha. En wil nog ff stofzuigen... Misschien toch beter nog een uurtje slapen..? Iemand had het tijdje terug over 'knakken', ik knak ook sinds kort regelmatig haha. Met omdraaien in bed of zelfs soms als ik stil lig. Raar hoor. Tot straks dames! *wat een rust nog hier*
Goedemorgen dames, Hier ook niet lekker geslapen, maar dat kwam door Levi.. Volgens mij is hij wel 5 keer wakker geworden.. Vermoeiend! Sefanja Bevallen al! Wow.. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Hoe gaat het met jullie? BB Hoe is het met jou? Zal vanmiddag proberen uitgebreider te reageren. Liefs, Daydreamer
Oh vannacht ging beter.. 4x wakker met krampen en dat ik moest plassen, maar viel gelijk weer in slaap jippieee
Fijn An! Ik ook een beter nachtje, heerlijk! Zometeen in ondertrouw voor ons partnerschap en dan naar de VK... Fijne dag allemaal!
Sam4hope ik zoek een hemd/jurkje iets langers zodat ik niet de hele tijd in mn blote kont lig tijdens de bevalling. En een paar knoopjes voor of voedingsoverslag zou handig zijn. De onderbroeken zijn hier echt niet op te rekken, ze zijn alleen okselhoog maar gaan niet veel in de breedte. Ooh wat een lieve foto van neva! Ik hoop dat Sefanja zich snel beter voelt. Klusser de high tea was weer heerlijk! De volgende ronde is bij mij thuis maar omdat we de laatste tijd al vaker een high tea hadden gaan we het bij mij anders doen. Rond etenstijd en dan nemen ze verschillende pizzaatjes meemof andere dingen voor in de oven. Pat wat balen van je kat zeg! Gelukkig de pies weggekregen en blijft de geur ook weg. Waarom moet de hydrofiele luier in een punt op het bedje? Ilonka ik kan me er nog niks bij voorstellen dat er straks een kleine is, dringt nog steeds niet helemaal door. Of dat het straks in haar bedje slaapt, zo onwerkelijk! En waarschijnlijk is het er straks alsof ze er altijd al is geweest. Vind het ook nog steeds een raar idee dat er echt een mensje in me zit. Ik ga zo even naar de lidl ze hebben zwangerschaps huisbroeken voor 7,95, even kijken of het wat is. Ga ik later weer verder lezen.
Goed zeg! Met mij ging het vannacht minder. Weinig geslapen helaas. Had niet veel aan mijn eigen tips. Als ik sliep droomde ik ook raar / onrustig... Blijf je wel bij je naam?
't Zal toch maar je 1e officiële verlofdag zijn, lekker!!! Ga nu maar even eten en dan Jop uit bed vissen, wat slaapt ie weer lang! Normaal had ie er al uit moeten zijn, vandaag kdv-dag, maar hij heeft om 9:20 een afspraak bij het CB, dus heb hem maar even laten liggen. 't Was gisteren wat later dan normaal... Dan daarna van CB naar kdv fietsen en dan komt mijn pappa thuis klusjes doen. Zal niet veel online zijn... Fijne dag allen!
Hier ook k'' geslapen, maar nu doOr vriend, eerst luidruchtig om half 2 bed inkomen en vervolgens elke keer te gaan snurken en kreunen, zo irritant is dat. Paar keer een rotpor gegeven maar hielp allemaal niets helaas. En daar komt nog bij dat omdraaien in bed een hels karwei is doet vreselijk veel pijn. Werd 1 keer wakker omdat mijn rug duidelijk hoorbaar en voelbaar mee kraakte??? Dat is weer iets nieuws voor mij??? Oooo ik heb echt het gevoel dat jullie dadelijk al lang en breed bevallen zijn en ik nog sjagerijnig doorwaggel tot 1 juni BLEGh no way dan bivakkeer ik echt voor de verloskamers hihi tot ze min verlossen, grapje maar die angst heb ik wel.
Jeeeeeej Klusser je eerste echte verlof dag!! Jeeeej An redelijk geslapen. Moeten we blij mee zijn denk ik. Knakken, check, mijn heupen of bekken geen idee wat. Doet wel zeer in ieder geval! Pat, balen dan kan je zelf eindelijk slapen werkt die ander niet mee... Pfff. Onze naam staat ook in de top. Maar gelukkig niet bovenaan.... Ga geen naam veranderen hoor, zoooooo lang bezig geweest om deze overeen te komen
Wat rot pat! Dat knakken herken ik... dat heb ik al maanden. eng he?? Haha klusser: ja we blijven bij de naam... overal staat het al op haha (niemand weet t hoor)
Goedemorgen!!! Hier goed geslapen, wel best vroeg weer wakker. Knakken heb ik ook regelmatig, soms weet ik niet eens wat er nou knakt.
Bedankt voor alle reacties over Landal! Mocht er iemand nog wat hebben, ik hoor t graag... Dat nieuws in de club... Hier geslapen als een roooooosje, gisteren ook al, wat een verademing (ja sorry!).
Yupgup, hier wel bekend met landal maar de laatste jaren alleen in land van bartje geweest en het park in Valkenburg. Wij willen in september ook een weekje...maar verder nog niet mee bezig eigenlijk.
Het voordeel van Landal vind ik dat je bijna in alle parken een hond mee mag nemen. Wij hebben sinds aug een pup en een weekendje weg was lekker te regelen met de familie bij Landal. Soms zijn de huisjes nog erg jaren 70... Maar dat maakt voor vakantie niet zoveel uit vind ik persoonlijk! Ik zal zo met ons pupje uit, even de zon in zolang hij hier nog schijnt! Gelukkig hoeft ze niet zo ver en trekt ze niet zo hard. Het is een kruising Malthezer/Shi Tzu. Ons drolletje! Het begint allemaal zo spannend te worden op het forum.... IK heb redelijk geslapen... Wel lang wakker geweest maar toen liet Ukje van horen/voelen en dat is geen straf! Vanmiddag maar even op de bank! De oogjes dicht met pup erbij! Fijne dag en tot later!
Goeiemorgen meiden.. Hier ook weer een beroerde nacht... Veel pijn in de voornacht.. Uiteindelijk rond uur of 4 in slaap gevallen tot half 9. Mezelf net verwend met een beschuitje met aardbeien lekker op bed opgegeten en nu lig ik er nog Spannend nieuws in de club! Landal heb ik geen ervaringen mee..
Zit nu te wachten totdat ik bij de gyn binnen geroepen word. Als ik straks weer thuis ben reageer ik wel op iedereen