Klinkt wel zo! Maar als ik dat bij heitje dan zo lees denk ik niet dat die van mij oefenweeen zijn... zo'n zeer doet het niet, gewoon zeurderig. Had gedacht dat oefenweeen echt pijn doen? Of is dat niet altijd zo?
Word steeds spannender hier.. Iedereen die dingetjes begint te voelen... Hier was t vanmorgen onrustig. Erge "druk" op de onderkant. Sindsdien ook weer roze verlies, was gisteren hele dag over.. Daarbij harde buiken, maar is nu allemaal weer rustig.. Wel leuk dat nu langzaam aan steeds meer hun beebje in hun armen kunnen krijgen, helemaal geweldig M'n schoonmoeder is lekker t huis aan t poetsen, helemaal fijn ik kan het helaas eht niet meer.. Fijn idee als alles weer schoon is. Hierna boven nog even goed schoonmaken en dan is ons huisje klaar om ook de kraamhulp te ontvangen.. Moet me nu nog een beetje schamen, boven is een rommeltje
Jaa skaya tijd zat maar me hormonen willen t klaar hebben dus heb toegegeven aan me nesteldrang en mijn slaapkamer is weer keurig schoon hihi gelijk me bed met t zeiltje opgemaakt just in case hihi. Spannendd eerste babywasje hangt te drogen pff straks alles nog strijken nu ff zitten zometeen weer verder soppen denk ik maar kleine man vind nu ff van niet hihi!! Liefss
Essie, wat een lieve schoonmoeder! Hier zelfde gevoel...nog ff poetsen voor de kleine straks, maar ook voor de kraamzorg dalijk MAmaJolanda, goed bezig!! Babywas strijk ik niet..buiten gehangen en ziet er goed uit
Ja t schijnt dan zachter te zijn toch? Of zijn dat fabels daarom wilde ik strijken! Heb het binnen opgehangen omdat ik buiten er niet zelf bij kan hihi Pff nu een beetje maagzuur maar wil nog zoveell doen haha Ga me keuken tog nog eventjes onder handen nemen! Liefsss
Sam hier toch besloten een wiegje aan te schaffen.. Waar had jij je matrasje besteld en hoe dik was die?
Hier alleen af en toe harde buiken maar verder is het zo doods als wt daarbinnen, euhm kleine meid is wel aanwezig hoor Voel me vandaag althans deze middag dan niet helemaal jofel, beetje treurig en helemaal versleten?? Schoonmaken Tsjaa ik geef er zo nu en dan aan toe, eergisteren de slaapkamer tot ik besefte van dadelijk duurt het nog 6 weken en zit ik me nu uit te sloven. Dus ben er weer mee gestopt ik zie wel hoever wekomen
Pff gelukkig dat de kleine meid wel aanwezig is.. Moest wel even grinniken om je berichtje, grappig beschreven Hopelijk voel je je snel beter!
Nijntje81: 2 mei, Cullen: 3 mei, Trotsemams: 5 Mei, Dribbel32: 6 mei, Mika, (2900 gram) geboren op 16/4 met 37+1 Viev: 6 mei, Child: 6 mei, Yupgup, 8 mei, Miffy, 8 mei, miekr, 8 mei, 4mei ks, pearl29, 8mei, Daydreamer: 9 mei, Ilonka85: 9 mei, Tinie84 9 mei, Veldmuisje: 10 mei, Essieee: 11 mei, Minkie86: 11 mei, Daanbanaan1982: 12 mei, Daro: 12 mei, Marja78: 12 mei, Sefanja: 12 mei, Neva, (2525 gram) geboren op 14/4 met 36? Jazzlyn: 13 mei, jongen, (2120 gram) geboren op ... met 33+? Ladytijger: 14 mei, AlmaH, 14 mei, Skaya: 15 mei, Kassie, 19 mei, Nyncke: 17 mei Miranke: 17 mei, Ludora: 19 mei, 77wonder2: 18 mei, Pat78: 19mei, Priscilla4: 20 mei, Vmb1981: 20 mei, Draak: 20 mei, Jongen, (750 gram) geboren op 23/02 met 27+? Heitjekarweitje: 21 mei, An1985: 21 mei, Sam4Hope: 23 mei, bezigbijtje: 23mei, Marlinde81, 23 mei Elies25: 25 mei, Bloem18: 27 mei, Kayde: 27 mei, mamajolanda: 27 mei , klusser1980, 27 mei, Tijgetje: 29 mei, 85Eva: 31 mei, Ik heb mezelf er even bijgezet. Dribbel en dribbelman gefeliciteerd met MIKA. Hopelijk is alles goed gegaan. En nu lekker genieten van die kleine man Heb niet echt bijgelezen. Ben druk aan de poets. Het is zo'n stofbende na het plaatsen van onze dakkapel. Vanmorgen op controle geweest. Had een bekende als gyn en die heeft me gelijk even gerustgesteld. De kleine was al wel aan het indalen en had volgens hem een normala grote. Hij heeft het niet meer opgemeten met de echo, want zei hij vaak zit een echoapp en degene die dat doet er zeker 10% naast. Moet vanaf nu wel evt vruchtwaterverlies, bloedverlies en harde buiken goed in de gaten houden. Mag over 1,5 wk weer terug
Hihi grappig haha, nou dat doodse klopt wel hoor ze slaapt zo stil dat ik soms ff schud met mijn buik en dan voel je die vingertjes van onderen ff en ze slaapt weer verder verder zijn er hier na die ene keer van vorige week geen signalen, maar we zijn nog maar 35weken hè en bij mijn zoon had ik helemaal geen signalen die begon gelijk met vruchtwater te druppelen en daarna de weeen
Zo, ben je ff paar uurtjes niet aanwezig, moet je weer zoveel lezen.. Nou komt ie: @ Yupgup: ik denk dat het wel kan die indalingsweeen, ik zou niet weten waarom ik ze anders ook nog met vlagen heb. Kleine is ook zo goed als ingedaald, ligt alleen nog niet vast.. Maar heb gelezen dat voorweeen eigenlijk geen pijn horen te doen, indalingsweeen wel... @ MamaJolanda: lekker toegeven aan het poetsen hoor, maar alleen als je het aankan hoor! @ Heitje: klinkt als (indalings/voor)wee... @ Babywas: heb het binnen hangen, vind het anders zo hard worden, en strijken doe ik alleen als er kreukels in zitten hoor! @ Essie: ik zal de site even opzoeken waar ik mijn spullen heb besteld.. Wiegmatras Bebies First wit 40x80 cm | Baby & Tiener Ik dacht dat 4cm en 6cm enzo te dun was, maar toen kwam ik een artikel tegen waarom ik dus vrijwel geen dikkere kon vinden en dat is gewoon omdat niet mag ivm. veiligheid. Bij box, wieg en kinderwagen mag de rand niet te kort worden zegmaar, ivm. valgevaar. Nou tadaa ik ook weer gerust! Hahaa
Dames misschien willen jullie jullie mening geven over het volgende Wij hebben een naam in gedachte,maar zo heet mijn nichtje. Heb totaal geen contact met haar (alleen met speciale gelegenheid, laatste x was 2 jaar terug met de begrafenis van mijn opa). De naam zal ook anders geschreven worden. Toch weerhoudt het mij om definitie voor de naam de kiezen. Wat vinden jullie
Volgens het track en trace nr wordt het morgen geleverd!! Heb het zaterdagmiddag/avond besteld Vind ik best snel