Ja heb wel tip: bonbons van schapenvet met kloflook, ben je ook gelijk van vlooien en teken af. Hier is het verharen minimaal!
@ Daro: gelukkig waren de uitslagen goed, nou de rest nog. Ga maar lekker slapen!! @ Ludora: he dat is toch ook niks.. ook niks wat helpt?
Oo sam en kan je die gewoon bij elke dierenwinkel kopen? En hoe vaak geef je die dan? Die wil Ik hihi Liefsss
Zover ik weet wel.. *zoekt doosje* Biofood Schapenvet Knoflook Ik heb maxi bonbons (grote hond) je hebt ook mini Aantallen staat op het doosje. Bij maxi is het 1 bonbon per 20kg lichaamsgewicht.. dus hier 4 op een dag, maar slaan wel eens over hoor En schrik niet, die dingen stinken! Maar gelukkig de hond niet haha
@ MamaJolanda: gewoon vloeibaar schapenvet door het eten helpt ook heel goed, is alleen hier niet te bekostigen qua lichaamsgewicht hond haha En de knoflook is gewoon mooi meegenomen, je hebt geloof ik verschillende, ook met zeewier enzo.. Maar heb hier ook nooit last van vlooien en teken en wonen bijna tegen het bos aan, dus wandelen daar regelmatig. 1 tip: geen knoflooktenen geven! Werd ons eens geadviseerd (goedkoper) maar meuren uit zijn bek dat dat beest deed...iewww!!
ffies snel nu internet t doet: DRIBBEL GEFELICITEEEEERD!!!!! en nu ga ik plat want heb last van gejaagd gevoel en een raar hoofd.. spreek jullie gauw weer!!
Dames, ik ben ook weer ff weg.. Pijn wordt toch wel erger, lijkt wel spier, kan moeilijk op rechter been staan.. zo bij mijn schaambot rechts.. Dus ga lekker languit op de bank! Animal planet/TLC kijken Cake Boss, One Born.. enzz Kijk tussendoor wel even op mijn telefoon of kom ff naar de keuken strompelen hihi
Daro dat viel gelukkig mee maar wat raar dat ze niet even bellen en dat je er zelf achteraan moet. Hier steeds meer last van mn liezen. Vandaag elke keer bij het opstaan voelen mn liezen aan de binnenkant van mn benen heel stijf. En na even lopen gaat het over. Daal maar lekker meissie Net de enveloppen voor de geboortekaartjes besteld.
Daro gelukkig was t ziekenhuis goed. Spannend vanaaf dus!! Doe maar rustig aan... Bloem ik heb die spierpijn ook. In beweging blijven vindt ik ook t fijnste. @sam een rennie werkt wel eventjes, warme melk en vla ook eventjes. Maar dan komt t ineens allemaal weer naar boven. Grote hoeveelheid... Bah.. Ff CSI kijken. En misschien nog bones in bed, maar laat wordt t niet... Fijne avond!
Sam bedankt voor de tips ga vrijdag gelijk ff naar de dierenwinkel!! Verder iedereen met pijn kwaaltjes sterkte! Ik heb nu al 2 dagen pijn in me hoofd als ik net uit bed kom ff vragen woensdag of dat iets kan zijn want heb het alleen als ik net walker wordt heel raar! Liefsss
Ik heb dat alleen als ik te vast heb geslapen. Ken het anders alleen vanuot mijn werk en dan dus te hoge bloeddruk. En die pijn in liezen, daar lijkt het op. Maar blijven bewegen is niet de oplossing.
Jeetje zeg anderhalf uur niet geweest en 5 pagina doorlezen. Ik lees dat er steeds meer hier kwaaltjes erbij beginnen te krijgen ik alleen BI ?? Zal ik jullie wat verlichten wel zo aardig denk ik zo, ieder mag 5%aan mij afstaan nee hoor das een flauwe gein Daro fijn dat er niets ernstigs is, nu lekker proberen tot rust te komen hè. Ik ga one Born kijken tot straks
I'm pregnant and... 55 en zwanger van 1e kind...!!! Anorexia en zwangerschap weet niet wat ik daarvan moet vinden. Lijkt me niet goed voor je kindje als je geen voedingsstoffen binnen krijgt
Jeetje, dagje niet online, pfffttt... Allereerst natuurlijk: Dribbel, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Leuke naam! Snel gegaan, want om 6.04 schreef je zelf nog in de club "de weeën beginnen nu zo'n beetje af en aan, dus zal zo de vk maar eens gaan bellen" en Mika is rond half 9 geboren (toch?)! @ Marlinde: welkom terug! Ik ben ook pas sinds een weekje weer terug op zp. Vandaag 1e dag verlof gehad. In combinatie met werk en andere dingetjes die ik altijd doe, was 't echt niet bij te benen. Nu doe is nog veel, maar ik doe mijn best @ Nijntje: fijn dat jij de lijst wilt bijhouden, lijkt me inderdaad handig als een iemand het doet, via pb is een goed idee! @ voorweeen of indalingsweeen: vaag toch, zie je toch dat wat iemand ervaart niet precies in een van de omschrijvingen past.... Ieder mens is uniek. Mijn eerste zwangerschap eindigde met een onverwachte stortbevalling. Achteraf moet er van te voren al iets gebeurd zijn, anders kan je nooit zo snel bevallen (65 minuten (=te snel)). Ik bedacht achteraf dat ik inderdaad een paar keer een heftige menstruatie-achtige kramp (beetje wegzuchten toegepast) had gehad in de voorafgaande dagen (maar dus niet serieus genomen). En dat ik de laatste dagen bijna niet meer kon lopen door de stad (achteraf of baby 100% ingedaald of misschien stukje ontsluiting???). Dat is eigenlijk het enige dat ik me toen kon herinneren van de voorgaande tijd, niet zoveel gebeurd dus.... @ daro: fijn dat je urine en bloed goed zijn. Wel stom dat ze zelf niet even bellen met de uitslag! Doe je 't rustig aan, beetje zakken met die bloeddruk.... @ Roffa: wonen Nijntje, Skaya en MamaJolanda allemaal daar? Of in de buurt (Pat78)? Ik zelf ook wel een beetje in de buurt, in Delft... @ Nijntje, woonde je 3,5 jaar geleden heel ergens anders? Dan is 't wel wennen denk ik? Ik ben zelf opgegroeid in een klein dorp (Zuid-Holland) en op mijn 18e op kamers gegaan in Den Haag (50%) en Rotterdam (50% bij toen mijn vriend, nu mijn man). Delft is een soort klein stadje, we wonen in een gezellig buurtje tegen/in 't oude Centrum, toch een beetje om mijn dorpsgevoel tegemoet te komen. Rotterdam en Den Haag waren toch iets te 'stads' voor mij.... @ Traphekjes: inderdaad nog wat vroeg... Maar ik adviseer de (best wel heel dure) maar toch onbetaalbare (volg je 't nog) rolhekjes. Merk is volgens mij kiddyguard. Kunnen ook in veel niet-standaard-situaties toegepast worden (ook op 3e trede boven bordes denk ik). Als je ze niet gebruikt (best vaak) zitten ze dus nooit in de weg / doorloop of voor een andere deur. Je hoeft er dus nooit omheen te lopen. En ze doen 't goed op marktplaats. Wij hebben er eentje van mp, nog steeds best duur, maar ik weet zeker dat ik ze later tegen min of meer hetzelfde bedrag weer kwijt raak via mp. Dus dan uiteindelijk min of meer gratis... Bij ons alleen bovenaan 1e trap. Trap zit beneden in de hal, deur is altijd dicht. Toen Jop de deur open kon doen, was 't wel even opletten, maar hij deed de deur eigenlijk maar zelden open. En toen was ie al behoorlijk oud en nu klimt ie al een tijdje zelf naar boven (met een van ons er achter). Onderaan de 2e trap wilden we eigenlijk ook nog doen, maar is een hele gekke situatie, daardoor toen niet echt van gekomen en nu is hij al zo groot... @ verflucht: alleen opletten als er oplosmiddel in zit. Dan zie je zo'n gif-tekentje of kruis (oranje/zwart) op de verpakking. De zogenaamde stink-verven. Bij muurverf / latex zit dat er bij mijn weten niet in, dus geen gevaar. En van een snufje oplosmiddel zal je ook niet direct gevolgen krijgen, maar ga er niet weken in slapen of als een verslaafde aan snuiven zou ik zeggen... Zo, nu even kijken naar Spoorloos. Heb voorstukje gezien over vrouw die doodgewaande zoontje van heel lang geleden (bij vulkaan/modderstroom) opeens op tv-beelden ziet. Bizar, ben toch wel even nieuwsgierig...