mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hey meiden!!

EIN-DE-LIJK weer ffies internet.. lag er net alweer 5 keer uit in een uur.. ik ga even gauw terug lezen!!

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    forever gefeliciteerd!!!!!!!!

3. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    pffff wat veel terug te lezen.. aan het eind van de blz ben ik het alweer vergeten

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Meiden i call it a day... Welterusten! Ik hoop voor iedereen een goeie nacht dit keer, zonder nachtbrakers!

5. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    truste heitje!!

6. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Wel allemaal je dromen over grillpannen, vallende baby's, roze strikken en alles onthouden! Morgen verslag...

Welterusten. Tosti was lekker, zal ik er nog eentje maken...? Hmmm..

7. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    zo nu toch echt mn bedje in !

tot morgen dames hopelijk voor iedereen een goede nacht !

8. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    truste ilonka!

9. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Even off-topic...

Ik ben niet zo'n goede huisvrouw, dus hier even een vraagje: In veel schoonmaakmiddelen voor het toilet zitten chloorstoffen. Die schoonmaakmiddelen heten (volgens mij) vaak zoiets als 'dikke bleek' (per merk verschillend).

Wie heeft er een goede tip voor iets milieuvriendelijkers, dat toch hygiënisch schoon maakt?

Wie gebruikt wat? Is 't een hygiënischer dan het ander? (Tijdens de kraamtijd moet het natuurlijk superhygiënisch zijn, vandaar dat ik er nog even over begin)

10. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    je hebt ook chloordoekjes geloof ik... verder zou ik het niet weten eigenlijk...

11. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Misschien Dettol, dat ontsmet iig. Zelf gebruik ik Blue Wonder, dat ontsmet alleen niet, maar maakt wel lekker schoon.

12. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @Daro, ik hoop dat je een beetje een goeie avond hebt gehad. Dikke knuffel iig

13. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Jeetje wat een vervelende situatie!! Inderdaad oneerlijk dat ze die 3 maanden al beginnen te tellen, weet je dat wel zeker? Misschien bestaat er wel een regeltje dat ze zwangerschapsverlof niet meetellen? (wishful thinking)

Ik heb de kdv al per 1 januari moeten opzeggen, wat ik ook erg jammer vond want mn zoontje had het daar erg naar zn zin. Ik ben per 1 september werkloos geworden en nieuw werk vinden lukte in eerste instantie niet. Dus heb ik vóór 1 november de knoop moeten doorhakken om hem eraf te halen per 1 januari, want per 1 januari had ik geen recht meer op KOT. Maar daarmee maakte ik de kans dat ik nog aan het werk zou gaan tijdens mn zwangerschap al helemaal minimaal.. in mijn ogen ook niet eerlijk want ik wilde graag werken én ik wilde mn plek op het kdv niet kwijt. Mn zoontje had net 9 maanden op de wachtlijst gestaan om hier in het dorp naar het kdv te kunnen en ging daar pas per 1 augustus heen.. niet fijn dus al die veranderingen.

Uiteindelijk ben ik in de ziektewet beland en is het allemaal op zn pootjes terecht gekomen, ik heb intens genoten van deze maanden thuis met mn zoontje, maar het resultaat is wel dat ik mn plek op het kdv dus kwijt ben (ze staan nu op de wachtlijst) en dat ik geen idee heb wanneer ik weer werk vind en of ik dan wel opvang heb. Zonder opvang geen werk en zonder werk geen opvang...

14. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    WC schoonmaken: ik gebruik dikke bleek, inderdaad chemische troep, volgens mij maakt dat niet zo goed hygienisch schoon, meer voor het zicht? Of nou ja dat heb ik "geleerd" van een reclame, geen idee of het echt waar is. Anders "gewone" wc reiniger? Dat gebruikte ik vroeger ipv bleek maar ik vind dat mn nieuwe wc met bleek zo mooi wit blijft :cool: Ik ben ook geen schoonmaakster dus ik weet het ook niet precies..

Cb komt hier niet langs voor de bevalling, gelukkig maar zeg!! Zit ik echt niet op te wachten!! Alleen tijdens de kraamweek voor de hielprik en gehoorstest en daarna bellen ze voor een afspraak voor een kennismakingsgesprek. Het CB gaat hier in het dorp verdwijnen, vanwege bezuinigingen. En dat terwijl het een kinderrijk dorp is.. echt belachelijk vind ik dat. Ik heb al aangegeven dat ik dan alleen nog kom voor de prikjes (tenzij die gewoon door de huisarts gegeven kunnen worden..), niet meer voor de toneelstukjes over hoeveel hij al kan en nog niet kan of de vragen over onze relatie en of mn schoonouders mij wel accepteren ;).

Heel dat concept van het CB vind ik sowieso belachelijk voor werkende ouders.. hoe vaak ik niet aan de telefoon heb gehangen om afspraken te verzetten van een werkdag naar een vrije dag, ze begrijpen daar echt niet dat niet iedereen midden op de dag 45 minuten kan gaan zitten wachten ("sorry het loopt een beetje uit vandaag") op een afspraak van 20 minuten.. telkens gaf ik weer aan op welke dagen ik vrij was, maar nee daar konden ze echt geen rekening mee houden hoor ;)

Nou ik ga maar weer proberen te slapen.. morgen weer vroeg dag want we worden om 9 uur opgehaald om naar een verjaardag te gaan.

15. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Bedankt trouwens voor jullie reacties en digitale knuffels!

16. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Nog steeds wakker.. valt me wel tegen dat ik de enige nachtbraker ben vannacht hoor...

Maar ik ga proberen te slapen, tot morgen!

17. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @Daro, ah, ik had je eerste poging om te slapen gelezen en dacht dat reageren toch geen zin had.... Ben nu ook 3 kwartier wakker. Wc geweest en water drinken en niet meer in slaap kunnen vallen....

18. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij deze meld ik mij dan ook maar.... Lig nu anderhalf uur wakker....
    Bleh!

19. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Ook irritant hè. Heb je verder wel lekker geslapen?

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ook ik meld me alweer! Wordt standaard voor de wekker van mijn man wakker en heb honger. Hij komt zo weer schaaltje ontbijtgranen brengen, dat wordt ook standaard! Baal!!
    Vannacht redelijk geslapen al was het laat voor ik in slaap viel. Nog maar even aan het lezen geweest.
    Wel regelmatig harde buiken gehad maar als ik weer lekker lag viel ik terug in slaap

Over schoonmaken pff ben ook niet zo bekebd met alles. Voor in de wc heb ik Harpic. En wc oppervlakten gewoon spray met allesreiniger.

Zo en na mijn vroege ontbijt zo nog proberen wat te slapen! Niet gedroomd gelukkig hahahaa

Deel Deze Pagina