mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Zoo moest weer veel bijlezen...

Baby voelen, yupgup geloof ik? Bij twijfel bellen! Volgens mij staat het op 8x per dag minimaal. Ik voel m de hele zwangerschap al weinig en kom ook soms niet aan 8x per dag maar dat komt door die placenta die helemaal ver de voorhand van m'n buik zit. Dus ander verhaal. Ik zou bellen bij twijfel en anders rustig afwachten, even wat eten, rustig gaan liggen handen op je buik en contact proberen te maken?

Klusser fijn dat babyklusser gedraaid is! Nu hopen dat het zo blijft.

Vocht, hier ook enorm last van draag geen schoenen meer want daar kom k niet i..

Wiegje toen straks bezorgd, gelijk in elkaar gezet en opgemaakt. Moet alleen straks nog op de goede plek gezet worden. Helaas kan ik dat niet want staat een kastje voor die te zwaar is..

Heitje leuke tekst!

Ik ben aan t wachten op de mannen die m'n lekkage in de badkamer komen maken. Ze komen n de middag, beetje jammer dat de middag dan erg lang duurt. Wil graag nog haar verf halen en een kleurtje in m'n haar doen voordat ik ga bevallen..

2. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Oja Nijntje, lieve eendjes!!! Echt schatjes om te zien...

3. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Hij is de laatste tijd een stuk rustiger, maar dat klopt ook met de 36-37wkn omschrijving.
    Mijn vk zegt 10x op een dag voelen. En dan meerdere bewegingen tellen als meerdere keren. Dus een afzet met de voet, draai en bil in rib in 1beweging is 3.

Maar bij twijfel mag je ze toch altijd bellen!

4. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Jeeeeemig zeg, wat schrijven jullie toch veel!! Haha!
    Heb weer bijgelezen, hou ik wel aardig bij. Omdat ik dat doe net m'n telefoon, reageer ik niet zo vaak..

5. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ja, heb alles al geprobeerd volgens mij. Een uur op bed gelegen = 4 reacties van een zacht voetje. Daarvoor dus ook maar een paar. Lopen porren. Zingen. Koud gedronken, warm gegeten, gedoucht, een snickers op. Normaal dingen waar ie best heftig op reageert. Hij is al zo kalm sinds maandag, sinds die krampen/voorweeen.

Probeer nu de VK te bereiken, maar telkens bezettoon... Weird... Krijg anders altijd het antwoordapparaat.

Voel hem normaal best veel en duidelijk (zie filmpje club, en zo'n sessie zo'n 10x per dag en daarnaast nog normaal bewegen). Dus vind het maar raar...

*zucht* voel me zo'n miep!! En dan is ie nog niet geboren. Hoop dat ik straks wat relaxter ben ;)

6. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

De muziekjes werken ook niet?
    Lovely Baby 1

7. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Misschien stilte voor de storm?

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Haha ja de jouwe werd er immers ook wakker van :D

9. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Weet dat ik niet de enige ben....maar wat heb ik er genoeg van. Van mij mag de kleine meid komen. Kan niet zeggen dat ik klachten heb, mag dus niet mopperen. Heb alleen genoeg van die buik die me zo ongeveer de hele dag in de weg zit.

Nooit gedacht dat ik zou zeggen dat ik klaar zou zijn met een zwangerschap, na de vroeggeboorte van Sanne.

10. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Sanne slaapt nu lekker, denk dat ik ook maar eens even onder de wol kruip. Die vermoeidheid vind ik wel bizar hoor! Kan zo ongeveer de hele dag slapen.

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Meiden nog minder dan 500 berichten en we zitten alweer in deel 5!! Dat betekent dat we nu al bijna 20.000 berichtjes samen hebben gepost! *shock*

12. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hihi zou leuk zijn... :)
    Muziekjes werken niet, maar kon VK bereiken op het bevallingsnummer want praktijk was al dicht. Ze was heel lief: voor zoiets moest ik ook ECHT het noodnummer bellen, maar ook kort en krachtig: absoluut niks om me zorgen over te maken. Oke :)

Jeetje, deel 5 alweer bijna!

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Yupgup: fijn dat je nu weer gerustgesteld bent!

Ik denk dat ik juist meer na de geboorte mezelf druk ga maken. Of alles wel goed gaat enzo.
    Want nu heb je er toch geen controle over enzo en gaat eten en groeien vanzelf.. En dan moet je het echt echt echt in de gaten houden.

Qua droom, lijken angsten e.d. me sterk. Ik ben juist heel relaxed en kan niet wachten tot de bevalling. Heb mezelf nog nooit zo rustig gevoeld voor zoiets 'groots' zegmaar. Gek he?

:)

Ben toch maar uit bed gekomen hoor dames, vind het zo sneu voor de hond. Heb niks aan mezelf gedaan qua haar, tis goed! ff hond aan de overkant laten plassen en ff mee in de tuin gespeeld. En nu is het weer goed en voel ik me niet meer zo schuldig :)

Zal morgen erger zijn, moet vanaf vanavond 19u nuchter zijn, morgen casteren.. Maar pas om 14u.. Dus ook geen ontbijt voor mijn maatje (de hongerwolf!) En dan ook nog eens naar de DA, waar hij achtergelaten worden.. Ik denk dat dat laatste vooral een drama wordt.
    Zo zielig.. :( nu al haha

14. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Euhhh ik weet niet veel meer, het waren meer pagina's dan ik dacht.

Miffy beterschap
    Bb vocht in voeten, ja hier ook heel erg. Heb al grotere losse sokken gekocht en pas bijna al mn schoenen niet meer. Als je er op drukt voelt het niet fijn en in schoenen al helemaal niet.

Heitje, leuke kaart zo.

15. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Uhmzz ik weet t ff niet meer zo goed!!

Eendjes lief zoo leuk die beestjes!!

Dromen ik heb ze ook vaak zo onsamenhangend zelfs een x dat me sm en ik boodschappen deden in een ah met dubbele verdieping en dat een vrouw met haar kar tegen me buik stootte en dat ze zonder sorry doorliep en dat me sm dus haar ging slaan en schoppen! Net zolang totdat dr vrouw niet meer reageerde en toen de ambulance kwam voor die vrouw me sm persee wilde dat ze eerst naar mij keken!! Hmm heel vaag haha!! :)

Verder net me huishouden gedaan en zweette me kapot!? Heb ik anders nooit!! Dus nu op de bank liggen en over ongeveer 2 uurtje me eigen uit me huispak trekken en dan naar de verloskundige haha om 18:15 daar zijn ben benieuwd!!

Liefsss

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ MamaJolanda: jij hebt wel gewelddadige dromen zeg poeh! Hahaaa

Succes bij de VK!

Ik heb dat trouwens ook hoor, snel warm en zweten sinds ik zwanger ben! Normaal een enorme koukleum!

17. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Oo gellukkig niet zo gek dus dat zweten? Haha
    En tja die droom hmmm komt misschien omdat me
    Sm nu ook heel beschermend overkomt al naar haar kleinzoon al is hij er nog niet eens haha!! Maar me sm verheugd zich heel erg op de komst van haar kleinzoon omdat dit haar eerste is dus misschien daarom haha liefss

18. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Kan bijna niet meer lopen van de pijn in m'n schaambotje. Lijk nu helemaal wel een oude oma die studeerd voor pinguin.

19. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ MamaJolanda: ah dat zou de droom verklaren jah hahahaa

@ Miekr: aargh balen weer! Ik herken het gevoel precies! Alleen gelukkig vandaag (nog) geen last van! Dacht gisteren dat ik de trap niet meer op zou kunnen komen...

20. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Wat een geklets. Volgens mij doen die andere-maandenmama's dat niet.:D

Moest nog ff naar centrum: Begint het me toch te plenzen!
    En aangezien ik net winkels moet hebben die op fiets beter bereikbaar zijn dan auto, maar weer ff de pc aangezet.
    Hele ochtend mooi weer geweest, toch te lang gewacht haha.

Baby voelen: Hier ook veel minder.
    Toch minder ruimte. Maar zorgen maken = bellen hoor Yupgup.

Deel Deze Pagina