mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Nou je het zegt, dat vroeg ik me van de week dus ook af..
    Het lijkt me wel dat je die kan wassen zonder problemen, maar durf het ook niet zo goed!

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Doetie: toevallig heb ik eergisteren mijn boxkleed gewassen, op koud met een beetje wasverzachter. Hij is nog precies hetzelfde, lekker zacht enz ;)

3. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @Doetie, hangt van je boxkleed af! Ik heb een mooi Nijntjekleed die ook mooi is gebleven. Het kleed van de Hema vind ik wat minder mooi uit de was komen.

4. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    @Nijntje, zo cute die eendjes
    @Sam, gelukkig goed gekomen met de tel pieuww. En het kamertje ziet er super uit.
    @Heitje, superleuk je kaartje.
    @vocht, hier ook veel last van en dan doet het ook pijn.
    @Dribbel, wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat. Lekker genieten van je gezinnetje.
    @Andere pasgeboren, Hoe zou het met hen gaan?
    @Doetie, hopelijk vinden ze iets wat je kan gebruiken.
    @Yupgup, gewoon bellen als je bezorg bent. Goed dat ze je heeft gerustgesteld. Hier vertelde ze dat de baby rustiger wordt als je veel harde buiken/krampen hebt. Daarnaast voel jij de baby zelf minder goed door de harde buiken. Gister zat ik op 5 bewegingen tussen 15.00 en 00.00 en dat vonden ze ook voldoende.

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dribbel,fijn om van je te horen.Je klinkt heerlijk opgewekt,super zeg!

Heitje,je hebt pb :D

6. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ben lekker aan het rondneuzen op internet..
    Heb eigenlijk niks meer nodig, en verwacht ook nog wel een en ander te krijgen straks, maar wat zijn er leuke dingen te krijgen!!!
    Gauw sluiten die handel haha

Man is eten aan het koken, zo fijn!

Vanavond lekker douchen of in bad..

7. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Oke dan ga ik hem op een koud en kortprogramma uitwassen. Vind hem nu zo lekker zacht en het zou zonde zijn als ie verpest wordt. Het is een kleed van Isi mini.

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Boxkleden.....
    Hier 1 van prenatal (draakje) en 1 van Hema (jip en Janneke) beide in de wasmachine geweest en beide kwamen er mooi uit
    Nog steeds lekker zacht en zelfde vorm enz.....

9. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    De meesten wel, we hadden nog een muts met zijn naam besteld, die is vandaag binnen gekomen, gister kwam de geboortesticker, maar die zit nu ook op het raam. Ondersteek had ik nog niet (maar die heb ik bij de andere twee ook niet nodig gehad) en we hadden net besloten matrassen te gebruiken bij de bevalling en die hadden we net beneden staan, konden er dus gelijk op :D

10. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Hoe kom je aan het Jip&Janneke kleed?? Gewoon uit de winkel? Ik ben em hier niet tegen gekomen:(

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Mijn boxkleed is van Prenatal. Er staat op het label zelfs dat ik hem op 40 graden mag wassen, maar voor de zekerheid dus op koud gedaan, is altijd goed!

Trotse: je hebt pb terug! Laat je het even weten of de uitnodiging goed is aangekomen?

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
  13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Nee via marktplaats,
    Zag hem was verliefd hihihi
    En ook nog de goede kleuren hihihi

14. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Daar heb ik ook het kleed van laat je even weten hoe het gegaan is? heb mijn ook nog niet gewassen..

15. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
  16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Heitje: klinkt leuk die site, maar is het ook betaalbaar? Je kan namelijk de site niet bekijken voor je klikt op: wordt lid hahaa

Heb 2 boxkleden van babyplanet, geen idee welke merken, vind 1 heel leuk, andere begin ik minder te vinden haah te erg!

@ Raamstickers: willen wij heel graag, had leuke site gevonden 1001stickers.nl Maar weet iemand een site die evt. nog goedkoper zou zijn? Willen namelijk geen kleine sticker haha!!

17. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik heb maar een word documentje geopend want ik heb vandaag veeeeeeeeeeeeel gemist.
    Hier komt mn boekwerk..

Priscilla: gefeliciteerd dat de hypotheek rond is, de sleuteldracht al op 1 mei is al snel! Sterkte met verhuizen :)

Aan iedereen die een lange weg heeft moeten afleggen om zwanger te worden: wat fijn dat jullie nu ook snel een kindje in je armen mogen houden!! Ik kan er gelukkig niet over meepraten hoe het is om dat te moeten doormaken, maar ik realiseer me wel regelmatig hoe dankbaar ik moet zijn dat ik twee keer meteen zwanger heb mogen worden!

Klusser: fijn dat je helemaal hebt kunnen bespreken hoe te handelen bij weer zo’n snelle bevalling. Het lijkt me doodeng en overdonderend, al moet ik zeggen dat ik mijn helse lange bevalling van ruim 25 uur ook niemand toewens! Doe mij ook maar een uurtje of 6 tot 8..

Erfelijkheid bij bevallingen: laten we het hopen. Mn moeder heeft bij mn oudere broer een lange, zware bevalling gehad (net als ik dus) en bij mij een supersnelle bevalling, ik was er al voordat de VK er was en mn vader was nog mn broer naar de buren aan het brengen :) Dat de VK er niet bij was kwam vooral doordat ze niet geloofde dat mn moeder met 37 weken echt al persweeën had, ze is naar huis gegaan en heeft een slaappilletje achtergelaten zodat mn moeder goed kon slapen!!

Kindje voelen: hier soms rustige dagen en soms (zoals vandaag) heel druk.. gister geteld en toen kwam ik tussen 9 en 11 al aan 7 keer.. dat leek me meer dan genoeg want ze zeggen toch minimaal 10 keer per dag? Maar ik herken het wel hoor, op de rustige dagen maak ik me ook meteen zorgen..

Essie: fijn dat je wiegje er is! Hopelijk is de lekkage inmiddels ook gemaakt.

Sam4hope: mooi kamertje! Vooral de boom is erg mooi en kleurig!

Minkie: ik heb van de week mn klossen en ondersteek opgehaald en er zelf ook een ruggesteun bijgevraagd, had ik hier gelezen, ik denk van Nijntje? Vond ik wel een slim idee. Gister voor het eerst gebruikt met tv kijken in bed.. goddelijk!!

Dribbel: bedankt voor je update! Wat fijn dat de BV zo goed gaat en dat alles goed gaat met Mika! Geniet maar lekker van deze tijd!

Boxkleed wassen: ligt echt aan het kleed/materiaal. Meestal hebben ze wel zo’n waslabeltje toch?

Zoooooooooo ik ben weer bij.. jeetje wat hebben jullie wat afgekletst vandaag!!

Hier niks bijzonders te melden, voel me vandaag iets beter als gister maar denk dat mn bloeddruk nog steeds te hoog is. Morgenochtend om 9 uur word ik weer bij de VK verwacht en dan krijg ik ook een echo, dus dan weet ik meer.

Heb vandaag trouwens nog niet bijgeslapen, vanavond maar vroeg mn bedje in!!

18. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht

19. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Raamsticker heb ik bij geboortekreet.nl gekocht. Supergoede service en betaalbaar. Werd meteen de volgende dag bezorgd en hij ziet er goed uit maar ik weet natuurlijk nog niet hoe ie op het raam zal zijn. Vond het wel fijn dat ik op die site zelf de afmetingen kon bepalen, had te maken met nogal moeilijke maten, vandaar..

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh jammer, dacht dat je de producten wel kon zien.
    Ja het is juist betaalbaar want alle dingen zijn vaak met 50% korting (ook merkkleding enz!)
    Je kan altijd lid worden, hebt geen koopverplichting ofzo!

Deel Deze Pagina