mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ahh wat een schatje Dribbel!!!!

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    He Meiden

Toch nog even bericht van mijn kant. Was even schrikken met een bloeddruk van 150/95 bij de vk. Moest gelijk naar zkh voor alle onderzoekjes. Bloeddruk was daar rond 135/80 steeds en had verder alleen wat eiwitten. Zou een gyn te apreken krijgen maar die had een bevalling dus kreeg een arts in opleiding die geen metingen kon maken tijdens de echo...dus mag vrijdag alsnog langs bij een gyn voor groeiecho/liggingsecho omdat die kleine niet eena denkt aan indalen. Hij heeft het te goed nog. En dan doen ze nog extra check op bloeddruk nacontrole enz. Morge even urine laten checken op blaasontsteking. .Was wel weer een avontuur. Ben kapot maar lig ook nog na te stuiteren.

Mamajolanda...thnx voor je buddie- berichten!!!

3. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Dribbel: wauw wat een mooi mannetje! Daar smelt je van!!

@ MamaJolanda: haha flink nesteldrang! Ken dat wel met vlagen hoor en ben ook helemaal niet zon schoonmaakfreak!

Lag nog ff in bed te lezen maar ga zo proberen te slapen. Ben wat benauwd doordat er hier 1 aan het uitrekken is poehhh!

Weltrusten dames!!

4. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Wauw dribbel wat een prachtige baby!! Jaloers!!

Skaya logisch dat je onrustig bent... hopelijk is vrijdag alles in orde

5. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    dribbel: wat een mooi mannetje.

skaya: fijn om nog even een update van jou zelf te krijgen. hopelijk kun.je een beetje slapen vannacht en lig je niet na te stuiteren.

nou hopen op een nacht zonder nachtbrakers. weltrusten meiden!

6. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Mooi kereltje!
    Kom er helemaal in zo!

7. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Dribbel! *smelt*

8. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Niemand vannacht?

9. Kassie

Kassie Actief lid

3 aug 2011
    107
    0
    0
    iets in de lucht
    La Herradura, Spanje
    Ikke, helaas... Al sinds 3:15 wakker... Gaaaaaaap!

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ik was om half 4 ook wakker, zo een pijn!! Soort steken in mijn heup/bekken/benen. Dacht dat ik gek werd!
    Maar expres niet hier gaan kijken...

En alweer wakker... Honger! Terwijl ik een boterham en beker warme melk op heb voor ik ging slapen...

*gaap* nu ff wachten op mijn ontbijt service hihi

Twijfel om er zo gelijk uit te gaan...
    Komen vanmorgen klossen ed leveren en collega van me vader komt nog spullen brengen. En misschien met hond kroelen want die zal wel honger hebben want mag niet eten ivm castratie vanmiddag. Zie er erg tegen op ivm narcose en zo een grote hond... Mja

Eens kijken hoeveel ik straks weer bij mag lezen. Meestal zijn er een hoop vroege vogels hier hihi

11. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
  12. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook goedemorgen!

Hier vanaf half 6 wakker... Kan nooit zo goed slapen als manlief er niet is.... Zelfs 1 van de katten wilde niet bij me slapen... Gelukkig maakte 1 katje het goed door lekker spinnend tegen me aan te liggen!
    Straks setjes bij elkaar zoeken voor de fotoshoot! Spannend! En nog naar de VK!

@Skaya ,gelukkig ben je weer thuis! Heb je nog kunnen slapen?

13. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Goedemorgen!!

Hier ook al wakker :(
    Slaap normaal altijd lekker uit (nadat ik me honden heb uitgelaten)maar vandaag moet ik wakker blijven want om 10u komt de kraamzorg langs! Pff benieuwd wat voor mens het is hihi!!
    Alles is al netjes dus hoef niks meer te doen in huis!!
    Ja een wasje draaien maarja dat kost ook geen uren!
    Hoe houd ik me bezig!! Haha!!

liefsss

14. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    En weer een lange dag voor de boeg:(

Lekker geslapen dat weer wel!!

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bijna niet geslapen. Zere benen en misselijk. Ben er nog niet klaar mee en voel me onrustig. Vandaag urine bij ha brenge en afspraak make voor morge int ziekenhuis.

16. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ben benieuwd of mijn baas me iets stuurt vandaag ookal ben ik al maanden uit de running (secretaressedag)

17. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    OOOOhhh dribbel zwijmel, wat een moppie!:)

Mamajolanda, wat een viespeuk dat hondje van je, hij vond het vast te schoon in huis:D

Ik mag over een uur bij de fysio langs, eens kijken of ze nog wat voor me kunnen betekenen.

18. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Slecht slapen check, vanaf een uur of 3 wakker. Zo'n pijn. En mijn handen en armen gaan steeds slapen. Op mijn,heupen kan ik niet meer liggen, maar op mijn rug gaat al weken niet meer. Maagzuur van heb ik,jou daar en to top it off benauwd. Zo lekker klagen, schiet niemand wat mee op.

Skaya, ik zou ook onrustig zijn hoor... Pfff wachten tot vrijdag. En wachten duurt zo lang...

Mamajolanda, ik neem aan dat je je hond wel vliegleg hebt gegeven??? Wat een eikel!! Enig idee waarom ie t doet?

Sam, tis ook heel zielig dat je em zijn,mannelijkheid gaat ontnemen ;) Maar ik snap je bezorgdheid om de narcose wel. Is nooit leuk maar met een dog niet fijn...

Oh an zou wel heeeel atent zijn. Ik moest voor secretaressedag altijd iets voor mezelf kopen voor mijn baas, voor mij... :p Die vergeet dat glad als ik er niet zou zijn!

Verder even niets....

19. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    @ ludora: vorig jaar ging ik met 3 bossen bloemen en een cadeau de deur uit... heb wel een vervangster zitten nu, maar hoop stiekem dat ze me niet vergeten omdat ik ziek thuis zit

20. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Ik heb helaas de hond niet betrapt maar heb haar wel ff verbaal verteld dat ik daar niet zo heleboel blij mee was!

Nu is zij heel jaloers en aangezien ik in de babykamer bezig was waar zij niet binnen mag komen en mijn vriend film zat te kijken ( dus haar genegeerd heeft) denk ik dat het uit nijd geweest is dit doet ze anders nooit!!

Heb haar de rest van de avond ook genegeerd en niks gezegd tegen haar en denk dat ze daarom vandaag ook ineens heel lief en kroelerig is

Maar moet het niet nog een x zien dan gaat ze echt vliegen!!

Heb al met heel veel pijn in me hart afscheid moeten nemen van een chihuahua in het begin van me zwangerschap die ging even door alle veranderingen in huis (lees babykamer verven enz) in me hele huis elke hoekje plassen!! Maar hoop niet dat het bij haar ook zo ver moet gaan!! Dan wordt ik gek kan noet zonder me hondjes maar kan ook niet met al die plas en poep zitten in een huis met een minimensje!!

Dus we hopen dat het eenmalig was!! En ik hou haar in de gaten!!

Liefsss

Deel Deze Pagina