mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Skaya rustig aan! Hopelijk weet je morgen meer...

Hier redelijk geslapen uurtje of 4 totaal ti's niet veel maar gelukkig iets.. Drama dat slapen hè..

Sam succes met je hond vanmiddag!

2. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
  3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Whahaha,moet stiekem wel lachen om je berichtje :p Hop hop aan de sop,heerlijk toch.Het kan maar netjes zijn nietwaar :D

Wat een gekke tik van hond!Hier ook,maar niet op de bank.We hebben 2 hondjes,zodra ze nu alleen gelaten worden gaat er 1 uit protest wat keutels uitpersen (ook als hij net uitgelaten is).Echt heel irr!

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ahhh Dribbel toch,wat een schatje zeg!! Prachtig mannetje!

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Fijn om van je te horen..beetje kunnen slapen vannacht? Goed dat ze je morgen weer checken.Rustig aan hoor!

6. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Klusser hoe was je fotoshoot eigenlijk geweest??

Jolanda, hier ook een rebellerende kat. Geen poep en plas, maar er komen steeds meer dode muizen binnen. Mooi voorgekauwd, én in stukjes.... Zo smerig! Ik hoop dat ie er mee ophoud en snel, anders mag ie niet meer naar buiten s'nachts. Het is eigenlijk lief bedoeld zeggen ze, gelukkig hebben we laminaat....

Trotse heb je de hond als je weg gaat wel eens in een bench gedaan? Meestal bevuilen ze hun eigen plek niet. Moet niet te groot zijn anders delen ze zelf psygologisch de bensh in 2en.

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ludora,we hebben 2 hondjes (11 jaar en bijna 2 jaar)..het oude hondje heeft die maffe streken.
    Voor het jonge hondje hadden we een bench,paar maanden terug weg gedaan omdat het zo goed ging zonder (spijttt).
    De 11 jarige heeft al jaren geen bench meer,maar denk er nu wel weer over na.Zo niet grappig dit...En daarnaast hebben we ook 2 katten waarvan 1 nog steeds dagelijks binnenplast :(

8. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    @ Pat.... ik word ingeleid ivm zw.suiker.

Ik heb een aparte vorm van bloedarmoede die niet vaak voorkomt. Dus zal altijd wel wat last hebben dat ik snel een laag hb kan hebben. Het komt meer voor bij aziatische mensen en dat ben ik voor de helft. Mijn chinese familie is ermee bekend. Dus de ijzertabletten zullen wel iets doen, maar echt volledig.....???

Verder ga ik straks verder lezen ben bij blz 469 gebleven, maar moet me even opfrissen en de rest van het vuilnis buiten zetten en brood halen enz.... Ik ga ook even kijken naar het kraambezoekboek en deze kopen. Dus tot straks.

9. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Oke ik ben dus niet de enige met rebellerende hond / huisdier!!

Ik heb 4 minihondjes 1 echte pincher 2 kruising chihuahua/pincher en 1 echte chihuahua maar had er dus 5 ja ik weet het zijn er veel!! Verslaafd aan puppys hier slapen ze snachts in de bench maar overdag als ik thuis ben vrij in huis en als ik er niet ben vrij in de gang maar dan doet ze het ook inderdaad uit protest binnen (ook als ze net buiten is geweest idd) maar om ze nou als ik werk 9uur lang op te sluiten vind ik ook zo zielig! :(

Nu kraamzorg komt heb ik ze f in de bench gedaan anders vallen ze die arme vrouw met zn allen aan haha!! Lol

Heb er 1 de echte pincher die sinds ik zwanger ben niet zonder muilkorf naar buiten kan want die pakt alles en iedereen die te docht bij mij komt (heel lief) bescherming denk ik!
    Maar wel heel vervelend hoop dat hij als ik bevallen ben weer zonder muilkorf kan :)

Hond castreren hier geen moeite mee met de mijne wel zielig als ze het spuitje krijgen ( mag bij mijn da erbij blijven tot Ze slapen)
    Vrouwtje is niet gesterriliseerd heeft 1x prikpil gehad en sindsdien niet meer loops geweest ook wel lekker maar moet nu extra gecontroleerd worden hoor ivm baarmoeder! Als ik in rijke dagen ben (vakantiegeld) gaat ze wss toch nog onder het mes!

Liefsss

10. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Trotse dat is balen ja!! Vooral als ie al 11 jaar is. Ik heb er nog wel een, maar dat is de een na grootste maat, dus dat zal niet werken, ik begrijp dat ie klein is.... En een kat die plast binnen, grrrrr. Ik ben nooooooit een kattenmens geweest. Nou zijn die van ons best leuk, en vaak lekker buiten. Maar als ie binnen gaat plassen ga ik (voor als we niet thuis zijn/s'nachts) in onze (geisoleerde) schuur een binnenverblijf voor ze maken. Ik sta t niet toe dat een hond mijn huis sloopt, dus ook van een kat niet. Maar goed wil wonen min of meer in de bossen, dus dan is t makkelijker qua ruimte om ze buiten en in een schuur te zetten natuurlijk.

Pearl ik wil dat boek ook, zo leuk, want ik denk dat ik dadelijk echt niet meer weet hoe en wat. En ik heb van dezelfde baby's eerste jaar. Leuk set samen!

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Mamajolanda,gezellig toch zoveel diertjes.Ik hou er wel van..alleen maken ze het me nu niet erg makkelijk.
    11 jarige hondje poept uit protest binnen,de bijna 2 jarige keft veel meer sinds ik zwanger ben (wil graag bij mij zijn,maar dat kan niet altijd)..
    En dan 1 kater die binnenplast,echt zo goor.Eerst op 1 plek in de hal,daar mogen ze nu niet meer komen (gaat ie binnen zitten :().
    En 1 poes die als hobby heeft om dunne snoertjes door te bijten (laptopsnoer,telefoon oplader enz)..

Zou dat allemaal komen door de zwangerschap van mij? Het lijkt er iig wel op..

12. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Haha lekker die beestjes nee ze maken het ons nu niet makkelijk inderdaad!! Haha

Wat voor ras zijn jouw hondjes?

Wordt er net aangebeld ik denk kraamzorgbureau nee van die zeikerds die willen kijken of je huis brandveilig is pfff ik zeg nou nu komt t niet uit zit op kraamzorg te wachten komen ze vanmiddag weer langs oke tis veilig maar pff waarom 3x in 1 week langs komen :$
    Hahaha sorry frustratie lol

Liefss

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    We hebben idd 2 kleine hondjes ;) En de katten kunnen nu wel naar buiten als we erbij zijn,maar anders nog niet.Ik wil niet dat ze uit de tuin kunnen (vooral ook niet dat ze bij een ander in de tuin hun behoefte doen)... Nou heeft husband daarvoor een stroomdraad gespannen,maar daar is kater niet erg van onder de indruk.
    Ik weet het soms ook niet meer,het is zo frustrerend om iedere ochtend plas te moeten ruimen :(

14. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Oja dat is waar ook, ivm suikers, wel vervelend van die zeldzame bloedarmoede. Vervelend dat dat in jullie genen zo'n beetje zit vast gebakken. Mensen lichaam zit maar raar in elkaar.
    Ach je hebt binnenkort je kleine schat in je armen, lekker aftellen meid :)

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Een schipperke en een dwergpoedel :D

Mannetjes die zomaar langs komen om te kijken of je huis brandveilig is? Die liet ik er mooi niet in,ik zou meteen denken dat ze kijken of je huis inbraakgevoelig is (mer verkeerde bedoelingen)..

16. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Daar heb ik nog nooit van gehoord dat er mensen zij. Die je huis controleren op brandveiligheid??? Wel op het werk maar thuis?? Krig er meteen de kriebels van.

17. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Die is komende dinsdag, zin in!
    Vandaag is er wel een van de andere mei-mamma's die een shoot heeft...

18. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Dat dacht ik ook meteen. Klinkt een beetje als een babbeltruc / foute lui....

Hebben ze gezegd waarvan ze zijn?

Ik vind dat altijd zo lullig, vooral dat ze vaak bij senioren te werk gaan. Als 't verdacht is zou 'k zelfs even melden bij de politie....

19. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Klinkt ook raar, dat 'brandveilig'.... Zou ze er ook niet inlaten!

Dribbel wat een prachtige zoon!!

Oh, het kriebelt hier.... Wil beeb zien! Gisteren gezellig gehad maar zit nu gewoon weer op ZP, heeft niet geholpen dus hahaha. Jammer, maar geen ramp :p

Vanmiddag ff naar de VK. Vanaf nu elke week. Zo gek, ben je net aan elke 4 weken gewend....

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zo, dames, ben er weer..
    Rond 8u weer terug in slaap gevallen en werd om het half uur wakker, maar ben toch blijven liggen tot half 10..
    Dacht dat ze nooit zo vroeg zouden komen en heb gelukkig gelijk!

Voel me wel belabberd hoor! Waarschijnlijk door het slechte slapen. Lopen is vandaag weer een ramp. En wou nog wel ff de hond verwennen door lekker grote ronde te doen voor hij onder het mes gaat. Dus dat is nog een twijfel geval...

Hij is trouwens super vervelend! Hij heeft honger en laat dat duidelijk merken! Steeds bij me hangen, wil hij in mijn gezicht likken enzo (bij hem altijd teken van honger) Zo sneu. Hij moet ook nog wel eventjes.

Geen idee hoe het zit met narcose en of ik erbij mag blijven tot inslapen, hoop eigenlijk van wel, want dan is die hond een stuk rustiger. Denk dat ze anders assistentie moeten inschakelen om hem in gedwang te houden! (nagels knippen was al met 4 man sterk..)

Hij ligt nu demonstratief met zijn kop op tafel, naast mijn laptop, heel zielig te kijken.. *ach gossie*

Deel Deze Pagina