mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Yupgup: elke 4 weken? Laatste tijd niet om de 2 weken?
    Dat is bij mij, tot 32 weken om de 4 weken en nu om de 2 weken.. geen idee vanaf wanneer om de week..

2. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Wat raar mamajolanda, die mensen komen er hier ook niet n hoor! Ik zou even goed achterhalen of ze eerlijk zijn en anders er mooi niet inlaten!

Hier een labrador van 2jaar die is wild en onbenullig maar wel heel lief. Niet echt veranderd sinds zwangerschap.
    En 2poesjes die volgende maand een jaar worden, die zijn alleen naar mij toe erg aanhankelijk, vind ik wel leuk en gezellig. In het begin plaste ze veel, ook op ons bed als ze op de slaapkamer kwamen. Nu hele tijd niet meer toegelaten en sinds een paar weken laat ik ze savonds bij me voor de gezelligheid omdat ik veel op bed lig met m'n BI. nu gaat het goed. Hopelijk hebben ze ervan geleerd..
    Die beestjes weten wel dat er iets gaat veranderen, zodra de deur van de babykamer open gaat staan ze vooraan. Laat ze er altijd wel even rond neuzen om ze erbij te betrekken, ze mogen uiteraard niet in het ledikant enzo, maar ben bang als ik ze het nu verbied en ze glippen een keer naar binnen dat ze de boel onder gaan piesen daar..

Het zonnetje schijnt hier, hopelijk blijft dat zo vandaag..

3. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Oh ja, ga nu voor het eerst na 2 wk alweer. Dus tot 35 wk elke 4/5 weken. En nu elke week :)

Zit te denken om te fietsen, het zonnetje schijnt... Maar red ik dat?? Haha.

4. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Bij mij zouden ze er ook niet in komen voor de 'brandveiligheid' Zeker niet als mijn man niet thuis is. Je hoort van die enge verhalen!

En de katten mogen hier alleen in de babykamer als wij er bezig zijn, maar dan ook inderdaad niet in het ledikantje enzo :)
    En dat weten ze dondersgoed!! Hahaa

Hier is het trouwens geen mooi weer hoor, bah!

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hier helemaal hyper de hyper!!!
    om half 3 weer naar de verloskundige voor controle + echo
    vind het toch stiekem wel spannend :p
    maaar zo eerst nog eventjes toegeven aan mijn nesteldrang ;)

verder wou ik nog ergens op reageren maar ben het helemaal kwijt

6. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Miffy: hahaha leef je lekker uit!! Succes bij de VK

Er gingen er geloof ik meer vandaag: succes meiden!
    Maar weet niet meer wie.. :)

Vraag me af waarom ik mijn bed uit bed gekomen.. nog steeds niemand gezien.. tja de ochtend duurt nog tot 12u...
    En kan niet weg, daar baal ik nog meer van! Wil met de hond lopen...

7. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat was ik van de fotoshoot! Vanmiddag 3 uur!
    Zou ik nu net met ons hondje uit, komen ze voor CV onderhoud.... Lekker! Hondje helemaal gek omdat we uitgaan en nu moet ze eerst achten tot meneer weg is! Ze is al in de war omdat manlief een nacht weg is... Helemaal zoeken en piepen... Zielig!

Brandveiligheid, zou ik ook niet vertrouwen! Jasses!

Ukje is rustig vandaag....

Zit nu voor animal planet, dieren politie. Altijd zo zielig!

Onze dieren treffen het maar bij ons! Leuk dat er veel huisdiereigenaren zijn! Wij hebben 2 katten die binnen leven en een pup. We hadden ook 2 konijnen, die heb ik helaas in moeten laten slapen. Misschien deze zomer of herfst nieuwe konijnen in de tuin!

Later!

8. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja!

@Sam, het kamertje is mooi geworden! Welke kleur heb je nog gedaan voor het rolgordijn?

Ik moet ook naar de VK! Dank je wel!

9. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hihi, dat je dat nog weet! Grijs :)

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ooooh ja, die mannetjes van de brandveiligheid,
    die zou ik niet binnen laten hoor!!
    je hoort zoveel nare verhalen over dat soort mensen, ik vertrouw dat ook niet

11. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sam, daar heb ik toen een heel gesprek met je over gehad, dus was even benieuwd. Mooi Grijs! Wij hebben ook voor grijze gordijnen gekozen, past overal bij!
    Ons kamertje is nog niet af.... Boom is net geverfd... Ach!

12. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Haha, ja dat weet ik nog wel hoor :) Maar ja, niet alles blijft altijd even goed hangen he haha, vandaar :) Vind het wel leuk!

Ben benieuwd naar je foto's als het klaar is :)

13. Elies25

Elies25 Niet meer actief

o jullie gaan echt hard! Elke keer als ik terug kom heb ik iets van 40-50 pagina's gemist! ga er nu ff een paar terugleze, maar niet alle 50 hihi.

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hallo meiden, reageer vandaag vanaf Ipad dus op iedereen reageren is niet te doen, maar wel alles gelezen over jullie hondjes ;)
    Hier alleen 2 poezebeessies en een konijn...

Vannacht echt weer een belabberde nacht gehad, zelfde klachten als jou Ludora, had ook een slapende hand en als ik te lang op 1 zij lig, doet die heup ontzettend pijn en moet ik weer draaien, auww!!
    Verder nog steeds maagzuuuuur en benauwd, als ik me omdraai moet ik eerst 5 minuten hijgen!

Nou op naar de fysio, fijne dag iedereen!

15. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Nesteldrang: is hier ook aanwezig, helemaal nu alles voor de baby zowat in kannen en kruiken is (alleen nog beddengoed voor wiegje kopen dit weekend en de klossen halen). Maar ik mag van mezelf niet te veel doen, dus elke dag een paar dingetjes. Net een wasje opgevouwen en de deur van de meterkast schoongemaakt, ja er zaten toch echt van die strepen op die mij irriteren, elke keer als ik thuis kom en er langs loop. Zal niks tegen mn man zeggen, die verklaart me voor gek!

Dribbel: oooh wat een beauty!!! Jij bent natuurlijk trots als een pauw, helemaal terecht! Geniet er maar lekker van!

Skaya: gelukkig is het goedgekomen, wel heftig zo’n dag!

Controle op brandveiligheid: nog nooit van gehoord, lijkt me ook niet helemaal pluis. Niet binnenlaten als ik jou was!

Huisdieren: hebben we niet.

Slapen: gaat hier echt stukken beter sinds ik verlof heb, eigenlijk sinds ik wist dat ik eerder met verlof zou gaan, gaf toch rust ofzo, weet t niet.

Hoe is jullie baby als je slaapt? Druk en word je er wakker van of juist niet? Mijne is zo rustig snachts dat als ik wakker word en ik voel niks, ik even op mn rug ga liggen om m wakker te maken en gerust gesteld te worden.

Ga vanmiddag high-tea-en met collega's als afscheid, gezellig!!

16. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Dribbel, wat een heerlijke foto van je kleine mannetje!!!!!!

@Brandveiligheid, oh nee, die kwamen er hier niet in, en al helemaal niet als ik alleen thuis was. Als je soms die nare verhalen op opsporing verzocht of zoiets ziet...brrr

Verder is het niet helemaal blijven hangen. Krijg vandaag als het goed is mijn draagzak binnen, leuk!! Straks met het mooie weer lekker wandelen met de kleine beeb :)

17. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hier is de kleine meestal flink wakker als ik wil gaan slapen, een echte nachtbraker!

Maar nu ook wakker eigenlijk.. lekker aan het rekken en strekken haha

En ik lig ook te hijgen als ik mezelf heb omgedraaid hoor, hele opgave als je bekken zo een pijn doen.. :(

18. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Elies, baby lijkt 's nachts aardig goed te slapen. Ik word in ieder geval niet wakker van bewegingen. Maar mijn beeb is sowieso wel aardig rustig.
    Gezellig een high tea met je collega's!

19. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Heb even snel wat pagina's teruggelezen maar ik weet niet goed waar ik gisteravond gebleven ben, zit nu bij mn moeder thuis en dus op mn moeders pc. Vandaar even ego.

Vanochtend bij de VK geweest. Bloeddruk was nu lager.. ze heeft het twee keer gemeten (voor en na de echo) en de onderdruk was eerst 80 en toen 85. Urine weer gecheckt, daar leek wel wat eiwitten in te zitten dus met spoed doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een completere urine check. Nu checken ze uitgebreider dan afgelopen maandag, ik weet er het fijne niet van maar het gaat in ieder geval in samenspraak met de gyn.

Terwijl ik dit typ word ik net gebeld door de VK, mn urine was goed, er zaten geen eiwitten in. Dus nu maar weer afwachten tot maandag!

Verder dus echo gehad maar dat was niet echt boeiend, er is alleen naar de ligging gekeken en verder weet ik niks over de grootte ofzo. Nog wel even het geslacht gecheckt, nu weet ik in ieder geval 100% zeker dat het een jongen is.

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Daro: wel fijn dat er geen eiwitten zijn gevonden, en bloeddruk volgens mij ook netjes hoor :)
    Je klinkt niet echt heel erg vrolijk... Echo tegen gevallen? Soms jammer dat je niet langer mag kijken he..

Deel Deze Pagina