@Daro, gelukkig dat er geen eiwitten gevonden zijn. En je bloeddruk is nu wel in orde. Jammer dat je niks weet over de grootte nav de echo, maar misschien was er niks bijzonders te melden en is je kindje gewoon heel gemiddeld! @Miffy, altijd spannend, nog even geduld! @Nijntje, fijn een goede nacht gehad! @Maandverband, heb hier Kotex nacht gehaald. Geen idee of dat met of zonder plastic is eigenlijk, maar vond het wel prima. @Urine, is hier ook nog nooit gecheckt. Maar er is ook totaal geen aanleiding voor, bloeddruk is altijd prima geweest. @Trotsemams, hihi wat een actief mannetje heb jij in je buik, dat beloofd wat Ik heb een Beco Butterfly draagzak besteld. Heb ook een ByKay draagdoek, die heb ik de vorige keer gebruikt, maar dat vond ik maar tot 4-5 maanden comfortabel, toen werd het al wat zwaarder. Maar voor in het begin is het wel super! Met een draagzak hoop ik het wat langer vol te houden! (we hebben nl geen duowagen aangeschaft) @MamaJolanda, oh het waren wel mannetjes van de brandweer. Dat is al iets veiliger. Maar nog steeds..nee liever als mn man er ook is. @Miekr, leuk weer wat kleertjes uitgezocht!
Ahum.. zie busje.. bellen ze aan bij nr 1.. ipv. 10 waar ik zit.. Ow god.. dit wordt me een dagje hahaaaaaaa
Dames, ik ben even weg.. spullen zijn er eindelijk!! Ik ga nu met de hond lopen!! En dan ben ik verder bezig met voorbereiden om naar de DA te gaan enzo.. Fijne middag!!
urine checken.... gebeurt hier niet, alleen gebeurt toen ik zo een harde buiken had om te kijken voor blaasontsteking enz verder nog nooit gebeurt eigenlijk...... volgens mij doen ze het hier alleen als er reden voor is
Sam,hehe fijn dat ze er eindelijk zijn! Irri als je er zo op zit te wachten. @Stinken down under..denk het wel ja haha.Maar ivm flink zweten na de bevallingen gewoon 2x per dag douchen Minkie,ik hoop toch dat mannetje straks wat meer gaat slapen (heb die ervaring wel,dochter was rustig in m`n buik en nu mega druk en grote zoon was heel druk en nu heel rustig)..Dus er is hoop Ik heb een tricot slen doek.M`n zus heeft hem gebruikt voor haar kids en ik mocht hem hebben. Nou is onze smurf wel een heel stuk zwaarder als de gemiddelde beeb,dus ik vraag me af of het wel handig is.Maar we zullen zien,proberen kan altijd.Ga ook ff googlen naar die van jou.
Miffy: aha, ja dat kan ik me voorstellen!! Succes en hopelijk is alles goed! Sam: hehe t duurt ff maar nu kun je op pad! Urine checken: doen ze hier ook niet. Ik ga ook, op naar mn high tea, fijne middag dames!
Nee hoor, hier ook niet. Alleen 1x helemaal aan 't begin. Daarna niet meer. Misschien afhankelijk van bloeddruk of ze 't checken of niet?
Urine, hier heel in het begin en nu moet ik het elke week meenemen omdat ik veel vocht vast hou en mn bloeddruk te hoog is. Het is vanuit het niets in mn nek geschoten, staat nu vast
Aaaahh, die was het! Maar dan niet per stuk verpakt volgens mij, want die had klusser-man toen genomen en die waren toch met plastic. Dus volgens mij moet ik die met zijn allen in 1 verpakking zitten hebben....
Ja ik denk het haha!! Hieronder staat een banner dt we vanaf 26 juni voor ieder kind een eigen id kaart moeten hebben!? Duss onze beebs moeten dus ook gelijk al een id kaart?? Pfff kosten kosten kosten hahahah
Ja die bij elkaar in 1 zak zitten.Volgens mij een zwarte verpakking? En dat die met plastic in witte verpakking zitten?
Urine bij mij 1x gecheckt omdat ze verdachten van zwangerschapssuiker maar daarvoor of erna nooit meer gecheckt!!? Volgende x maar vragen maar hoef ook pas weer over 2 weken als ik al 37,3 weken ben en weet niet eens wanneer ik moet bellen niks?? Dat krijg ik dan pas te horen beetje laat vinden julie ook niet?? Liefss
ja wij moeten hem wel vrij snel al aanvragen, wij gaan in okt al naar portugal als alles goed gaat..... maar hij is wel 5jaar lang geldig
Oke nee ik heb de vakantie in nov naar bali laten gaan omdat ik de kleine dan nog te jong vind en aangezien wij wel entingen moeten en de kleine mag dat dan niet ga ik niet en laat de kleine ook niet hier in nl en dan ik 20 uur vliegen ver zitten bah bah (ben een bange poeperd hihi) en wij gaan nooit naar buitenland dus zal je zien dat vriend en ik beide ziek worden daar in bali nee ik blijf wel gewoon in nl gaan miss wel naar een vakantiepark in nl maar moet ik nog ff kijken met me doggys of ze mee kunnen
Wij moeten wel snel zijn met id kaart voor baby gaan in augustus als alles mee zit naar Duitsland ben benieuwd of ze dan wel op tij zijn??? Maandag ga ik al met zoon een kaart halen het moest voor 1 mei dan hebben we m als we geluk hebben voor juni binnen.