jeetje wat erg Miffy!!! sterkte voor je vriendin... en maak je niet teveel zorgen he! stress is voor jou ook niet goed nu
Heb hier vaker berichten over een geboortesticker voorbij zien komen. Nu heb ik eens gekeken wat dat is, vind ik best leuk! Zit nu een beetje te twijfelen. Is er een van de dames die uitgebreid sites heeft vergeleken en mij kan vertellen hoeveel ik kwijt ben als ik niet al te veel wil uitgeven? Of wellicht kunnen jullie aangeven hoeveel jullie kwijt waren (met afmeting)? Groet, Klusser
JeeJ! Wat een rust hier! @Miffy, hoe dubbel is dat dan hè.... Lijkt me ook niet makkeljjk voor jou en je vriendin. Vanaaf niet zoveel gedaan, ik was vooral moe! Een klein beetje uitzoekwerk gedaan, boodschappen en taart gebakken... morgen de deco en vulling... mooi weer een nieuwe dag! Slaap lekker allemaal!!!
Tis rustig hier geweest gisteravond.. Muffy schrikken zeg! Hopelijk gaat het goed met je vriendin en baby. Niet teveel zorgen maken hoor!!
Zoooo, wat was het hier rustig gisteren zeg!! Eerst even reageren op de laatste dingen @ Miffy: he wat een rotnieuws van je vriendin, weet je al meer? Hoop voor haar dat de kleine nog even blijft zitten! @ Ludora: wat fijn dat jullie samen op 1 lijn zitten, geeft ook een hoop rust! @ Klusser: ik ben een beetje aan het rondsnuffelen nog, en dacht een goedkope site te hebben gevonden, maar bleek toch tegen te vallen als je maten opgaf. Wat eerder voorbij kwam is bij Geboortekreet.nl (geloof zoiets) en die zijn naar mijn idee behoorlijk goedkoop. En dan praat ik over ca. 25 euro voor een sticker van 100cm bij.. tja ligt eraan welke sticker.. Ik ben al vanaf half 6 wakker. Had gisteren besloten om op de bank te blijven slapen, zodat ik de hond een beetje in de gaten kon houden, zodat hij niet aan de wond zou komen. Heb vreselijk geslapen! Maar niet omdat ik niet lekker lag ofzo. Maar die pijn! Sowieso mijn bekken waardoor draaien een drama was, maar heb sinds 2 nachten dat als ik op mijn zij lig even dat ik flinke steken/pijnscheuten in mijn heup en door mijn hele been (waar ik dan op lig) krijg!! Oww dat doet toch een pijn!! Ik weet niet wat ik ermee aanmoet. Op mijn rug slapen kan ik niet, en op mijn buik is al tijdje geen optie meer, maar als dit ook al niet meer kan. Snap niet waar het vandaan komt... Moet echt alles strekken en beter even gaan staan wil die pijn wegtrekken. Ook vannacht veel harde buiken en zeurderige/krampachtige pijn in onderbuik.. Kon er ook nog wel bij!! Heb nu geen zin meer om terug mijn bed in te gaan, uur geleden nog wel! Maar heb gelijk de vaatwasser uitgeruimd en weer ingeruimd, aanrecht beetje opgeruimd, eten voor de hond uit de vriezer in de schuur gaan halen, ow en brood! Dus ben nu wel wakker.. Al zou ik nog wel uren kunnen slapen voor mijn gevoel! Ga zo lekker aankleden en beetje rommelen, vanmiddag lekker dutje doen denk ik. Als ik zeker weet dat ik de hond alleen kan laten.. Kan speciaal shirt voor hem kopen hoor, want shirt van ons blijft niet zitten, maar vind het zonde van mijn geld als hij gewoon er niet aankomt.. Castratie was duur genoeg (schrok me dood met afrekenen, gelukkig verzekerd..) Nou dames, goedemorgen!!!
Sam klinkt bekend die pijn. Ik kan er ook niets mee... Ik denk maar volhouden. En hopelijk,over een maand beter!!! Bij mij helpt ook niets, ik kan je geen tips geven.... Castratie is duur ja, helemaal voor een grote hond.. pffff. Ik heb niet naar een stikker gekeken, ziet niemand hier. Heb wel van een vriendin een ooievaar gekregen, voor op t raam. Ach dan hebben we iets. Zien we t zelf
net een heel verhaal getikt druk ik op de verkeerde knop dus kan weer opnieuw beginnen. Daro: maak je je zelf niet te druk, het is zo vervelend als je het de volgende dag moet bezuren. alhoewel het wel een super gevoel is dat alles weer klaar is. Miffy: wat naar voor je vriendin hoop voor haar dat beebje nog even veilig blijft zitten waar ie zit. En jij niet teveel stressen he, kun je er op dit moment niet bij hebben. Sam: Wat ontzettend vervelend dat je zo slecht slaapt en zoveel pijn hebt. De laatste loodjes worden zo wel ontzettend zwaar. Hoe is het nou met je hond, heeft ie er veel last van? Hier vannacht goed geslapen heb alleen een tijd wakker gelegen omdat beeb druk.in de weer was. Maar goed dat vindt ik geen straf, lekker genoten van de bewegingen. Zometeen de dierenarts bellen, het gaat niet goed met mijn konijn. Hij kan sinds gisteren zijn achterpoten niet meer gebruiken en sleept deze achter zich aan, hij at nog wel maar is wel sterk vermagert. Vanochtend lag ie heel stil in een hoekje, hij leeft nog wel maar vrees het ergste voor hem. een hoekje
Zo, lopen is een drama vandaag.. stompel beetje door het huis... En nog lastiger is dat ik vanmiddag wel met de hond een blokje om moet ipv. naar het uitlaatveld. Mag voorlopig even niet rennen/spelen met andere honden.. Zie er nu al tegen op.. Denk dat ik zo toch maar even een pijnstiller in ga nemen.. Ben ook ineens doodop!
Hond ligt lekker op de bank te slapen, zodra ik ergens anders ga zitten, zit hij naast me. Maar blijft gelukkig van de wond af (voor nu) He bah, klinkt niet best van je konijn, hoe oud issie? Zo sneu als ze ineens iets hebben.. sterkte!! Heb trouwens vandaag voor het eerst echt last van vocht in mijn handen. Had mijn trouwring om gedaan maar net snel af moeten doen met zeep. Kreeg hem niet meer af, en zelfs mijn vingers buigen doet zeer.. Vandaag is zo niet mijn dag!!
Almah wat zielig voor je konijn, naar om te zien dat het niet goed gaat. Ludora fijn dat jullie op 1 lijn liggen met het kraambezoek. Weer een stukje stress minder. Miffy wat naar voor je vriendin. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Komt vast allemaal goed. Gister is het vanuit het niets in mn nek geschoten. Halverwege de nacht kon ik niet meer liggen, zo zeer. Kan er ook nog wel bij. Gaap.
Almah wat balen van je konijn... Dat zijn altijd hele vervelende dingen.... Bloem, wil een warme douche niet helpen. Ik heb regelmatig spit gehad, wat bij mij goed helpt zijn de warmte banden van therma care.
@almah.. Wat zielig. Is ie ergens van geschrokken? Laten we hopen dat ie niet verlamd is. Tot die tijd wel even z'n billen schoonhouden. Sterkte dikke knuff voor jou en nijn.
@Miffy; wat schrikken zeg.... Hoe gaat het nu met je vriendin? @Alma; wat akelig van je konijn... Laat je weten hoe het is gegaan? Hier; gister laat op bed.. Op kraamvisite geweest, maar dat werd al gauw laat... Dus mijn collega moest even stoppen langs de weg omdat ik zo misselijk werd! Gelukkig waren we dicht bij huis! Dus nu erg moe! Ik ga straks nog even slapen... @Sam; Knapt je hond goed op? Fijne dag!
Nou ik hoefde helaas de dierenarts niet meer te bellen, ik ging nog even bij hem kijken, maar het is al gebeurd met hem. M'n mannetje gaat hem vanavond begraven. Straks wel even kijken naar een ander konijn, anders blijft mijn andere konijn alleen achter. Is wel een beetje dubbel, maar vindt het ontzettend zielig dat deze nou alleen in zijn hok zit. Mijn konijn was trouwens 5 jaar oud. Sam: Vocht in de handen, hier ook last van, heb al een tijdje geen ringen meer om. Mijn handen zetten nou voornamelijk 's nachts op, en zo dat ik mijn vingers niet kan buigen, overdags slinken ze gelukkig wel weer iets. Bloem: Helpt een pittenzak niet in je nek? Of je mannetje vragen of deze je nek voorzichting kan masseren en anders Fysio...
Aaah Almah wat zielig. Weet wel dat je niet zomaar konijnen bij elkaar kunt zetten. Goed inde gaten houden als je er een tweede konijn bij doet, misschien accepteren ze elkaar niet. Hoe oud was je konijntje? Wat zou het geweest zijn? Ik heb ook een konijn, is nu 7 jaar en woont in huis. Ik zou vandaag eens kijken bij de apotheek voor die warmte banden of pittenzak. Moet toch al heen voor curanol, dat had de drogist weer eens niet. Is wel in de bestelling wordt er altijd gezegd, jaja. Kwam gister net voor de eerste keer bij de fysio vandaag en daarna had ik last van mn nek. Zou wel toeval zijn, ze heeft alleen heel even aan mn been/heup lopen draaien. Gister de enveloppen voor de geboortekaarten binnen (90st). Etiketten gekocht en straks alle adressen invoeren in word, ben benieuwd of het lukt, nog nooit gedaan. De zon schijnt! Ik ga mn kloffie uittrekken!
@Alma.... Zielig..... Sterkte! Je zorgt dan al zolang voor zo'n konijn en dan moet je hem loslaten....
@almah, wat zielig. Maar bij konijnen gaat dat vaak heel snel. Ene dag springlevend, volgende dag doodziek of al overleden. @queenmeisje, wat vervelend dat je al zo lang niet kunt slapen zeg.
He gatver Almah... Das niet leuk.... En zo spontaan.. Voelt de ander zich wel goed ? Dat t geen virus is ofzo? Bloem, ja het kant wel he!! Dat dus het probleem niet eens in je heup zat, maar dat het vanuit je nek komt.... Nogmaals ik zweer bij Thermacare. Ik heb t bed afgehaald en hangt lekker buiten. Hoop dat mijn dekbed niet op de dak bij de buren gaat liggen