mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Almah, idd niet zomaar konijnen bij elkaar zetten. En 5 jaar is niet oud. Ik zou eerst een wachten of die ander biet ziek word want slepen met achterpoten duidt op een ziektebeeld en dan heb je kans dat je ander nijntjes het ook krijgen en dat zou heel vervelend zijn. Sterkte.

2. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ladies stuur eens wat zon deze kant op!

Hier geslapen tot half 7, was helrmaal verbaasd en toen nog een uurtje!

Klusser wij hebben een sticker van bulby(?) 35 bij 35 voor €15,- excl.

3. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    moge meiden,

Alma, zielig hoor, van je konijntje.

Bedankt voor de stickertips tot zover!

Hier na 2 goede nachten vannacht helaas weer een slechte nacht. Pas tegen de ochtend uurtje slaap gepakt, maar dan droom je weer zo freaky. Heb liggen zweten man! Gelukkig sliep Jop ook uit, dus we zitten nu lekker te ontbijten.
    Gaan we zo samen douchen en aankleden en rond 11:00 verschijnt onze lunchdate. 't Ziet er hier niet zonnig uit, jammer, houd wel van een lunch op een terrasje...

Rustig aan hier, zal vanmorgen niet veel online zijn!

4. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Geniet maar lekker klusser en anders gewoon naar binnen.

5. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Mogguh meiden,

Alma, wat ontzettend sneu van je nijn... Sterkte! Dit zijn altijd van die nare dingen :(
    Beter is idd om even af te wachten met een nieuwe nijn. Belangrijk is ook de juiste sekse te koppelen. Man-man is niet zo'n goede combi. Vrouw-vrouw of man-vrouw kan wel, mits het klikt. Bij de knaagdierenopvang zijn ze daar wel goed in.

6. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Klusser: over de raamsticker: ik kan heel specifiek zijn, die van mij is 51 cm breed en (uit mn hoofd gezegd) iets van 80 cm hoog. Besteld bij geboortekreet.nl en die kostte 24,50 (+verzendkosten). Je kunt daar zelf met de afmetingen goochelen, vandaar dat ik op 51 cm breed uit kwam, bij 52 cm werd de oppervlakte groter en dan kostte ie 27 euro nog wat. Geen groot verschil, maar ik wilde graag onder de 25 euro blijven en onder de 30 euro incl verzenden :) Ik heb 3 ramen van 60 breed, dus ik wilde rond de 55 cm breed uitkomen. Maar er zijn ook meer horizontale stickers, van pakweg een meter breed en 40 cm hoog bijvoorbeeld. Het ligt echt aan de sticker. Ik heb wel veel rondgezocht maar meer gekeken naar wat ik leuk vond (het meeste niet, dus dat was moeilijk :)), ik kan dus niet zeggen of dit duur of goedkoop is.

AlmaH: gecondoleerd, wat zielig maar da's inderdaad wel kenmerkend voor konijnen... kan snel gaan.

Verder is het rustig hier zeg gisteravond en vandaag.. zijn er wat dames aan het bevallen soms? :$

Ik kan wel gaan zeuren over mn slechte nacht maar ja da's natuurlijk m'n eigen schuld geweest :D Heb hetzelfde als klusser gehad: pas laat in slaap gevallen en daarom raar en heftig gedroomd en bezweet wakker geworden.

Ik ga nu weer lekker aan de schoonmaak.. mn moeder belde net dat K. ook vanmiddag nog bij haar kan blijven tot na zn middagslaapje dus ik heb nog lekker wat uurtjes me-time. Ik mis hem wel hoor.. maar ik geniet hier ook van! Het wordt nu druk zat de komende periode :D

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    En vergeet ze niet eerst alle 2 in een nieuwe omgeving te zetten. Als dat goed gaat kun je ze weer bij elkaar zetten.

8. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    @ sam ja al meerdere pogingen gedaan heb de eerste minuten gezien daarna vielen mn oogjes dicht. Dus binnenkort maar weer een nieuwe poging voor de film hahaha. Hoe is het met je hond gegaan?

@ miffy het is allemaal zo oneerlijk kan me je gevoel goed voorstellen ja !

@ sam die pijn opeens in mn been heb ik de laatse tijd ook erg irritant en als ik te ver strek dan krijg ik weer kramp...

@ almah nou hopen dat het meevalt met je konijn en de dierenarts iets voor je kan doen.

@ bloem he dat is vervelend misschien een warme docuhe of even lekker laten masseren?

@ almah lees het nu wat erg sterkte

@ queenmeisje ja slapen ken je probleem gelukkig gaat het hier ietsje beter de laatste dagen maar toch geen slaap is echt niet fijn nee

@ ludora hahaha hang dat dekbed maar goed vast je weet nooit waar t heen gaat ;)

@ an hier met de zon wakker geworden ! dus voor iedereen die zon wil hier in limburg is het te vinden ;)

hier een goede nacht gehad, vriend kwam me lief wakker maken en kwam nog bij me liggen, vond de kleine ook leuk was meteen wakker hihih heerlijk zo'n momentje samen. En meteen dan weer dat gevoel over 3 tot 5 weken is ze er echt !

Heb nu ook stevige behoefte om lijstjes te maken met alles erop wat nog klaar moet enzo waaah veel is t niet maar toch....

Ff een vraagje he hoe gaan jullie de kleine laten slapen???
    Met een dekentje en lakentje of met dekbedovertrekje met deken erin of met een slaapzakje????

9. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Raamsticker, ik was ook al een tijdje aan het neuzen op internet maar vond de meeste die ik leuk vond best prijzig. Net op geboortekreet gekeken en toch een leuke gevonden met een girafje. Als mn man hem ook leuk vind ga ik die bestellen en je krijgt er ook een gratis sticker bij voor bijvoorbeeld op de slaapkamerdeur, zelfde plaatje en dan alleen de naam erbij.

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Almah: agh wat sneu van je konijntje! Misschien soort herseninfarct gehad ofzo? Sterkte!

Bloem: lekker iets warms om je nek heen leggen verzacht het misschien wat, vaak gaan je spieren ook helemaal stijf worden en een andere houding aannemen en dat wil je voorkomen!

Ludora: hier ook het dekbed uit het raam en moest ook aan Minkie denken hihihi

Sam: fijn dat het goed gaat met je hondje! Maar jij een mindere dag dus...nou doe maar zoveel mogelijk rustig aan!

Miffy: dat is schrikken van je vriendin zeg! Hopelijk blijft haar beebje nog heel wat weekjes veilig in haar buik zitten!

Ilonka: hier komt een lakentje+dekentje (katoen) in de wieg te liggen..

Zo en dat allemaal uit mn hoofd!!!

Had vannacht ff een paniekmomentje, was naar de wc geweest en normaal als ik dan weer ga liggen, laat de kleine even goed merken dat ze wakker is geworden van mn tochtje naar de wc. Maar nu was het helemaal stil, ik porren....niks, omdraaien, niks, goed wrijven, niks, beetje praten, niks! Pfff dacht ff dat ik gek werd! En toen ineens, heeeel langzaam..begon het te golven in mn buik... pffffffffff! Wat een opluchting!!!!!!!!!!!!! Jemig zeg, vind dat maar niks hoor, zo'n naar gevoel!

11. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    AlmaH.. wat naar van je konijn!
    Miffy, sterkte met je vriendin. Flink schrikken lijkt me dat maar helaas kun jij niet meer doen dan afwachten.... Probeer te ontspannen meis!
    Klusser, heb aan het begin van de zwangerschap een kortingscode gekregen voor een sticker van 15 euro, weet ff niet meer waarvan, zal zo de mail doorspitten. Volgens mij icm een van die babyboxen dus denk dat meer mamas hem moeten hebben.
    Ludora wat fijn dat je vriend je begrijpt!!
    En jij hebt niet de liefste vriend want die heb ik al wahaha. Gisteren tegen vriendlief gezegd dat ik nu al knetter word van zijn en mijn moeder. Die bellen 2x per dag en als ik niet opneem gaan ze mailen. En andersom, als ze mailen en ik mail niet terug... Belluuuh... 'hoe is het???' Dat hou ik echt niet nog 4 weken vol. Dus toen ik vanmorgen wakker werd stond mijn telefoon ineens uit en was de huistelefoon eruit getrokken :) ik keek op mijn mail en ja hoor... schoonma en ma... hoe is het?? ik kan je niet bereiken???

Hahaha. *smak* voor vriendje!

12. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Ilonka hier gaat beeb onder dekentje+lakentje en als hij op mij lijkt (wikkel me graag helemaal in) of het is koud oid, ook in een slaapzakje.
    Sam, kan het niet indalingspijn zijn of is ie al ingedaald? Toen beeb hier indaalde voelde ik dat ook als ik op mijn rechterzij lag, dan drukte hij op een zenuw waardoor het in mn been schoot *auw*.

13. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ilonka: hier eerst onder een lakentje met dekentje, slaapzakje pas als ie de dekens van zich af gaat woelen of gaat draaien. Volgens mij is het kleinste slaapzakje wat ik heb ook 70 cm, en ik ben niet van plan om kleinere te kopen. Tenzij natuurlijk blijkt dat hij niet goed slaapt onder een dekentje.. dan is een slaapzakje zo bijgehaald.

14. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Oh hier heb het al gevonden van de sticker: code staat in een mail met de titel 'Zwitsal nieuwsbrief code'. Is dus als je je opgeeft voor de zwitsal nieuwsbrief. Ik heb de code beschikbaar voor wie hem wil hebben.

Gaat om een 'persoonlijke supersticker' met een zwitsal hoofdje en een tekst (de naam), lettertype & kleur is aan te passen. 60 cm breed, en ik denk? 100 cm hoog.

We hebben zelf deze in huis van de prenatal: € 6,99
    Prenatal - Speelgoed - Prenatal - Raamsticker geboorte jongen

15. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Yup dan heb ik de liefste man, en jij de liefste vriend ! :D :D
    Erg hoor dat dat nu al begint, gelukkig hier nog niet, zodra ik dat ga merken ga ik direct duidelijk maken dat geen nieuws goed/geen nieuws betekend, en dat ze echt iedereen wel op de hoogte houden!! Vergeten ze dat je er zelf ook zit te wachten!!

Kindje slapen... Tsja ik kan alle kanten op, ik heb slaapzakje, ik heb lakentje dekentje. Ik denk even overleggen met de kraamhulp. Ligt ook heel erg aan t weer denk ik!

An wat fijn dat je een beetje geslapen hebt!! Woehoew!!!

Klusser, wel weer balen dat jij dan niet geslapen hebt. Ik ook niet zo hoor...

Ilonka, ik kan niet meer verzinnen wat ik echt nog moet hebben. Dat maakt me wel onrustig eigenlijk.... Raar he!

Raamstikker... Ik ga toch ff kijken :D

Heitje, ik heb dat ook, je verwacht dat de kleine komt met bewegen. Als ie dan niet komt... Pfff ja dan wordt ik ook erg onrustig.... Gelukkig vals alarm!!

Daro, dat K nog ff bij je mama is betekend niet dat je weer los moet gaan.... :p

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    zwaaaiiii..

alles bijgelezen...

vanmiddag controle... spannend!!!

17. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Haha *deal* Ludora :p

Suc6 bij controle BB!

18. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Succes BB!!
    Krijg je dan ook de datum van inleiden ???

19. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Balen hè Ilonka.
    En heit dat niet bewegen ken ik. Vreselijk. Maar we gaan een gezonde baby baren:)

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @almah,
    wat zielig voor je konijn !!!

verder echt alles gelezen maar niks onthouden :(
    heb wel redelijk geslapen, slaap vaak wel goed of redelijk gelukkig

nog niks gehoord van me vriendin, ben zoooo bang dat ze inmiddels mama is geworden

Deel Deze Pagina