Is er eigenlijk al iemand die lekkende ()() heeft gehad? Of iemand die er al wat uit kan knijpen? Om toch een beetje bij 't onderwerp te blijven.... (In de club is vanmiddag BTW wel een up-date geplaatst over de ballonnen, maar dan moet het wel heel rap gaan wil het nog in dit onderwerp komen...)
pfiew! Jullie kletsen weer lekker door meiden! Idd, zitten we nu bijna in deel 5! Nog 1 blz Hier druk bezig met de taartjes maken... dus heb niet zoveel tijd om alles te lezen. Tussendoor nog effies mn ogen dicht gehad, kan ik nu weer verder met visjes kneden
Ik wel een enkele keer een beetje. Toen het zo lekker weer was ineens. Heel weinig hoor en daarna niet meer gezien.
Hier alles droog... Wel af en toe Een heel klein licht korstje maar heel ini minie niet noemens waardig.. Dus gelukkig geen natte bh's hier... Ben even naar verjaardag van oma, tot straks ws in een volgend deel
Ik ontdekte op een ochtend dat ik in bed had liggen lekken. Klein druppeltje op het onderlaken... ja.. ik slaap het liefst naakt
ik heb 1 keer lekkage gehad, een inimini-druppeltje op mijn stage Gelukkig ging de klas naar zwemles en had ik nog een zwart vestje bij me. Mooi mijn tuniekje uit gedaan en het vest aan.... Kreeg wel de opmerking dat ik het vast erg warm had gekregen... Ja tuuuuuuuuuuuuuuurlijk!!!!!!
ik heb hier wel al last van lekkende (.)(.) gehad, vooral als ik alleen een los shirt of pyjama ding aan heb zonder bh wil het nog wel eens gebeurden nog nooit in me bh zelf als ik met me vinger topje over mijn tepel heen en weer ga komt er soms ook wat vocht uit
ik zeg lekker verkassen!!! http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/352352-mei-mamas-deel-v.html
Ik kom er aan in deel 5 We teuten teveel haha gewoon alweer in deel 5!! Deel 5 zal wel vol bevallingen komen en misschien sommige van jullie in deel 6 als we in dit tempo blijven doorteuten.