mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sefanja.
    Net terug van de verloskundige. Alles was goed! Volgende week groeiecho, spannend! Het leukste van het consult was de weegschaal! Meestal een gruwelijke hekel aan dat ding... Maar nu! Love it! Ik Ben gewoon maar 1 kilo aangekomen in de zwangerschap! Ukje eet mij Lekker op!
    Jammer genoeg ben ik niet so fit. Moet ff urine inleveren morgen....

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, red ik ff niet....

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hier kwamen ze bij de 2e nog wel langs trouwens,kijken of je alles in huis hebt deden ze toen al niet meer.
    Ik vind het wel prima als het telefonisch is,ik weet wat ik kwijt wil aan ze haha

Miekr,ik snap het zeker ook wel.En jij kent je lijf het beste.Gewoon alert blijven.

Ik ga even gtst kijken :D

3. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    @Miekr; dank je wel voor je uitleg

4. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    zo sinds een eeuwigheid weer ff berichtje van mij.

Beeb slaapt eerste tijd bij ons op de kamer. Dit ook ivm bv die ik wil geven.

Wil niemand bij de bevalling hebben, alleen mn man.

Kraamzorg, hier 22ste intake. Ben benieuwd. Krijg er de zenuwen van als ik denk aan een vreemde die door mn huis banjert. Moet me er maar bij neerleggen. Moeders en schoonmoeders zijn volgens mij van plan om hier elke dag te gaan rondhangen. Geloof niet dat ik het daar mee eens ben, maar kan ik misschien beter op het moment zelf bepalen.

Werk, pffffff. Heb inmiddels al mn leidinggevende taken moeten neerleggen, maar dat schijnen ze op mn werk nog steeds niet te begrijpen. Heb zelf ook moeite om de boel de boel te laten. Blijf me druk maken om dingen en das niet goed voor de kleine. Kan nu eigenlijk stoppen wanneer ik wil, uwv en werkgever vinden het geen probleem. Wil alleen nog niet thuis zitten, ben bang dat de tijd dan zo traag gaat.

Vandaag groeiecho gehad. Onze meid loopt inmiddels 8 dagen achter op groei. Hebben extra gecheckt of de navelstreng wel goed functioneerde, krijg het toen wel ff benauwd, maar alles was goed. Ze is gewoon klein. Mn hb is 8.9, wat op zich uitzonderlijk goed is. Heb de proefverpakkingen van floradix gebruikt en heb het idee dat het wel werkt.

Vermoeidheid, hier ook last van. Komt hier door slaapgebrek. Vannacht het weer 4.00 zien worden. Moet er nu ook elke nacht uit om te plassen en melk te drinken. Ben sinds ik zwanger ben gek op melk, maar brengt ook mn maag tot rust.

Griep, hier twee weken geleden gehad. 3 dagen amper wat binnen kunnen houden.

Bloedneuzen, alleen opgedroogd bloed. Niet dat het eruit stroomt.

Ps: ben nog steeds trouwe lezer, qua reageren alleen een beetje stille willie.

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Nah hoe toevallig is dat..net de telefonische intake van de kraamzorg gehad :D Alles besproken,het is me allemaal goed duidelijk.

Vmbd,oh die floradix heb ik ook ooit gehad,.Idd super spul en dat is wel te zien aan jou HB haha
    Hier ook met vlagen actiever met schrijven...als ik eenmaal 1 of 2 dagen niet ben geweest vind ik het altijd lastigerr om het weer bij te gaan houden ;)

6. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Lees over die Floradix, dat zit wel eens in proefpakketjes he?
    Heb dat vandaag door me dubbeldrank gedaan, advies van VK kijken of dat helpt. Maar vind het niet zo heel lekker...

Maar moet je dat dan dagelijks door je drinken doen? Kon dat op proefpakketje niet vinden namelijk.

Want als dat helpt, dan graag! Beter dan vieze pillen moeten slikken...

Ow ja, slapen is hier nog steeds drama hoor! Vandaag ook niet te laat maken, morgen weer werken van 7-12, 3 dagen :(

7. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Sam je heb van floradix ook pilletjes hoor!
    En lijkt mij dat ie druppels ook minimaal 1 x per dag moeten
    Die pillen heb ik en slik er alvast 1 per dg op advies van vk maar op de doos staat 3 p dag dus kan nog opgeschroefd worden

Liefss

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Sam,het is echt goed spul.Hoe je het gebruikt weet ik niet meer;)

9. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @floradix, kon ook niet op de proefverpakking vinden hoeveel je nou moest gebruiken. Heb maar gelijk de hele flakon gebruikt. Is idd niet lekker. Heb nu nog 1 proefverpakking liggen. Denk dat ik maar een flesje in huis haal, is na de bevalling ook handig.

@trotse, neem me iedere keer voor meer te reageren. En daar blijft het dan ook bij, een voornemen;).

10. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    oja, ik heb het niet gebruikt vlak voor bloedprikken ofzo. Was twee weken daarvoor ofzo;)

11. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ja, zag dat er ook pillen van waren.
    Dus van de week maar even langs de DA of kruidvat. Daar zullen ze het wel hebben he? Zal vast makkelijker weg te krijgen zijn dan dat drankje. Heb het met een rietje gedronken en heel gauw! hahaa

Maar ik kreeg vandaag proefpakketje mee van VK, was drankje. Moest inderdaad de hele flacon erin. Maar merkte ineens op dat ik er nog 2 heb liggen in de babykamer hahaaa

12. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @sam, ik kreeg ze bij de pretecho's. Ze verkopen het ook bij prenatal, maar daar zullen ze wel de hoofdprijs vragen.

13. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Bij de kruidvat heb ik ze gekocht was volgens mij 80 tabletten voor 13 euro dacht ik ja tis prijzig maar t werkt wel!! Bij mij merk ik wel verschil

En ik slik ook nog steeds zwangerschapsvitaminen met een visolie capsule ernaast zijn er nog meer van jullie die dit slikken
    Mijn vk raadde me wel aan hiermee door te gaan
    Zijn van kruidvat merk ook

Liefss

14. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ik heb wel extra vit. pillen maar ik vergeet ze regelmatig..
    Misschien toch eens vaker doen..

Mannetje is onderweg naar huis, heeft weer cursus gegeven. En is zo lief ff te stoppen bij tankstation...!! Heb zo een zin in chocola!!! :p

15. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zo, ondertussen heel pakje ritter sport op :)

En dan lekker nog wat drinken en lekker naar bed..

Ow hoop zo dat ik beter slaap :(
    Je zou denken dat als je moe bent je ook wel slaapt he.. valt dat even tegen!

16. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Ik heb ook een proef flesje van 10 ml gekregen, alleen moet j dat hele fles in je mik doen of een theelepel??? Er staat nergens en hoeveelheid??? Iemand een idee

17. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Meiden ik ga even niet reageren. Even snel alles bijgelezen, 10blz en nu is het hoogste tijd om naar bed te gaan.
    Even 1 vraag naar mij toe, Miekr ik had er nu ook een dvd bij maar was wel een beetje vaag verhaal. Eigenlijk zat hij er niet bij maar snap nog steeds niet wat ze nou precies bedoelde. Ze heeft er wel een dvd bij gedaan en heeft ook 3D laten zien voor 35 euro. Komt denk ik ook omdat ik al een keer eerder was geweest, was dus wel erg netjes.

Nou weltrusten meiden.

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hoi dames!
    ik heb wel terug gelezen maar er is echt niks blijven hangen
    was toch stiekem grote domper dat de echo niet gelukt is, ondanks dat ik er eigenlijk wel vanuit ging, merkte toch wel dat ik gewoon beetje sjaggie er door was enz
    Gelukkig was de trouwjurk wel gelukt :D
    die hangt nu vol trots in de babykamer :D

morgen zal ik weer proberen te reageren, nu weer lekker slapen, ben gesloopt!!

19. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Ook raar want op de site staat dat het de actie van 2012 is. Wel fijn dat je ook wat in 3d kon zien. Wie had je die de echo deed?
    Slaap lekker!!

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Mijn VK zei hele flesje van die proefverpakking. Dus heb ik gedaan

Deel Deze Pagina