Pff vind ik nog veel!!! Hoezo reacties? Van wie? Jij kent je lichaam het beste hoor! *hoor mij nou praten, ik luisterde ook niet* Maar sinds vorige week a 2 weken terug ook minder gaan werken, gewoon 5u p/d en dan alleen medicatie en helpen met ontbijt, doktersvisite e.d. en dat bleek vandaag maar weer eens teveel te zijn. Ik ben nu helemaal klaar drmee... En idd een hele hoge pols! Pas je op?!! Je hebt er niet alleen je zelf mee nu he?
Ik zie goed en slecht nieuws voorbij komen. Wat een drukte Wat t meeste is blijven hangen, Pearl wat klote!!!! EGO, net op controle geweest. Uk ligt nog steeds met koppie naar beneden. Hij is heel druk en hield nog even open huis, dus bij ons ook nog een keer bevestigd dat het een ventje is De 26ste een groei echo. Bij mij is urine afgenomen, ik zou vandaag horen als er iets mis was. Geen idee tot hoe laat de gyn nog werkt, maar ik vermoed dus alles goed. Mijn bloeddruk was voor mijn doen hoog, 112/64, maar prima. Ik mocht niet meer zoals maandag afwachten, maar moet dan bellen, vooral omdat het in combinatie met buik en hoofdpijn was. Buikpijn is waarschijnlijk bandenpijn, wat sommige al omschreven, een ongi pijn. Nou ik denk niet dat ik vandaag nog terug ben, ik ben moe, en ga zo eten maken, en denk dat er daarna nog weinig uit me komt... Fijne avond!
Van sommige mensen alleen de blikken al als je verteld dat je 50/50 gaat werken zggen genoeg en heb ook tehoren gekrgen ja waarom dan je heb tog niks je bent niet ziek!! Ja de pols kwam waarschijnlijk door een soort paniek aanvalletje omdat ik dat gesprek had gedaan!! Maar sindsdien geen last meer heb ook voorgenomen nog 1x en dan gelijk bellen Lig nu languit op de bank en doe even niks meer Hier ook dilemma wat te eten geen zin geen vlees uit de vriezer en maar 2 aardappels haha dus word afhaal een keertje denk ik moet kunnen Ik luister vanaf vandaag ook echt naar me lichaam heb besloten als dit niet werkt dan nog minder werken!! Maar eerst dit is proberen! Kleine man is gelukkig lekker aanwezig Liefsss
Zo jullie zijn druk geweest vandaag zeg hihi.. Ff uit m'n hoofd hoor... Pearl wat balen van de suiker! Kan me voorstellen dat dat echt klote is. Hopelijk reageert je lichaam goed op het dieet! Bb gefeliciteerd met je 30weken! Nog 2 te gaan hè om in je eigen zkh te mogen bevallen... Euhm.... Paa oude mei mama weer zwanger, gefeliciteerd! En ook mijn duimen draaien.. Hier nog steeds niks gehoord om de kruidvat tas te halen, ben benieuwd wanneer ik de mail krijg. Dat spelletje something nog wat geloof ik vandaag de tip van een vriendin gekregen om te spelen. Doe het dus alleen met haar is hier nog niet zo bekend.. Dus wie nog een teken maatje nodig heeft hou ik me aanbevolen.... Euhm verder weet ik het al niet meer... Wat erg dat geheugen van mij zeg pff...
ohw, geheugen.... Had kaartjes geboekt voor Ellen ten Damme, in de studievrije week op school.... dacht ik... is het al a.s. maandag!!! Echt zeef!!! :S
hier om de 12 tot 6 minuten harde buiken die gepaard gaan met erge buik en rugpijn..... even aankijken anders bel ik maar ff... maar ben zo bang om opgenomen t worden inprincipe zeiden ze dat ik pas moest bellen als ik harde buiken met regelmaat had 2 binnen de 10minuten... dat is dus nog niet.
Balen pearl!Ik hoop dat je met het dieet genoeg effect bereikt.Ik spuit zelf sinds ik 8 weken ben insuline,als ik je ergens mee kan helpen dan vraag het gerust!
@pearl wat een rotnieuws zeg hopelijk helpt dat dieet @bb hoe is het nu?? hoop dat het goed gaat ik wou op nog iemand reageren maar weet het niet meer ik ben een beetje zal zo ff topic openen in de club met mijn verhaal, doe ik liever hier niet
ff vraagje Volgens mij heb ik een beetje last van indalingsweeen. Last van harde buiken die erg vervelend aanvoelen en krampachtig gevoel van onder. Ook zit mn buik nu lager en is wat puntiger/boller. Harde buiken komen niet met regelmaat. @bb, sterkte. Hoop dat het weer afzakt. @pearl ( geloof ik ), vervelend dat je suiker hebt. @veldmuisje, yeah toch thuisbevallen. Hoop dat beeb lekker zo blijft liggen. @sam, goed van je dat je niet bent gaan werken. Weet hoe moeilijk het is. Jullie kunnen echt kletsen zeg. Als het zo doorgaat komen de beebs pas in deel 5
ik heb het 1 1/2 uur bijgehouden, ze kwamen om de 6-12minuten.... gepaard met erge rug en buikkpijn als de harde buiken er waren. uhmz, nu is het minder dus dat is mooi!
@BB, oeh het klonk niet zo best, maar gelukkig dat het nu minder wordt. Het zou fijner zijn als de twins nog even blijven zitten natuurlijk!