mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    bevallen....
    ik denk dat ik na de uitgerekende datum ga bevallen, mijn moeder hoopt 10 mei (verjaardag van haar oma)
    zelf ben ik een maand te laat geboren en mijn vriend 1weekje later
    ik ben in ieder geval blij dat ik al voor mijn verjaardag ingeleid zou moeten worden en de baby dus als het goed is niet op mijn verjaardag geboren kan/mag worden want dat wil ik zowiezo niet (ben 24mei jarig)

@ludora
    oooohw wat lullig zeg!!!!
    nu vind ik jou reactie wel geweldig!!!!! You go girl!!!

@pat
    fijn dat je weer thuis bent!! hoop dat de onderzoeken morgen ook weer goed zijn

2. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    @ mamajolanda, harde buiken zijn dat je buik gewoon keihard wordt en het voelt erg gespannen aan en erg onemakkelijk aan, ik krijg daar ook een beetje benauwd van. In rust trek dat weer weg, althans bij mij nog wel gelukkig

Wilde slapen, maar er is er hier 1 in de straat aan het racen met een knalpijp:(

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Pat,fijn dat je weer thuis bent!Al begrijp ik dat het evengoed nog even spannend voor je blijft.

Ludora,wat een waardeloze mensen om zo van alles te roepen.Goed dat je zo reageerde!

Ik ben voor de 2e afspraak in het andere ziekenhuis geweest.Ze gaan de ks niet echt eerder plannen,waarschijnlijk de laatste week van april.Baal er flink van want m`n gevoel zegt dat dat wel heel laat is (echo gaf nu aan dat beeb op termijn van 38 weken zit).

4. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Oke dankje pat!!

Dat heb ik nog niet gehad tenminste niet opgemerkt dan?

Succes met degene met de knalpijp hier allren maar blaffende honden is de straat mooi weer he maar mijn honden willen ook blaffen maar dat mag niet van mij!! Hihi

Liefsss

5. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Ik vraag me echt af of ik wel eens harde buiken heb, heb sowieso wel een vrij stevige/harde buik, geen zacht ding... Maar t is niet dat ik t op voel komen en weer af voel zakken ofzo. Waarschijnlijk dus niet???

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    nou een harde buik mis je niet hoor;)

Als je die gehad heb weet je het wel... ik vind het net een ballon die zich ff heel hard opblaast en dan weer afzakt...

erg vervelend.

7. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Geen idee wanneer ik ga bevallen. Met de eerste had ik me helemaal vastgepind op de uitgerekende datum, maar die kwam ineens 11 dagen eerder (lag dan ook wel in stuit)

De tweede dacht ik weer te vroeg te gaan bevallen, had me toch een beetje ingesteld op uiterlijk 39 weken, maar die kwam 1 dag voor de uitgerekende datum.

Als deze de stijgende lijn volgt, wordt deze 9 dagen te laat geboren ;) (maar stiekem verwacht ik de uitgerekende datum net wel/net niet te halen!)

8. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    ik heb het idee dat ik eerder dan de 21e beval... hoop niet veel eerder... ben zelf jarig, mijn zus, mijn neefje, mijn opa, nog een neefje, en de oma van mijn vriend... dan heb je nog hemelvaart en moederdag die er tussen vallen... sommige van jullie hebben de kleine al in de armen met moederdag! ik vrees dat de mijne nog in de buik zit... mag ik mama dag dan al wel vieren? hihi

wat een heerlijke dag vandaag zeg, merk dat ik dan gelijk wat minder ellendig voel. heb met vriendlief heerlijk in de zon gehangen en zelfs nog liggen slapen hihihi het was zo heerlijk

pat wat fijn dat je toch naar huis mocht. hopelijk zijn de onderzoeken morgen ook goed!

9. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    en waar is mijn banner gebleven??

10. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Ik zie jouw banner ook niet ???

11. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Hier verwacht ik eerder te bevallen omdat ik ingeleid wordt als het zo door gaat. Dus misschien ben ik straks een april-mama, best raar!

@Pat, fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Dat is toch eng he.
    @BB, gelukkig is de rust er weer.

12. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Elies: Ik ben met 27 weken geprikt, en uitslag van de week gehad, geen antistoffen. Maaruh hoor er verder niks over.
    Was prima zei ze...

@ Pat: oef dat is schrikken geweest. Gelukkig niks geks. Hopelijk zijn je echo's morgen ook ok!

@ Ludora: wat naar dat mensen zo tegen je doen. En jog verspilde energie, maar snap je frustratie hoor!

Verder rustig dagje vandaag. Heb heerlijk uitgeslapen! Maar viel pas tegen 4u in slaap, om 5u ofzo ontbeten en toen gaan slapen tot 12u. Heerlijk! Daarna met de hond gelopen, ff het dorp in. En toen dacht ik: jahh ik ga in de tuin zitten! Zie je de tuin *drama* loungeset onder de rotzooi van boom van de buren, kussens helemaal stoffig enzo. Dus gelijk alles maar gefatsoeneerd en bladeren weggehaald enzo.
    Heerlijk daarna in de zon gezeten!!!

Ze zouden vandaag de proefdruk en enveloppen in de brievenbus doen, maar nog niks! Ik baal!!! Hopelijk ligt het niet bij de buren ofzo :S

13. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Pat: Rustig aan doen he!

@Ludora: Vervelend zeg. Kan me voorstellen dat je ff hebt zitten janken, dit soort opmerkingen zit je niet op te wachten!!!

Bevallingsdatum: Ik heb geen flauw idee. Kindje ligt 2 wk voor, maar gyn zei ook: Betekent dus niet dat ie ook 2 wk eerder komt hoor haha. Ze zegt dat als kindjes het goed hebben in de buik, ze ook langer kunnen blijven zitten. Hellup!:$
    Ik ben 6 mei uitgerekend maar vind 7 mei wel mooie datum. Zijn mn man en ik 7 jaar bij elkaar, allemaal zevens!:p Ach, ik vind 21 april ofzo ook wel mooi haha
    VK zei ook dat ik van half mei moest uitgaan, kan t altijd meevallen. Maar als mensen me vragen wanneer ik uitgerekend ben, zeg ik tóch begin mei... Misschien moet ik dat niet doen..

@Trotsemams: Wat vervelend dat ze het toch zo laat doen dan... Kun je niet nogmaals gesprek aan? En hoe zwaar is jouw kindje momenteel eigenlijk?

@Cullen: ik heb iets gemist volgens mij. Waarom wordt je evt. ingeleid?
    Stond me iets bij dat je kindje wat voor liep qua groei, maar je hebt geen suikers toch? Of leiden ze tegenwoordig ook in als je kindje groter wordt geschat zonder suikers...?

Hier: Ik ben echt heel erg blij met echo van vandaag qua beelden enzo. Maar die 5 pond dat het kindje al is, blijft wel door mn hoofd spoken hoor! Vind het al erg veel en zie toch beetje tegen bevalling op...
    Erg benieuwd wat VK dinsdag zegt. Mn man gaat mee, want ik ging er vorige x toch beetje van streek weg. Wil toch wel duidelijkheid hebben wat ze nu willen, of ik naar ziekenhuis moet enz.
    De gyn vind een groei tot 2 week extra niet erg. Ook zei ze dat een 6-ponder eruit werken net zo lastig kan zijn dan een 8-ponder....
    Maar als het afgelopen 3 week al bijna kilo gegroeid is, kan er volgens mij nu nog 2 kilo bij toch? Of gaan ze niet zo hard meer groeien aan het eind?

14. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    @ harde buiken: ik heb in week 28 veel harde buiken gehad... Daarbij heb ik nog een paar grote nadelen, aldus verloskundige... Ik had voor zwangerschap ondergewicht, zeer strakke buik en heb paard gereden tot ik met zadel 65 kilo woog...

@gewicht: Met de bruiloft woog ik 52 kg, drie dagen voor bevruchting... NU weeg ik 71.1kg. Ik kom ongeveer een kilo per week aan vanaf week 28, maar de kleine woog met 30 weken ong. 1565 gram. Ik hoop dat het nu wel stagneert... De laatste loodjes wegen het zwaarst, het lopen wordt moeilijker... Voorheen weinig tot geen klachten, maar als ik nu een aantal meter loop begin ik mijn rug te voelen en krijg ik harde buiken... Rustig aan doen, dus....

15. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat is lief! Ik sta nu gelijk met de nummer 1!:D

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hier verwacht ik mijn 1ste mamadag te kunnen vieren. Ook al is mijn uitgerekende datum 23 mei (daar staat banner op) Met 2lingen rekenen ze max. 38 weken en dat zou 10mei zijn....;)

maar dat denk ik gezien de situatie niet te halen meer hoor, denk zelf een april mama onverwachts te worden... Als het maar niet begin april is want dan ben ik jarig hihi...:cool:

17. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden,

Pat dat moet schrikken zijn geweest. Voel je de kleine nu alweer wat meer bewegen. Gelukkig krijg je voor de zekerheid nog 2 echo,s

Over wanneer denken te bevallen. Ik denk vanaf het begin al 5 mei. Dat is dus 9 dagen eerder dan mijn uitgerekende datum. Ach we zullen zien :)

18. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    HA ik ga eens smikkelen van mijn Ben&Jerry ijs :D jammieeeee

19. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Priscilla dat is toch even schrikken zeg als je plotseling bij de gyn zit. gelukkig zag het er goed uit.

Sam4hope wat fijn dat je geen antistoffen aanmaakt, ik hoor het volgende week woensdag.
    ze kunnnen ook kijken wat de bloedgroep van je kindje is hoor, weet alleen niet hoe maar het kan volgens mij via je eigen bloed.

Rhesus c moet je ook prikken maar er is nog niks omdat het pas ingezet is in 2011;). Zoiets zei mijn vk, ze weet niet wat de stappen dus verder zijn als je antistogffen aanmaakt. ze heeft zo'n geval nog niet meegemaakt.

Sefanja wat leuk dat je nog een keer terug mag komen voor de pretecho! Zo hoort het ook je betaald genoeg!

Oke er zijn er dus meerder die last hebben van knakken;). Ik heb deze week toch maar niet gezwommen yupgup. Woensdag bij vk ga ik het navragen en als zij zegt gewoon gaan dan ga ik gelijk die avond weer door met zwemmen. Beweeg anders helemaal niet.

Pat schrikken hoor, en wat goed dat je gebeld hebt, sterkte morgen. Komt vast allemaal goed.

Wanneer bevallen? ben pas de 27ste uitgerekend maar ik hoop echt dat het een mei kindje wordt, juni vind ik niks :). Ik heb de 26ste in mn hoofd maar waarom weet ik niet. iets eerder mag ook hoor:D.

Harde buiken, mijn buik voelt regelmatig heel hard/strak aan, vooral als ik het wat drukker heb. Erg vervelend gevoel maar dat zijn toch niet DE harde buiken? (geen krampen ofzo)

Hmmm geniet van je ijs An!:D

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Poeh wanneer bevallen..

Ik heb geen flauw idee. Mijn broertje (net 10 geworden) is er heilig van overtuigd dat het gewoon de 23e zal zijn. Mijn uitgerekende datum. Hij weet wel dat het later kan of eerder ofzo. Maar nee, hij weet het zeker. Dus laten we hopen dat hij gelijk heeft.
    Ik ben zelf 3 juni jarig, en hoop toch echt me verjaardag met de kleine in mijn armen te kunnen vieren haha
    En niet op die dag bevallen ofzo..

Dames, ik heb ineens pijn rechts onderin me lies zegmaar aan de binnenkant van me heup. Kan dat ook bandenpijn zijn? Want dat gevoel ken ik niet. Alsof er een spier vast zit of verrekt is...

Deel Deze Pagina