Ben terug van zh. Het viel me 100% mee. Aardige dame. Heb mezelf ook 1x geprikt in mijn vinger (met zweet handjes) Had een nette suiker van 6.4. Dat is ongeveer anderhalf uur na mijn 2 boterhammen. En ik snoep nu ook niet meer, al mis het ik het wel een beetje. Ik moet 2x een 7-curve doen en daarna 3x per week een 3-curve. Dit houdt in..... bij de 7-curve= nuchter, voor de maaltijd, anderhalf uur na de maaltijd en dat dus bij het ontbijt, lunch en avondeten. 's Nachts gelukkig niet. Bij de 3-curve is het alleen na de maaltijd en 1x per week een nuchter erbij. Dan mail ik alles naar de diabetes verpleegkundige en als het nodig is komt er een vervolgafspraak. Nu even mijn website aanvullen met al deze gegevens.
Dank je Ja ben rond 7u nog even in slaap gevallen. Maar toen had k gedroomd dat we lekkage in de babykamer hadden en alles maar dan ook alles vernield was en we nu nog opnieuw moesten beginnen "zenuwen" dus lekker onrustig geslapen. Net beetje m huis gedaan en nu alweer kapot..
dank je wel Ja was nuttige info omdat ik sowieso in het zkh wil bevallen. Pijnbestrijding werd er ook in mee besproken. Ik ben er geen voorstander van omdat de kleine er ook suffig van word. Ik ga n eerste instantie niet voor de pijnbestrijding. Maar wie weet kom ik daar tijdens het bevallen nog op terug Ben sowieso onwijs bang voor een ruggeprik dus die wil ik al helemaal niet.
Zo ben weer terug van ziekenhuis, ctg was goed, ze was nu iets rustiger qua hartslag dan gisteren, toen zwiepte het heel vaak van 120 / 190. Nu bleef ze regelmatig tussen de 150/163 hangen. Bloed en urine was oke echo KOPPIE ligt beneden hiep hoi, was ook allemaal goed, ze loopt een week voor. Er waren geen bijzonderheden te zien etc. kortom een gezond kindje. Waarschijnlijk is ze afgelopen dgn gedraaid van stuit naar kopligging en daar heb ik dan op gereageerd met harde buiken en zij met hoge hartslag. Nu voelt alles weer rustiger aan en kleine meid reageert nu weer sneller. zo, mijn bankarrest is opgeheven gelukkig, ga ff boodschapjes halen. greetz
Pat goed nieuws! Priscilla sterkte. De hik, hier ook heel regelmatig, vind het steeds zo zielig. Vandaag al mn moed bij elkaar geraapt en de dokter gebeld om moedervlekken weg te halen. Wil hij ze eerst zien! Ben ik er nog niet van af. Er zit zo'n flubber dingetje in mn nek op zicht en daar stoor ik me aan , heel vroeger al weg laten halen maar een kleintje ernaast was blijven zitten en die is na jaren weer iets groter en ik stoor me eraan, vies gezicht maar de dokter heeft het toen zonder verdoving hup rats afgesneden. Vandaar de zenuwen. De verdikte onder mn bh beugel die gaat wel zeker met verdoving. En omdat ik daar last van heb moet ik echt heen en dan gelijk mn nek maar meenemen. haha ik moet maar even nog niet gaan denken aan de bevalling
Hoi, Hebben jullie dit ook? Ik ben pas 31 plus zwanger en ben ineens erg ongeduldig. Denk alleen aan de bevalling en hoe lang het nog duurt. Het komt misschien omdat ik maanden in bed heb gelegen, ik weet het niet. Ik ben het echt zo zat. Heb nog steeds veel klachten en lig bijna de hele dag in bed. Ik heb zwdiabetes, de gyne heeft gezegd dat ze de baby in week 36 of 37 halen maar dat duurt zooooooo lang. zijn jullie ook zo ongeduldig?
@Pris: sterkte @Pat78: Goed nieuws in ieder geval... Kan je je weer een beetje ontspannen.. @Pearl: Nette waarde hoor... Ik hoop dat deze waarde voor je blijft... Wat gaan zij doen als het hoger gaat worden? Wij zijn vanochtend weer bij babyview geweest... De kleine heeft nog aardig wat ruimte maar vind het blijkbaar erg fijn om ergens tegen aan te liggen... Een baby dat als het geboren is, een doek op haar hoofd doet of een knuffelbeer opzoekt om tegen aan te liggen... De babyview had een nieuw apparaat, iemand anders kwam tijdens mijn bezoek alles uitleggen... Ik heb een uur gelegen, gestaan, gedanst en op knieen gezeten maar ze een behoorlijk intieme relatie met de placenta... Ze wel iets meer van haar laten zien, ietsje maar... De haren in haar nek meet 1.4cm, neusgaten 3mm. Ze heeft mijn volle lippen en je kon ook wel zien dat zij een bolle toet heeft... Dit is een van de duidelijkste foto, wang helemaal tegen placenta Bekijk bijlage 230981
Sefanja wat heerlijk zeg die foto!! Ik had er dus een die verslaaf is aan zijn eigen voeten en handen en dus met de navelstreng aan t knuffelen haha maar ook gelukkig 2 mooie fotos waarin hij super op zn papa lijkt!! ( 2 druppels water) Elizabeth38 ik had net wel een emo moment in de babykamer zat in mijn schommelstoel en een beetje rond te kijken en dan zie je een babykamer helemaal af maar de kleine is er nog niet had wel zo iets nou schiet nou maar op!! Maar ik ben as zo pas 30 weken en die van mij wordt nie gehaald dus ik heb helemaal nog zon lange reeks!! Pris sterkte luister naar je lijf meis!!! Pat goed nieuws gelukkig!! Hou zo vol! Pearl sterkte met je diabetes!! Hoop dat alles goed gat verder? Liefsss
Elizabeth (naamgenootje ): nog niet echt, wel wat werken betreft, heb niet echt zin meer. Maargoed, nog ff volhouden dan maar. Wat uitzet betreft zijn we er klaar voor en begin wel erg benieuwd te worden naar onze beeb! Sefanja: wat mooi die tweede foto!!
meiden kennen jullie dat??? dat in 1 week alles kapot gaat? maandag eerst de afzuigkap > die doet niks meer dinsdag de magnetron> die begon te vonken en te knallen woensdag hielden de accu en oplader van de laptop ermee uit dus die deed ook niks meer. En vandaag nadat ik m'n was in de machine had gedaan brak aan de binnenzijde de knop om hem in te stellen af, waardoor ik de wasmachine nu niet meer kan gebruiken. Echt het is me het weekje wel zeg. ** nu bezig om zelf de machine proberen te maken of in ieder geval of dat nog mogelijk is, maar wordt een beetje moe van de trap op en neer te gaan. gereedschapskoffer is te zwaar en elk dingetje wat ik verwijder tovert weer een ander soort schroefje of moertje te voorschijn.** weten jullie misschien waar de blauwe lucht is gebleven?? heb hem al de hele dag niet gezien.
Bij mij komt het idd ook altijd in 3en of als we iets duurs kopen gaat er iets anders duurs kapot!! Hoop dat je het gemaakt krijgt!! Die blauwe lucht miste ik hier in ridderkerk ook al!! Liefss
hallo dames nou hier in limburg schijnt volop de zon. Het is heerlijk hier. heb de laatste dagen meegelezen maar energie om te reageren is ver te zoeken... Net even de stad in geweest pfff ver lopen is toch wel een drama zeg.... En opeens voelde ik me zo bekeken. Dalijk naar de fysio voor mn schouder en mn rug (bekken) ben eens benieuwd wat ze kunnen doen enzo... Straks bij schoonouders eten en verder rustig weekend. De baby de hik heb geen idee of ik dit al gevoeld heb, heb wel vaker dat ze heel snel achter elkaar beweegt maar dat is dan maar ff dus weet niet of dat de hik is... nou ik ga op weg zal misschien vanavond even op de rest reageren
De hik is een regelmatig soort getik/geplop in je buik, elke zoveel seconden voel je die. Kan wel een paar minuten aanhouden. Blauwe lucht is hier tevoorschijn gekomen Balen dat alles ineens kapot gaat, zal je altijd zien!
ik heb vandaag zelf wat foto's van mijn buik gemaakt met wat materiaal erbij... (beertje, treintje, eendjes) ze staan in mijn album voor de nieuwschierige onder ons
Hihi BB, ga gelijk ff kijken! Miekr, prrrffft die weken ken ik ja... we hadden gelukkig afgelopen zomer de laatste, waterschade van de buren, wasmachine stuk, koelkast begaf het.... Uiteindelijk gelukkig alleen een nieuwe wasmachine moeten kopen, rest viel onder garantie. Succes daar.... Hoe gaat het verder? Met je geboortekaartje? Hier vandaag de allerlaatste proefdruk binnen van ons kaartje, YES dit is hem!!! Zag nog 1 kleine fout maar die kan ik zo aanpassen. Jip jip! Verder zijn mijn gedachten een beetje tegenstrijdig, aan de ene kant "ooohh ik moet nog zooooooo lang" en aan de andere kant "aaaargh het is al bijna zover!!". Misschien slaap ik daarom zo slecht Ben nu bezig een draaiboek/'wat als' lijst te maken, stel dat ik bepaalde dingen niet kan doen (weet ik veel wat er gebeurt), dan heeft vriendlief daar houvast aan... En oh ja, de 'to do voor de bevalling' list wordt ook steeds langer hihihi. Helluuuupp!!
Aahh BB wat een leuke foto's! En wat een bescheiden buikje nog hé! Vind vooral de foto met het treintje erg leuk, erg lief!