mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    @Mif, dank je wel meid :)

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    zelfde hier hoor, vriend klaagt er al sinds ik terug ben van zh opname over dat ik zo afwezig ben in gesprekken.... ik staar dan. Ipv mensen aan kijken. Kan er echt niks aan doen! Het boeit me allemaal net even wat minder:)

hier ook de momenten dat het kriebelt omdat het dichterbij komt, maar toch overheersen de momenten dat ik het nog zo lang vind duren... maar ik hou me rustig tot ik de 32 weken gehaald heb want die moet, zal en wil ik halen... Daarna durf ik er wat meer aan toe te geven dat ik ze NU wil zien ;)

mijn buik is indd niet groot, al is die in een weekje wel erg gegroeid. Maar hij is erg strak/hard en vol. Ik voel gewoon dat OVERAL in die buik wat zit van down under (blaas en druk op schaamstreek) tot aan boven (ribben en maag) daarom zal ik nu ook wel wat meer misselijk zijn denk ik zo...

wij eten pannenkoeken (en ik eet zowaar mee:D) heb ze net staan bakken, voelde me goed dus had er zin in om ze te maken !!

Hebben jullie dat ook, met dit weer kan ik niet wachten om met de twins te gaan lopen... (al zal dat nog wel ff moeten wachten denk ik zo) HEERLIJK! Pronken met die 2 kleintjes (wat zullen we een wiegjesspiekers krijgen:cool:) merk dat iedereen het nu al zo bijzonder vind als ik zeg dat we er 2 krijgen/er 2 in mijn buik zitten. Laat staan als ze er straks zijn hihi....

3. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    An je kan toch lekker thuis blijven? Ik zou het wel doen, begrijpen ze toch wel? Ik heb het weekend nodig om bij te komen en niet om overal op verjaardag te gaan enz....

Ik word af en toe een beetje moe van alle mensen die vragen, hee gaat het nog goed? Trek je het nog? pfff heb geen zin om negetief te antwoorden dus het gaat altijd, goed. Wil steeds vaker schreeuwen NEEEEEE EN NOU WEGWEZEN!!!!:D

Cullen het zou toch fijn voor je zijn als het kindje met 38 weken gehaald word. Erg vervelend die pijn meid, hou vol!

Bb ik ga zo je foto's bekijken en ja ik sta met 1 punt voor op de eerste plaats! draagdoek kom maar hier heen!!!!! :p.
    Als blijkt dat ik het niks vind en toch niet ga gebruiken dan verloot ik hem onder jullie:).
    Maar goed we zitten nog maar op de helft van de maand;)

Ergens anders met gedachten heb ik geen last van, wel dat ik dingen die ik moet regelen op moet schrijven anders vergeet ik het.
    Al hoe wel?.... mn man lacht me uit als hij dit leest. Regelmatig vraagt hij iets en dan antwoord ik en als hij dan vraagt wat vroeg ik dan dan weet ik het niet. Geeft niet hoor zegt'ie ben het gewend en gooi het maar weer op de hormomen:D

Oh ben van het moedervlek flubbertje van mn nek af! Dokter heeft hem eraf geknipt! Yeahhh.
    De andere twee bij mn bh rand moeten weg gesneden worden in het ziekenhuis, heb een verwijsbrief.

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    waardoor heb je zoveel pijn dan meid?

Ik wil ook een einde hoor (maar durf het pas met 32 weken te roepen) al die misselijkheid en niks kunnen ben ik meer als zat... En door mijn buik speelt nu mijn rug erg op.

5. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    zo meiden, ben ik ook weer even... Vandaag een pittig dagje gehad. Ik had vandaag stage, maar voelde me zo moe! Vannacht werd ik opgeschrikt door een harde knal van buiten. In èèn klap was ik wakker en voelde me in paniek... Vandaag tijdens het lesgeven schopte die kleine zo hard... schrok ik me weer de blubber! Ik duwde het voetje weer even naar binnen en vond dat ook wel bijzonder...ik kon echt het hieltje en de voorvoet voelen, alleen op dat moment kon ik daar echt niet van genieten. Dus emodagjes die ik hier las zijn hier ook helaas aanwezig.

Zo even naar yoga, daarna taartje bakken en kijken of ik nog wat aan mijn huiswerk kan doen...pfff....

6. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier merk ik ook dat contact met andere mensen me een beetje gaat tegenstaan. Weet niet wat het is, maar iedereen vraagt of het al bijna zover is. Nee jongens, het is nog ruim 7 weken. Nog 3 weken werken en ook in huis moeten er nog genoeg dingen gebeuren.

Vandaag hebben we de box van zolder gehaald en in elkaar gezet, wel zo leuk!

Morgen moet Danique naar ballet, daarna eerst verjaardag van een goede vriendin van ons en daarna door naar de verjaardag van de vriend van mijn moeder.

Zondagmiddag gaan we naar vrienden van ons.

Allemaal heel gezellig, maar ook wel weer heel vermoeiend. Ach, het scheelt dat de kinderen gewoon meegaan, dus we zijn zaterdag wel op tijd weer thuis!

7. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Ik ben kapot, gebroken en gesloopt...
    Vanmiddag poging tot slapen maar geen rust in mijn donder, kon er klaarblijkelijk niet aan over geven.... Mijn katjes hebben mij gezelschap gehouden, 3 op bed. De 3 in huiskamer hebben de lente in hun bol, ze zijn druk... De rust is nu weder gekeerd.

8. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @yupgup, hopelijk gaat het nu de goede kant op met het kaartje. Ik kon zelf geen afbeeldingen meer vinden met hoe ik het bedoelde. Dus heb op goed geluk een vrouw hier vlakbij gevonden die het kaartje helemaal gaat ontwerpen zoals wij het willen. zij kan zelf erg goed tekenen (heeft de schilderijen op nummer voor ravensburger getekend) En ze heeft een eigen drukkerij bij huis dus zij gaat ze nu maken.
    Maar jij bent echt een lieve schat voor je hulp, je had precies de goede achtergrond en die wordt nu ook gebruikt voor de kaartjes.

@ er niet bij zijn met gedachten hier gooi ik er ook af en toe dingen uit terwijl ik denk echt goed het gesprek te volgen, maar dan zitten ze heel raar te kijken en blijk ik dus helemaal niet gevolgd hebben wat ze zeiden.

Hier wordt ik altijd gek als anderen zeggen ben je nog niet bevallen? Of je moet zeker bijna. Nee ik ben nog niet bevallen duurt nog ongeveer 8 weken misschien. (hopelijk korter en dat zeg ik ook tegen ze)

Oja heb zo'n trek in een pasoa jus:):)

Heb m'n buikfoto's van +- 2 weken terug ook op de pc gezet zal hem even in het topic plaatsen.
    ga ik gelijk jouw buik bekijken BB.

9. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    @ bloem, tja weet niet of ze het begrijpen.. ik zit al vanaf week 7 thuis dus weekend is voor mij al maanden lang :)

ik zie het wel. als ik niet wil ga ik gewoon niet! goed voornemen van mezelf :)

dan begrijpen ze het maar niet hihi

10. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Des te meer reden om niet te gaan hoor, ik had een paar weken geleden de verjaardag van mn schoonzus en ben uiteindelijk niet gegaan. Jammer als ze dat niet begrijpen, maar ik heb wel andere dingen aan mn hoofd nu. Wie heeft er wat aan als ik daar op een verjaardag pijn zit te lijden? Dan ben ik gewoon liever thuis. Het is ook niet dat we voor onze lol thuis zitten he! Denk aan jezelf hoor!
    Aan de andere kant kan het natuurlijk ook een leuk uitje zijn, een fijne afwisseling, dan moet je het natuurlijk wel gewoon doen.

Manlief is hier boodschappen doen, en daarna gaat ie ook nog stofzuigen en de vuilnisbakken legen. Ik moet zeggen dat ik toch wel erg blij ben dat ie er is, moet er niet aan denken dat ik alleenstaand zou zijn... :(

11. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Ik heb al vanaf week 7 bekkenklachten maar daarnaast heb ik al jaren chronische pijn door gewrichtsklachten (reuma) en dat speelt nu ontzettend op. En de combi met een laag hb is funest. Ik voel mij schuldig als ik zeg dat ik het zat ben maar aan de andere kant kijk ik ook gewoon uit naar mijn baby:)

Het is ook niet niks zo'n zwangerschap he.

12. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Goed zo An!

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    snap je gevoel helemaal!

Ik durf het alleen niet meer zo hard te roepen.

ik voelde me zoooo schuldig toen ik opgenomen was. Ik had weken lang geroepen dat ik niet meer wilde en was zoooo bang dat ze daarom al zouden komen... onzin maar toch:)

14. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    De laatste loodjes wegen t zwaarst.. Nou dat gezegde klopt wel... Pff.. Gelukkig hebben we elkaar om ons hart te luchten...

Ti's rustig hier vanavond.. Iedereen lekker op de bank tv aan t kijken?

15. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Goed bezig An!

Het schijnt nu ook in deze periode dat we wat huiselijker worden... Even geen zin in uitstapjes en bezoekjes e.d... had ik ergens gelezen ;)

Hier lekker yoga-lesje achter de rug. Alleen het ondersteboven hangen heb ik even overgeslagen ivm maagzuur. Verder weer een beetje met beide beentjes op de grond! Fijne avond allen!!!

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hier een klein beetje een baal avond
    een vriend van mijn vriend is als verassing langs gekomen, hartstikke gezellig voor mijn vriend natuurlijk....
    maaar....nu zitten ze met zijn 2 achter de sbox te gamen en ik zit hier maar......
    ben achter de computer gaan zitten mja om hier nou de hele avond te zitten vind ik ook niks
    had ik dit geweten had ik wat gaan doen..... eigenlijk wou ik gewoon met vriendlief bank hangen

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    balen miffy:(

Wij hebben interactieve tv van kpn dus als vriendje (zoals nu) aan het xboxen is kan ik lekker via laptop kijken (zoals nu voice kids:D)

dat is wel ideaaa moet ik zeggen :)

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    dat is wel makkelijk inderdaad

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    heb je niet iets wat je terug wilt/kunt kijken?

Maar snap wel dat je baalt, ik hou nu ook echt ff niet van onverwachte dingen,,,,

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    nope niet echt

en het is niet zozeer het onverwachte hoor
    maaar we zijn al zooooo druk.....
    en dit was eigenlijk ons enigste rustige avondje en nu zit ik te balen :(
    hoewel het voor mijn vriend wel leuk/fijn is om eveen afleiding te hebben :)

Deel Deze Pagina