mijn mannetje gaat straks juist weer weg naar een vriend. Zit ik weer alleen. Hier ook veel pijn, maar weet niet hoe, maar probeer er maar niet aan te denken. Heb ook BI, daarbij ook versleten rechterknie, dystrofie in linkeronderbeen en voet, artrose in m'n L. grote teen wreef van m'n linkervoet zit slijtage in. (alles in m'n linkerbeen komt door een breuk op m'n wreef, waar ik gewoon mee heb doorgelopen) Vorig jaar m'n rechterhand gebroken alleen toen was ik zwanger van Owen en hebben ze me niet goed behandeld dus breuk zit er nog steeds, als ik bevallen ben wordt ik geopereerd eraan. Loop nu al zoveel jaar met pijn en heb aardig wat meegemaakt dat ik me op de een of andere manier over de pijn heen kan zetten.
Kan goed zijn inderdaad Nijntje dat we nu wat huiselijker worden, hangt ook samen met de nesteldrang en het alles klaar willen maken voor de baby natuurlijk! Hier bonuspunten voor mn man, hij kwam net thuis van het boodschappen doen met een bos bloemen en een bak chocoladeijs. Gewoon zomaar. Heel lief! Vooral omdat ie echt nooooit zulke dingen doet dus dat maakt het extra bijzonder. Dan nog even een grappig verhaal voor het slapengaan.. Vanavond zag ik opeens een dikke spin in de woonkamer bij de bank.. normaal ben ik niet bang voor spinnen maar deze was echt groot, zwart, snel en eng! Toen mn man boodschappen aan t doen was heb ik al geprobeerd m te pakken maar het lukte niet. Ik durfde niet meer op de bank te gaan zitten en voelde overal kriebels.. eenmaal thuis ging man ernaar op zoek maar hij kon m natuurlijk nergens meer vinden. Dus ik zag al een slapeloze nacht voor me want ja misschien komt die spin wel naar de bovenverdieping gekropen Toen ging mn man net douchen en zag ik opeens die schaduw op de muur.. iieeuw zo leek ie nóg groter.. ik heb naar boven geroepen dat ie echt snel moest komen en mn man is in zn blootje naar beneden komen rennen en heeft die spin doodgemaakt hahahahaha ik heb echt in tijden niet zo gelachen! Ik lig nog dubbel als ik eraan denk hoe hij in zn blote kont die spin ging vangen achter de bank Wilde het ff delen, sommigen van jullie kunnen ook wel een grappig verhaal gebruiken denk ik zo Welterusten, ik ga met een gerust hart slapen! Tot morgen!
Moet hem even showen hoor, maar meiden dit is onze nwe duo wagen. ben er zo blij mee eerst de zijkant en 2e foto is de voorkant. Als de wagenbak te klein wordt zet je er het 2e buggy gedeelte op en dan kan je de zitjes of naar je toe draaien of dat ze beide naar voren kijken of dat ze naar elkaar kijken. Bekijk bijlage 231061 Bekijk bijlage 231064
Haha daro geweldig! Krijg wel even de kriebels van het idee van die dikke grote zwarte spin (ben er al zo bang voor) Wauw miekr wat een gave wagen! Ideaal zo voor 2 kleine kindjes...
@ sefana: geen idee. Ik pas de 29e weer een afspraak met de gynaecoloog. De 22e met de internist en de diabetesverpleegkundige via de mail contact. @ daro: geweldig zeg. @miekr: ziet er goed uit. Leuk zo'n duowagen. Heb ik alleen niet nodig. Heb net eindelijk de kruidvat mail gekregen. Morgen ga ik de spulletjes halen. Alleen moet manlief even de printer weer neerzetten want is nu te zwaar om te pakken.
Ik moet nu ook helaas onze mutsy verkopen, maar Owen is nog te klein straks om zelf te lopen. Dus moesten echt een duowagen hebben. Ik heb ook de bon van kruidvat ontvangen, misschien morgen even heen. altijd weer leuk gratis spulletjes
Oh miekr wat fijn dat je wat hebt gevonden voor het geboortekaartje! Is weer een zorg minder he! En heeeeeel graag gedaan! Mooie wagen, en leuk huis ook! Hahaha Daro... Heb me slap gelachen. Vertelde hem alleen daarna aan vriend en die vond het niet zo bijzonder, verhalen over andere blote mannen hahaha
raar he dat onze mannen dat maar niks vinden ik moest er ook om lachen, maar als je zoiets tegen je man zegt snapt ie niet waarom dat leuk is. (zijn echt blij met de wagen en ons huisje. Huis was veel werk, maar na 2 jaar is het nu zoals we willen. (huis was helemaal uitgewoont zat van onder tot boven vol met strond en ratten... en dat voor een huurhuis)
En toen werd je gebeld door t ziekenhuis om te komen...... Ze hadden, misschien weten sommige dat nog, woensdag urine afgenomen. Om even te checken ivm wat buikklachten. Had al het idee dat het niets was. Ik zou woensdag gebeld worden als t niet goed was, afspraak was geen nieuws goed nieuws. Wordt ik vandaag om 16.15 gebeld of ik al terug gebeld was over de uitslag. Nee, geen nieuws goed nieuws. Nou nee, of ik kon komen. Want ze hadden bacterieen gevonden en ze wilde een extra test doen, met chaterter urine uit de blaas. Als ze dan nog bacterieen vonden had ik een blaasontsteking en anders moesten ze verder onderzoeken. Ikke naar de verlofkamers, een uur gewacht. Komt er een zuster, die wil de chatheter er in doen, nogal lomp, vergeet ze de zak eraan te doen. Doordat ze schrikt, jah das nat..... Doet ze nog lomper AUW!!! Nog een poging dus. Zit je dan helemaal niet meer op te wachten. Maar goed. Ik mocht na een uur terugbellen voor de uitslag. Geen bacterien gevonden... Ok en nu? Nu niets zegt ze. Blijkt alles te berusten op een misverstand. Ze hadden nog geen uitslag van mijn eerste urine, omdat deze te troebel was (waarschijnlijk door afscheiding) om een test mee te doen..... Ik weet niet wie mij belde, maar die heeft mij en met name mijn man die aan t werk was en geen kant op kon, best laten schrikken. Andere kant helemaal niets aan de hand dus. Zoals ik al dacht.... Zucht. Wordt je moe van, onverwachte dingen...
Cullen had echt geen idee dat jou pijn zoooo erg was.... We zijn er voor elkaar he, dus je ei mag je hier echt wel kwijt hier hoor!!!! Daro, hahahaha, lachen, zou de mijne ook kunnen doen. Das echte liefde! Ik ken dat alleen willen zijn ook. Pffff het liefste alleen en geen onverwachte dingen, kan ik niet zo goed hebben. En ik wil eigenlijk ook de straat niet op, vandaag bij t ziekenhuis ook. Ik wordt aangestaard niet fijn.... Verder heb ik het niet echt onthouden. Ben een beetje leeg nu.
Daro dat is hilarisch Miekr wat een supergave wagen is dat zeg, dat zou ook mijn keuze zijn Cullen jeetje meid wat vreselijk dat het zo erg is bij je, nooit geweten dat het zo was, hier kan je je hart luchten hoor daar zijn we voor Ehm ehm hoe gaat het met Priscilla?? Hopelijk blijft het goed gaan. @hier alles oke, weet nou niet wat ik fijner vind een stuiter of een kopper??? Nu trapt ze mijn rechter rib beurs hihi het is ook nooit goed hè.
@Daro Hahaha zoooo grappig! Wel lief dat hij zo snel kwam, haha. @Miekr Mooie wagen! @Kruidvatbon Deze hoef je niet te printen, alleen te activeren geloof ik hoor! @Ludora Lekker dan! Ik heb zo veel geklungel meegemaakt in het ziekenhuis dat ik ook echt hoop thuis te mogen/kunnen bevallen.
O, en hier ook geen zin in mensen, ook niet in telefoon... Laat me gewoon maar ff lekker denk ik dan... Hopen dat het tijdelijk is, niet heel gezellig!