Goedemorgen iedereen, Al sinds kwart over 4 wakker...errug vermoeiend. (kindje was nu 's nachts een keer goed wakker, normaal is het overdag drukker) @Ludora: Wat een actie zeg van het ziekenhuis. Zit je ook niet op te wachten @degene die kruidvattas halen: Wees voorbereid dat niet alles er is. Volgens mij hebben ze alle zwangeren die bon gestuurd nu want die fles van 200 ml is slecht te krijgen (ik ben hier in dorp en ook in stad geweest) Dus ik moest dinsdag weer heen (krijgen ze altijd levering) Wij hebben hier ook weer wat hoor... In juli gaat zwager (jongste broertje man) en schoonzus trouwen. Nu zijn we bezig met vrijgezellenfeestje Maar schoonzus wil alles naar eigen hand zetten terwijl ze niks hoort te weten van vrijgezellenfeestje (lijkt me normaal toch?) En die vriendinnen (die het organiseren) zijn nog zo gek ook, om rekening te houden met alles Zo wil schoonzus aan eind vd avond samenkomen met alle jongens en heeft ze ook gemeld wat ze allemaal leuk vind om te doen.... Nu heb ik gehoord dat ze een bedrag van 100 euro in gedachten hebben Vind het een boel geld en ga dit ook niet betalen. Gelukkig was ik niet enige, mn andere schoonzus vind dit ook. Alleen verschil met haar en mij is dat ik ook écht niet zou gaan, terwijl schoonzus zich sociaal verplicht voelt (heel ander type) Mn man organiseert feest voor zn broertje en heeft gezegd: Als het uitkomt, kunnen we evt. samenkomen 's avonds, maar komt het niet uit, dan niet (qua organisatie en planning) Nu heeft schoonzusje dit gehoord en is ze helemaal sjaggie. Ik vind het zo'n ontiegelijke dozen-actie Hoe kun je nou sjaggie zijn over een feestje waarvan je niks hoort te weten.... Dit verhaal is waarschijnlijk nog niet afgelopen...ik wacht het maar af
Zo ben begonnen met de 7- punt bloedsuiker te prikken. Was net wel even gevoelig het prikje, maar gelukkig duurt dat een seconde. Op naar de 6 andere prikjes. Zometeen maar weer op het werk verschijnen tot 12 uur. Nu 2 sneetjes brood naar binnen te werken en nog drinken.
Was ik woensdag nog fanatiek aan het meeschrijven en was ik er van overtuigd dat ik daarna (bijna) elke dag dat zou doen.. Mislukt! Levi sinds donderdag 40 graden koorts.. Totaal niet fit! Arm jochie... Nou.. Vandaag maar weer een rustig dagje. Niks moet, alles mag!
1e x reageren via tellie, lig nog in bed miekr wat een mooie wagen ludora wat een domme actie van zk spin verhaal, haha zie het helemaal voor me vandaag naar babypark nieuwe kleuren mutsy kijken.
Goedemorgen allemaal Bloem, waar kan ik stemmen op jouw buikfoto? Ik zag dat snel langs komen... Cullen, hoe ga jij en de artsen ermee om met de bekkenklachten en reuma? Ik heb weleens te horen gekregen dat mensen met reuma en zwanger zijn, minder klachten krijgen? Bij jou het tegenovergestelde? Nijntje81; Heb je veel baat bij yoga lessen? Mieker: mooie duo wagen.... Ludora: dat was even schrikken, maar gelukkig geen bacterie gevonden... Child: balen dat je zo vroeg wakker ben, probeer anders straks nog een uurtje te slapen... Pearl: werkse
Priscilla heeft gewerkt gister, en mij in ieder geval niets meer laten weten over nog een bloeding. Child, dat meen je niet. Wat een gedoe!! (was het ten huwelijk vragen dat ook niet?) Ik vind 100 euro ook echt te veel. Zou daar ook heel stellig in zijn. Aan de andere kant is het wel moeilijk om echt iets leuks te doen wat dagvullend is onder dat bedrag. Dagvullend was t vroeger altijd, maar dat hoeft toch niet meer!??! Miekr mooie wagen zeg!! Volgens mij valt de lengte best mee of niet? Kan je ook een maxicosi ipv reiswieg? Ah daydreamer, dat is balen, beterschap!! Bloem shop ze!!! Sefanja, reuma reageerd op hormonen, en in de meeste gevallen verminderen klachten tijdens de zwangerschap. En kan t zo maar zijn dat na de zwangerschap het ineens opvlamt. Maar andersom is ook goed mogelijk. Hopelijk heb je minder last na de bevalling Cullen. Wellicht na de bevalling extra medicatie? Ik had er in februari ineens heeeel veel last. Door de kou uiteraard. Gelukkig neemt het nu weer wat af doordat t weer warmer wordt. Ik ga vandaag echt nog een rustige dag inplannen, hoop dat het lukt!
Ja ten huwelijk vragen ging ook niet helemaal soepel (voor hun dan, wij verder geen last van gehad alleen beetje kort dag na bevalling voor mijn gevoel...in theorie valt dit wel mee nl. 8 weken maar in praktijk een jurkje gaan zoeken voor mij: euhm nee) Mn man organiseert die van zn broertje en die verwachten voor 50/60 euro wel klaar te zijn. Die willen dan ipv uit eten een bbq doen bijv. Tja, en die meiden willen alles all-in zodat ze niks meer zelf hoeven te regelen... is errug leuk voor hun maar ik betaal dat niet Ik vind 50/60 euro ook wel voldoende en weet zeker dat je daar leuke dingen voor kunt doen. Tja en dat de bruid gaat bemoeien met vrijgezellenfeest: echt not done! Ik was er helaas niet bij maar anders had ik gevraagd welke datum haar het beste uitkwam en wat haar eigen budget is Tja, dan betaal je ook maar mee als je het wil regelen haha
Goedemorgen allemaal! Daydreamer wat vervelend dat je zoontje hoge koorts heeft. Beterschap voor hem! Child: wat een gedoe met dat vrijgezellenfeest. 100 euro zou ik ook echt veel te veel vinden en je hebt gelijk dat ze eigenlijk de vrijgezellendag gewoon over zich heen moet laten komen en zich er niet mee zou moeten bemoeien. Maar ja vertel haar dat maar eens.. kan me voorstellen dat ze nu niet echt open staat voor kritiek hihi sterkte! Kruidvattas: houd er inderdaad rekening mee dat de fles niet beschikbaar is, beetje knullig dat ze er niet genoeg op voorraad hebben. Uitprinten is wel makkelijker, dan weet je wat je moet hebben want bij mij wist de caissiere het zelf niet. Vandaag: hier wordt het noodgedwongen weer een rustige dag. Man zei net dat ie vanmiddag met zoontje en mij naar het park wil en als ik er niet heen kan lopen brengt ie me wel met de auto (park is 5 minuten lopen..) Dan ga ik zitten op een bankje als een oud wijf terwijl zij lekker gaan voetballen en gek doen. Hopelijk werkt het weer een beetje mee. Mede bi-ers.. overwegen jullie krukken of een rolstoel of is dat bij jullie niet nodig? Ik ben bang dat ik a.s. donderdag voor het eerst toe moet geven aan een rolstoel bij de informatieavond in het zkh.. 's avonds kan ik echt niet meer lopen. Maar een rolstoel voelt zo overdreven.. Ben ook bang dat ik binnenkort krukken moet gaan halen, al hoop ik dat zo lang mogelijk uit te kunnen stellen.
@Ludora: Dat is veelal bij vrouwen met rustige RA... Ik weet dat het gepaard gaat met hormoonhuishouding... Ook dat na de bevalling ziekte weer actief wordt en vaak terug gaat naar het niveau voor je zwangerschap. Maar er zijn mensen met RA die geen terug val krijgen... Ik ben zelf ook reumatisch, maar gelukkig kan ik nog zonder medicatie... Ik vind dat mensen met RA om specifieke begeleiding vraagt. Vandaar mijn vraag aan jou?
Daro, klote dat je je genieten moet aan passen he.... Maar op een bankje in de zon is ook heerlijk. Een kussen mee misschien? Ik kan zonder kussens niet echt zitten. WBT rolstoel, ik heb in 2004 een jaar in een rolstoel gezeten, posttraumatische Dystrofie in benen. De eerste keer in die rolstoel stappen vond ik echt heel erg. Maar ik merkte al snel dat ik veel zelfstandiger was en werd zelfverzekerder. En vrolijker... Toen wist ik niet dat het tijdelijk zou zijn. Ik weet niet of dat scheeld. Maar als het nu zou moeten zou ik het wel doen. Ik zou persoonlijk eerder voor een rolstoel gaan. Met het extra gewicht zijn krukken denk ik weer te veel voor armen en nek.
Ik heb wel medicatie, dat is ook de reden dat ik alleen maar in het ziekenhuis op controles ga. Toen ik mijn spiraal er uit wilde laten halen heb ik eerst een afpraak gehad in het Erasmus met een proffessor die al jaaaaren onderzoek doet naar reuma in combinatie met vruchtbaarheid zwangerschap bevalling borstvoeding en het opgroeiende kind, met en of zonder medicatie. Wat ik slik is veilig bewezen over nu al 8 jaar. Verder heb ik dus alleen controles bij de gynecoloog. En bij mijn reuma arts. Die hebben overleg. Maar omdat bij mij alles heel rustig blijft tot nu toe gebeurd er mijn inziens niets bijzonders in mijn begeleiding. Ik heb wel iedere keer een echo en moet in het ziekenhuis bevallen, maar dat zijn dingen die ik als fijn ervaar.
@daro balen dat je aan een rolstoel denkt, maar als het jou verder helpt zou ik het vooral doen. Ik moet heel eerlijk bekennen sinds ik thuiszit zijn mijn pij klachten heel veel afgenomen, neemt niet weg dat als ik 2 uur op werk rondhang dan wel weer erg veel pijn heb. En de opstartpijntjes zijn hier ook aanwezig. Neem mezelf veel in acht dan valt het mee gelukkig. Child wa een muts is die schoonzus, die is gewoon bang dat de mannen een striptease krijgen, want wie wilt er nou einde avond weer bij elkaar komen? Dan gebeuren juist die erotische dingen (meestal hè!) ik zou het ook niet doen hoor 100euro pfft. Hier weer een heerlijke nacht gehad, en vanmorgen kwam zoon een beetje te wild mijn bed in pratend en jumpend dat kleine meid er meteen op reageerde Verder vandaag? Schoonmaken, de was, centrum in en verder niets
Nou de kruidvattas ook hier een probleem print de bonnen maar uit want de mensen in de kruidvat hebben echt gee idee wat er in de tas moet.... Gister bij de fysio geweest nou ik ga weer op zoek naar een ander wat een stom mens pfff.... Ze heeft me wat oefeningen laten doen en dat was t en o ja ik moest goed op mn ademhaling letten en verder niks. Het losmasseren deed ze de volgende keer wel.... Grrr ik heb NU pijn Maar genoeg geklaagd......... Bij jullie al zon ??? hier nog niks wel jammer gister was t zo lekker Dinsdag komen ze hier de schuifpui inzetten en nieuwe ramen boven plaatsen en donderdag komen ze alweer de beschadigde delen van onze slaapkamer brengen. Dan kan ik weer de babykamer gaan vullen ziet er nu erg leeg uit.... het gevoel om niet graag onder de mensen te komen heb ik af en toe ook wel, al die vragen en opmerkingen ben je op een gegeven moment wel klaar mee.... Nou dames een heeel fijn weekend en tot snel
Nee denk niet dat ze bang is voor striptease oid Mijn zwager is daar het type niet voor (ook niet voor stappen ofzo) Ze zijn het vanuit hun vriendenkring gewend om na een hele dag aparte activiteiten 's avonds weer bij elkaar te komen drinken... Bij mn zusje werd dit ook gedaan, dus blijkbaar is t wel normaal tegenwoordig (bij mijn vrijgezellenfeest werd t niet gedaan, maar mijn feest sloeg eigenlijk ook nergens op) Ze wilden evt. de bbq gezamenlijk doen... ik vind het wel goed idee, haal ik ons kleintje ook weer op (vind het lang genoeg geduurd dan denk ik, zo voor de eerste keer wegbrengen... en hoop dan ook borstvoeding te geven)
@Daro, hilarisch verhaal gister En op een bankje zitten en genieten van je zoontje en man is niet heel erg toch? Maar wel vervelend dat je niet heel actief mee kunt doen natuurlijk.. @Miekr, mooie duowagen zeg! Toch eigenlijk wel makkelijk..oh help nu ga ik weer twijfelen wat te doen.. @Child, hier was bij vrijgezellenfeestjes het budget altijd zo'n 60 euro, zou 100 euro ook echt teveel vinden. En wij konden altijd wel uit eten hoor (pizzaria, tapas ofzo, dat is niet het duurste) Hopelijk komen jullie eruit, want het moet wel een gezellige dag worden natuurlijk Bij elkaar komen hebben we 1x gedaan, maar vond dat eigenlijk helemaal niet zo leuk. Heb je een gezellige dag gehad als mannen en vrouwen apart, gaat ineens iedereen weer naar zijn eigen partner toe. @Pearl, succes met de suiker @Daydreamer, balen zoontje zo ziek. Dan kun je niet zoveel beginnen he. @Bloem, leuk even neuzen in Babypark! @Ludora, wat een gedoe gister met het ziekenhuis. Nu dan inderdaad een lekker rustig dagje. @Ilonka, zonnetje schijnt hier al heerlijk! Fijn dat het niet lang meer duurt voor je de babykamer kunt vullen. Zoontje ligt alweer op bed, wel een goede nacht gedraaid gelukkig dus ik ben ook weer aardig bijgeslapen. Straks de laatste strijk doen waar ik gisteren niet meer aan toegekomen ben en dan kan ik alle babykleertjes in de kast en commode opbergen en het bedje en wiegje gaan opmaken!! Dat worden weer een paar checks van mijn to-do lijstje
Nee is niet erg! Vind het wel lief dat mn man me zo mee wil nemen en fijn dat er iemand is die met mn zoontje speelt want dat heeft ie gewoon nodig! Duowagen: nu mn zoontje lekker aan het peuterpuberen is ben ik zó blij dat ik er 1 heb aangeschaft!! Zn benen werken prima maar aan zn oortjes wil nog wel eens wat mankeren En straks met een baby erbij zie ik het echt niet zitten om constant achter hem aan te lopen en ervoor te zorgen dat hij nergens aankomt. Vorige keer in de supermarkt pakte ie een hele stapel Winnie de Pooh kaarten uit het kaartenrek en gooide die zo in zn karretje hahahaha dan ben ik zo blij dat ik hem soms even vast kan zetten in zn buggy en straks dus in de duowagen!
@Child, ik vind 100,- ook erg veel geld hoor. Zou dat niet voor iedereen over hebben. @Daro Ik kan niet op krukken lopen ivm HMS, rolstoel is dan ook geen optie, heb normaalgesproken het meeste last van mijn polsen... Als het wel zou kunnen zou ik het wel een heftige stap vinden, maar als dat het beste zou zijn zou ik het wel doen. Je lijf moet nog langer mee!
hoi dames, ik had net even met priscilla zitten chaten, dus even een update over haar Ze is erg moe maar alles gaat goed met haar en der kleine uk haar schildklierwaardes waren allemaal goed en ze hoeft pas over 3weekjes terug voor controle wel moet ze elk bloedverlies melden en het rustig aan doen ze droomt op het moment veel over hun uk en is wel een beetje bang dat ze hem kwijtraakt Ze vind het erg fijn te horen dat er naar der gevraagd word door ons ook heeft ze gister de papieren van de hypotheek getekend waardoor het 99% zeker is dat ze nog voor de kleine uk er is een huisje hebben
hier vanacht goed geslapen heb echt in coma gelegen.... niet eens mee gekregen dat onze logee nog een luchtbed om half 2 snacht heeft staan oppompen verder nu nog even rustig aan doen ( wel al lekker gedouched enz) n dan vanmiddag in huis aan de slag, moet nog een hoop opruimen en schoonmaken voor dat er hier 15mensen in huis kunnen/mogen komen woensdag