mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog een mei baby =) Eerst was 15 mei de uitgerekende datum, nu 10 mei.

Lees hier van alles over dingen die minder gaan (en ook goed gaan natuurlijk). Wil jullie allemaal sterkte etc. wensen, het is voor een goed doel en hoop dat jullie er ook allemaal van kunnen genieten.

Moet ook zeggen dat ik dan zo dankbaar ben dat ik nergens last van heb, al mn hele zwangerschap niet. Niet misselijk, geen suiker etc, geen pijn in rug, bekken en iets anders. Heel kleine buik (mensen denken nu dat ik 2 / 3 maanden zwanger ben ipv ruim 7) die dus niet in de weg zit, ik slaap heerlijk. En het belangrijkste een gezonde babyjongen.

Nou haha m'n eerste berichtje, zullen er vast nog meer volgen.

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @wihe
    welkom!!

3. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    @wihe welkom hier!!

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wihe, welkom en fijn dat het zo goed gaat!!! Geniet er maar lekker van :D

5. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt!

6. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    wihi, welkom! Sefanja dat vind je op de homepagina bij buik van de maand. Leuk dat je stemmen wilt. Oh en de spijkerstof mutsy is heeeeeel mooi!! Die wordt het!!! Volgende week hebben week hebben we hem, yeah!

7. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Duowagen, ja ik zie er ook steeds meer voordelen van in.. En ons zoontje loopt nu nog niet eens (kan net los staan) Maargoed, als we hem missen dan is het straks na de bevalling ook snel genoeg gehaald natuurlijk.

@Miffy, thanks voor de update over Priscilla. Gelukkig gaat het redelijk goed, en dat huisje is ook wel erg mooi!!

@Wihe, welkom! En dat kan natuurlijk ook, een zwangerschap waar je bijna ongemerkt doorheen rolt qua kwaaltjes! Geniet ervan!

Strijk is gedaan, nu de babykamer inrichten, jeej!

8. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Wihi welkom, super dat het zo goed gaat!!! Geniet er van hoor!!

Minkie, jjjjjjjeeeujjjj! Have fun.

Ik ben al vanaf half 7 wakker en heb op een boterham eten en de hond uitlaten nog helemaal niets gedaan... Ik moet wel even... Dus vort ermee maar!!

9. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    Wihi welkom

hier beetje t huishouden gedaan rustig aan nu weer lekker kreupel (bejaard vrouwtje hahaha)

10. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    wihi welkom hier.

Vanmorgen hele beneden verdieping gedaan:) heerlijk schoon weer, en heb een commodeblad verlenger op comode geplaatst en daarna ff centrum in en nu weer terug met veel pijn, dus ik zit weer lekker op de bank:)

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi meiden..
    Ik ga de laatste dagen niet zo lekker.Veel harde buiken gehad (door dat mooie weer was ik ook echt te fanatiek bezig geweest)...Door te rusten zijn ze afgenomen gelukkig.
    Maar daarbij weer zo`n vreselijk last van verstopping,heb al van alles geprobeerd maar niets helpt.Vraag me af of beebje niet de boel aan het blokkeren is.. ? Gouden tips hoor ik graag!

Zag een nieuwe mei mama,welkom hier!

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    soms voel ik me wel eens schuldig dat ik nergens last van heb
    vind het zoooo vervelend altijd voor alle dames die bi enz hebben
    terwijl ik rustig nog heel mijn huis schoonmaak en nergens last van heb
    waarom kunnen we het niet allemaal eerlijk verdelen
    de pijntjes en misselijkheid van alle dames gewoon overal eerlijk verdelen, iedereen net zoveel ;)

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Nergens schuldig om voelen hoor,zo gaat het gewoon.Ik vind je niet minder lief omdat je nergens last van hebt,ben blij voor je :D

14. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    @ Trotse, hier ook problemen ermee hoor.. net maar weer Yakult aangeschaft in hoop van.... drink me al suf aan sapjes met vezels, water, eet veel brood etc.. ach ja.. die zetpillen elke dag zullen ook niet meewerken :)

hier verder een TOP dag!

vanochtend om 9 uur uit bed gegaan.. snel wat gegeten en ben toen alle zolderkamers schoon gaan maken.. heel de was is ondertussen ook weggewerkt, opgehangen en in de kasten.

toen de eerste verdieping.... de kamer van de kleine man is weg gestoft en gestofzuigd, badkamer mat in een sop gedaan, badkamer gepoetst, slaapkamer helemaal gedaan en ondertussen heeft vriendlief de beneden verdieping gedaan...

toen hebben we heeeerrrrlijk dik anderhalf uur in de zon gehangen OHHHH wat was dat een feest... bij de allerlaatste zonnestraal zijn we maar gaan douchen en hebben net boodschappen gedaan.. heb nieuwe kleren gekocht gister en heb die aan voel me helemaal in de lente stemming!

schoonouders komen zo de 3D echo nog bekijken en dan gaan we naar mijn zwager want die viert zijn verjaardag... daar zie ik wel een beetje tegenop, maar ze wonen gelukkig in de buurt.. als ik er geen zin meer in heb ben ik lekker snel weg :)

heb niet zo'n zin in het slap geouwehoer..

zo bekkenband mag weer af bij deze moeder gans :)

gister trouwens veel ongikrampjes gehad.. en kreeg ribbenpijn terwijl ik gewoon zat.. .kortom: ik ben jankend uiteindelijk in slaap gevallen :(

zo ego uit hoor hihihi

Wihe welkom!! fijn dat je zo'n fijne zwangerschap hebt!

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    oohw dat scheelt :D
    *haalt opgelucht adem*
    neee ik leef altijd mee met anderen dus vandaar dat ik het zo oneerlijk vind
    beetje eerlijk verdelen over ons allemaal zou niet verkeerd zijn hihihi

16. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    wil je wat misselijkheid van mij overnemen dan?? hahaha ;)

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik zou ook gerust wat van m`n bekkenklachten af willen staan Miffy...Als dat zou kunnen ...dan stromen de aanbiedingen vast bij je binnen :D

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ja hoor, beetje oke??;)
    niet teveel maar wel een beetje hihihi

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ja maar dan word het mij ook teveel, dan is iedereen klachtvrij en heb ik alles....
    dat is misschien ook niet handig, maar voor een weekje, iedereen een halve dag de klachten aan mij geven ofzo zodat ze net als mij even lekker zelf hun huis kunnen soppen hihi

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey meiden, hier ben ik ook weer ff!

Marja: oei blaasontsteking, beterschap!

Ludora: fijn dat er geen afwijkingen in je urine zijn gevonden! Hoe is het met de buikpijn nu?
    En wat bijdehand zeg van die pubers!! Hahaha wel een sterke opmerking van jouw kant, terecht!!!

Buikpijn: denk ook dat het indalen is bij de meeste van ons! Hier ook!

Yupgup: vervelend he dat je direct gestraft wordt na het eten van iets lekkers, het is niet eerlijk! *stampt voet en gaat in hoekje zitten mokken*

Kruidvattas: nog steeds niks van gehoord...ik ga maar even checken of ik me er wel echt goed voor heb opgegeven (al denk ik dat je pas iets hoort als je rond de 32 weken bent?)

Child: leuke echofoto's!! Wat leuk dat het kindje veel haar heeft hihi!

Cullen: wat vervelend zeg dat het zo slecht gaat bij jou. Maar wel fijn dat ze meedenken en je misschien eerder ingeleid gaat worden! Hoeveel eerder is dat dan? Of is dat nog niet besproken?

Daro: steradent? Hihi, is dat nog te koop dan? Dacht dat dat uit de handel was gehaald :) En lekker toch, dan heb je alle kleertjes maar vast klaarliggen!

1e aprilmama bevallen: oef wat komt het dichtbij he zo!!!!

voorspellen bevaldatum: hier gaat ze zeker voor de 39 weken geboren worden (vanwege de ks). Ben soms wel bang dat ze
    voor de 37 weken al komt, waarom weet ik niet?

Miffy: wow ben jij een maand te laat geboren? Lieten ze dat toen nog toe? Doen ze nu niet meer toch?

Trotsemams: tjemig wat een onzekerheid bij jou met het plannen van de ks. Snap ook echt niet waarom ze het niet eerder plannen als je beebje al zover vooruit loopt? Dan zou je denken dat je bevalling al veel eerder uit zichzelf op gang gaat komen?

Maagzuur: is hier nou heel erg wisselend. De ene dag heb ik er erge last van en de andere dag niks van een brandend gevoel ofzo, heel apart!

Hik: hier ook vaak te voelen nog! Maar waarom zouden ze expres gaan hikken? Nu al om aandacht vragen? :p

Pris: dat is schrikken zeg dat bloedverlies! Maar gelukkig dat alles goed is met je ukkie!

Miekr: oh die vent gaat weg dus uit het zkh, hij was eigenlijk ook al met pensioen toch? Ben benieuwd bij wie je nu terecht komt! Ik moet ipv naar R.veld nu zomaar naar W.schut?
    Hoe gaat het verder met alle pijntjes, is het wat afgezwakt weer? Hoop het voor je!

Pearl: balen hoor dat je geen suiker meer mag :(

An: nee geen last van mn ribben, heel af en toe ff maar mn meisje trapt vooral nog tegen de zijkant van mn buik aan.

Oef ff dit berichtje plaatsen hoor (ben nog niet klaar met bijlezen hahaha), voordat we ineens een foutmelding ofzo krijgen en mn hele bericht weer weg is!

Deel Deze Pagina