Hier heb ik al 2 haarballen geproduceerd, dus zou echt even raar opkijken als nummer 3 ineens een biljartbal blijkt te zijn
Ben aan het aftellen meiden dus doe even ego!! Pff nog 5 weken werken!! In totaal nog 20 diensten!! Kan niet meer wachten tot me verlof!! Ben echt gebroken na een dienst :yawn: nog +-11 weken tot we onze kleine man kunnen vasthouden!! Sorry moest ik ff kwijt!! Liefsss
Even snel! Ludora gefeli met je verjaardag! Zo te lezen een leuke dag gehad dankzij je beebje Miekr jeetje meid wat is nogal wat...hoop dat t bloeden stopt en je kleintje nog lekker een tijdje veilig blijft zitten waar ie zit! Bloem hopelijk voel je je snel weer wat fitter en positiever! Vervelend hoor die heuppijn Uhm sorry meiden heb alles gelezen maar te moe om op iedereen te reageren.... Slaap lekker!
Iedereen bedankt voor de felicitaties!!! Trotsemams goed dat je een 2de opinie gehad hebt en dat ze je daar beter begrijpen!! Ga je nou naar t nieuwe ziekenhuis?? Ann ga zo naar de echo kijken, wel jammer dat t tegen viel. Maar na 32 weken heeft het sowiezo niwet zo'n mooie plaatjes meer of wel? Wel netjes dat je gecompenseerd bent! Fijn dat t goed is met BB, lief dat je dat even meld!! Die avonddiensten tot wanneer draai je die nog als zwangere?? Lijkt me enorm zwaar!!! Aaahg ik weet t niet meer. Reageer met telefoon dus kan niet terug lezen. Hoop dat ik geen belangrijk nieuws overgeslagen heb. Ik wens voor iedereen een hele fijn en rustige nacht!!
@An, het hield bij mij ook niet over met het zand.... weer ff wakker gelegen... Nu nog 1 ochtend werken en dan weekend!
Hier ook weer een tijdje wakker gelegen, zo'n anderhalf uur, maar eigenlijk genoot ik er wel van om even met mn babietje te knuffelen Mn man heeft vandaag zn eerste twee examens Nederlands, volgende week nog 2. Spannend hoor, dat vond ie zelf ook want hij heeft vannacht maar 4 uur geslapen Verder ook nog de auto naar de apk vandaag, dus het wordt een dure dag ben ik bang @haartjes: hihi ik vind kale babietjes ook vreselijk.. zeker als ze al richting een jaar gaan en nog steeds geen haar hebben.. echt heel sneu vind ik dat staan! Maar ja daar kun je als ouders niks aan doen hé! Ik denk dat ik dan heel veel stoere petjes zou kopen ofzo, zo'n haarband vind ik dan ook weer niks. Maar ja ik krijg toch alleen maar jongens Gelukkig had mn oudste wel wat haar. Geen hele bos, maar wel genoeg om zn hoofd te bedekken. Alleen op zn achterhoofd viel het na een tijdje uit vanwege het op de rug liggen, echt zo'n monikkenrondje achterop zn hoofd.. geen gezicht! Is gelukkig helemaal goed gekomen Ben benieuwd of deze baby ook wat haar heeft.
Heb wel een paar uur wakker gelegen helaas. ben nu ook helemaal gesloopt! Dan maar een heel rustig dagje vandaag
Balen an!!! Wat extra bestellen voor vanacht. Ik heb redelijk geslapen... Kale baby, jah dat is minder, vooral als t een meid is. Ik heb t vermoeden dat wij wel een ' kale' baby krijgen. Wij zijn allebei extreem blond geborden. En dan lijk je echt kaal! Mutsje..... Vraag je, mijn schoonmoeder zei gister tegen mij dat ik me niet mag uitstrekken. Zeg maar heel ver reiken om iets te pakken... Omdat, volgens haar de navelstreng dan uitgerekt wordt en er een gevaar bestaat dat je de navelstreng om t nekje heen trekt. Die navelstreng is toch kei lang. Dat kan toch niet???
Hahahaha dank je! Hij is langs geweest hier vannacht! Hij moest geloof ik wel eerst een uurtje zoeken, maar heeft me gevonden!
Kale baby of niet, maakt mij echt niet uit Ben zelf met een flinke bos haar geboren (ik moest zelfs gelijk geknipt worden) dus ik verwacht geen kale meid...maar who knows hihi
Ja ik stond haar ook wel heeeeel erg ongeloofwaardig aan te kijken Mijn moeder ook overigens. Ik kan me er echt helemaal niets bij voorstellen!!! Zou betekenen dat ik niet meer kan bukken van de pijn en niet meer kan rekken ivm verstikkinggevaar..... Dus dat zou betekenen dat je niet gewoon niet meer kan bewegen An rustig aan!!!
sorry navelstreng is zowiezo minimaal al 50cm lang! Baby zit in een kleine zak met ruimte, neeeeeeeeeeh navelstreng kan niet uitgestrekt worden hoor