mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Zo one born every minute kijken, en net twee cornetto's op ZONDER maagzuur :D topavond :p

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Yupgup wat n spannende aflevering he!
    Hier helaas wel maagzuur.. Zelfs niet naar zw yoga gegaan erdoor!

3. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hier net warme choco op met stukje taart van gisteren.
    Kregen me we van schoonmoeders..

Heb nu alweer trek. Man heeft gisteren chocolade repen voor me gehaald.. slecht slecht slecht.. maar denk dat ik ze niet kan laten liggen zo..

@ BV avond: heb me ingeschreven voor 10 april ofzo.. Maar heb nog steeds niks gehoord, niet op mail, niet telefonisch en niet per post.. Dus nog maar ff afwachten...

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    An wat vervelend een fobie!

Hier mega spinnen fobie.. Had hulp gezocht maar kreeg niets meer vergoed dus gestopt..

5. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Spinnen is fobie nummer 1 wereldwijd!! Vergoeding is slecht idd

6. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ One Born: vind deze ook wel heftig... Je zou het meemaken zeg..

@ Fobie: echt heel moeilijk als je er 1 hebt.. kende iemand met straatvrees.. drama!
    Moet zeggen dat ik gelukkig niet snel bang ben...

7. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    POTVER!

Net in de pauze van one born denk ik, ff kijken naar ons ledikant (denver babydump). Ik zet voorzichtig af (wil niet met mn dikke buik op de rand doorschieten) en wat gebeurt er... Lattenbodem doormidden!!!! Nah! Heb niet harder gedrukt dan dat ik een bedje stevig had opgemaakt. Moet er niet aan denken dat mijn dreumes in zo'n bedje had staan springen! Getver, en nu wil ik ook een andere lattenbodem ook, op hun kosten! Vertrouw dit goedkope spul voor geen meter meer!!

Grrrrrr..... Morgen maar weer bellen... Zul je zien dat er weer 4 weken levertijd op zit ofzo...

8. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    ach die baby madelyne, wat vreselijk zeg net geboren en dan meteen weg gehaald.

ik heb 12 april een borstvoedingsavond, ga ook alleen.

Hihi mijn vriend heeft ook een spinnenfobie, ik gelukkig niet, ik spaarde doorzichtige flesjes, daar deed ik ze in, foli als deksel en vol in de zon zetten, ik was benieuwd hoelang ze zouden blijven leven.

9. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    jeetje zeg, ik heb het bij die van mij ook gedaan, maar die blijft mooi stevig. Zo goedkoop was dat kamertje van jullie toch niet:(

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @yupgup
    jeetje wat erg!!
    jezelf niet bezeerd ???

11. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Miffy, nee gelukkig niet, maar duwde ook echt niet hard en het matrasje lag er zelfs op dus dan wordt het gewicht al verdeeld.....

Kamertje was 600 euro, maar ben ZO ontevreden! Volgende kamertje wordt er gewoon een van de ikea, dan weet je wat je kunt verwachten en worden uitgebreider getest ook nog volgens mij!

12. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Yupgup: he das schrikken! Gelukkig zelf niks, maar wat een zooitje zo.. !!

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @yupgup
    lijkt me echt schrikken!!!
    gelukkig heb je het getest
    ik snap wel dat je volgende keer niet meer zoveel geld eraan uit zou geven, jullie hebben wel veel pech met jullie kamertje :(
    ben blij dat ons kamertje al 2baby's overleefd heeft, de kwaliteit is wel goed dus

14. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ga morgen de kamer ook maar eens checken, ookal is het een andere!

Misschien een stomme vraag, maar bij One Born, zouden ze het ook uitzenden als het slecht zou eindiigen? Want denk dat dit wel goedkomt.. Nja hoop ik dan. Hou niet zo van slechte eindes..

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    wij commode via mp en 2 bedjes van ikea.... ze lijken goed stevig!

en we waren nog geen 300,- kwijt aan dit alles.

16. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Wij hebben een compleey babykamertje van ikea en ben er super blij mee er heeft al zoveel zwaars op/in het bedje gelegem dus maak me geen zorgen maar wel shandalig dat jullie zoveel geld kwijt zijn voor een kamer die dus gewoon niet veilig blijkt te zijn!!

Benieuwd wat babydump zegt!!

Liefsss

17. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    Nou de kleine uk is me toch actief kon nog niet eens rustig eten al dat gedraai en geschop. En toen dacht ze opeens dat het erg leuk was om helemaal links ergens te gaan liggen pff dat deed wel pijn zeg.... Heb haar net eens gezegd dat het bedtijd is ! En ja ze is al een half uurtje rustig ! Zo af en toe voel ik een draai hihihih

@ almah ik ben geen zwangerschapsgym gaan doen omdat ik gewoon van mezelf weet dat ik me ga storen aan anderen en nu met de zwangerschap enzo heb ik nog iets sneller dus nee ik laat t wel gewoon allemaal op me afkomen.

@ pijnbestrijding hebben wel voorlichting gehad in t zh op de infoavond maar ik ziet op dat moment wel...

@michellemb ok dat zou ik eens kunnen proberen ja en ja rust nemen nou ik neem al alle rust maar toch ff lopen en hop hij zit vast :(

@ an wat een gedoe zeg rare mensen in t zh en ook die vk. En wat heerlijk dat je zo hebt genoten is toch lekker he.

@ sam ja zit graag in kleermakerszit maar dat gaat nu echt lang meer goed dan slapen mn voeten/benen snel en ja de rest gaat ook pijn doen.

@yupgup wat vervelend zeg, denk dat ik hier ook maar eens ga kijken hoe sterk het bedje is als ik al die verhalen zo hoor.

Zijn er nog mensen met het chicago kamertje van Babydump ????

18. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Zo, laatste pagina's even gelezen. Nu gauw slapen.. Moe!!!

Oja, Essie.. Veel plezier morgen!

19. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    AlmaH, dat is mooi om te horen.Mijn man gaat mee en was al bang dat hij de enige man zou zijn.

Fobie ie erg vervelend.

Ik ben mn "hele"leven al bang voor bevallen maar nu? Ben er nog helemaal nietmee bezig, bevallen is toch voor anderen? Overkomt mij niet hoor! Hoezo ontkenningsfase ofzo?
    De knop zou wel omslaan zodra mn verlof begint. :$

Ben wel benieuwd naar de geboortetens. daar begon mn verloskundige over. Ik denk (moet het nog goed uitzoeken) dat mijn verzekering het vergoed. Dus als ik het in huis heb dan zie ik wel of ik het ga gebruiken. Vind alleen het idee met elektrische stroomstootjes eigenlijk helemaal niks.

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Yupgup, Neeeee dat meen je niet!! Ik ga morgen dan ook maar even een beetje duwen op mn denverledikantje...niet overdreven hard natuurlijk maar wil wel even checken of hij wel die paar kiloos van mijn kleintje kan tillen. Ben heel benieuwd wat de babydump hierop te zeggen heeft.

Deel Deze Pagina