Hier een avondje bankhangen, kan ook niet veel anders meer want lopen doet pijn. Op dinsdag kijk ik altijd opsporing verzocht, om vervolgens te dromen dat er ingebroken wordt en wakker te worden van elk geluidje.. niet handig maar toch kan ik het niet laten om het te kijken Babytje is weer lekker druk, au!
Poepen tijdens de bevalling: Dacht paar maanden geleden dat me dat verschrikkelijk zou lijken, maar nu ben ik daar helemaal van genezen. Bijna iedereen schijnt het te doen en je kan het niet voorkomen. En die mensen in het ziekenhuis zien wel ergere dingen dan een poepie Maak me meer druk over een eventuele vaccuumpomp. BB, las iets over dat je kans maakt op zowel een gewone bevalling en om vervolgens in een keizersnede te rollen...snap dat je daar als een berg tegenop ziet! Hoop dat het 1 kant uitgaat en niet beide!
Hier is het ook regelmatig bankhangen hoor.. Zou niet weten wat ik anders kan doen. Anders veel te snel weer pijn! Nadeel is dat me voeten en benen zo snel slapen, dus niet lang in 1 houding zitten, erg vervelend..
Hier weer een werkweek erop zitten, nog 2 weken en dan ben ik klaar om te genieten van mijn verlof! Denk dat ik er dan wel aan toe ben! Op zich gaat het hier allemaal wel prima, na het werk wel ontzettend moe, duik er nu ook zo in! Heb alles teruggelezen, maar er is echt niks blijven hangen. Sorry! Enige dat ik nog weet is Elmo: sterkte! En Miffy: veel plezier morgen!
Hi ladies, sorry dat ik afgelopen dagen zo weinig reageer. vriendlief en ik leven momenteel buiten hahaha we hangen of in de zon en zodra die weggaat gaat de vuurkorf aan en het kleedje over ons heen.. zelfs buiten eten! ohhhh wat een feest, zeker met mijn angsten om eens even LANG buiten te zijn. hier ook een beetje bankhangen vanavond. ik baal enorm van de pijn in mijn ribben. rechtop zitten doet al verschrikkelijk veel pijn vandaag heb ik weer controle gehad en de kleine doet het perfect. weeg ondertussen 60 kg! woohoooo zo zwaar ben ik nog nooit geweest haha was helemaal blij fijne avond meiden
@Bedjesdrama, wat ontzettend slecht! Dit kan natuurlijk echt niet, hoop dat het voor jou ook goed opgelost wordt Yupgup. @Overgeven tijdens bevalling, vorige keer niet gebeurd. Maar behalve dextro energy en wat slokken limonade heb ik die dag ook niks gehad, dus er kon ook weinig dwarszitten. @Poepen/plassen ed tijdens bevalling, tip: ga aan het begin van de bevalling goed naar de wc voor zover mogelijk. Ik ben meteen na het breken van de vliezen op de wc gaan zitten omdat ik een beetje bang was voor ontlasting tijdens de bevalling, en heb het zo gelukkig kunnen voorkomen. Maar was het wel gebeurd..het gebeurd heeel veel en is compleet normaal. Tijdens de bevalling ben je alle schaamte verloren, dat is 1 ding dat zeker is. @Houding bevalling, doe mijn maar "gewoon" liggend op bed. Iets anders lijkt me toch een beetje eng.. Hoewel hurkend/verticaal eigenlijk het natuurlijkst is.. @Cadeautje bij bevalling, nooit van gehoord? Vorige keer ook niet gehad dus, denk ook niet dat ik mijn man voor zoiets kan porren. Hij neemt hoogstens in de kraamweek een fles wijn voor me mee als hij boodschappen doet denk ik @Vmb, haha wat een gezellige droom @Viev, goed nieuws, de kleine al ingedaald en niet meer in een stuit! @Marja, goede groeiecho gehad dus, super! @Miffy, oh wat spannend, je laatste vrijgezelle avondje! Heel veel plezier morgen met jullie bruiloft!!! @An, goede controle gehad, mooi! Veel bankhangen vanavond dus, is ook best lekker Best een druk dagje achter de rug, ben met mijn moeder wezen shoppen voor zoontje + baby. Gezellig, maar ook slopend.. Zoontje is bij mijn ouders blijven logeren voor een nachtje, dus we zijn met zn tweetjes vanavond. Vraag me alleen af of het een gezellig knus avondje wordt, manlief zit namelijk voor het politieke debat..bleh..
oh ja, kraamcadeau! die heb ik hier al gehad met de kerst hahaha.. super mooi speciaal sierraad aan een ketting.. zal van de week wel eens een foto posten
Fijne dag morgen miffy geniet ervan!! Hier ook bank gehangen nu weer hondjes uitlaten en dan me bedje bezoeken!! Kleine man is aan het dansen in me buik haha gaat helemaal tekeer daarbinnen heerlijk!! Geniet ervan Liefsss
kado toen zoon werd geboren gouden oorbellen van mama&kind lijn met een steentje. Nu wil ik zodra de kleine geboren is een afdruk laten maken van voetje en een vingerafdruk van mijn zoon en dat in een hanger laten verwerkenWilde het eigenlijk in goud, maar om nou bijna 600euro te betalen Dus word het nu zilver, zie link together Together
Goedemorgen deze morgen, @poepen, plassen ed tijdens bevalling: Het eerste wat in mijn koppie omging was dat ik hoopte dat ik niet tijdens bevalling hoef te poepen.. Verloskundige zei dat dat normaal was, maar toch, he... @Miffy: Een hele hele fijne dag vandaag. Je hebt lekker weer, het zonnetje en jij zullen stralen... @Marja78: Fijn dat het goed gaat met de kleine Heerlijk wakker geworden van de fluitende vogeltjes buiten, alleen was dat wel om 05.00 uur... Dan maar even omdraaien, staat mijn grote dikke kat voor me met zijn lieve koppie dat vraagt om aandacht... Kortom niet meer geslapen... Ik voel mij zo fit, maar dat heb ik iedere ochtend. Ik ben geen avondmens
Goeiemorgen meiden, Heb wel het een en ander gelezen, weinig onthouden. Miffy hele fijne dag vandaag en geniet ervan! Yupgup, hoe is het nu afgelopen met jou ledikant? Misschien heb je het ergens geschreven, maar weet het niet meer... Bb, niet lekker las ik? Beterschap.. Gecondoleerd met de nare berichten weet geen naam meer... Euhm... Geboortekado ofzo.. Nooit van gehoord en m'n kerel ook niet dus zal ik vast niet krijgen haha. Ach het mooiste kado ontvangen we na veel werk Poepen en plassen tijdens bevalling, ben ik ook bang voor. Lijk me zo gênant hè... Maat goed, tegen die tijd maar even overheen zetten... Nou wij hebben gisteren ons partnerschap laten registreren. Was een mooie dag. Hadden mooi weer smorengens naar gemeentehuis geweest. Daarna koffie met gebak gedaan in een hotel. Smiddags langs oma om een gebakje te brengen en lekker de tijd voor ons zelf.. Savonet heerlijk uiteten geweest en daarna was het bij mij op. Vrijdag gaan we een lang weekend naar Texel onze soort "huwelijksreis" zeg maar hihi. Nou als het weer zo blijft teken ik dr voor. Hebben dus een mooie dag gehad. Nu het hele huis vol mooie bloemen staan, wat gezellig vind ik dat. Lekker van genieten en dan met dit mooie weer erbij kan het niet beter...