mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    #1201 Ludora, 21 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2012
    Essie klinkt als een hele fijne dag. En jullie hebben super mooi weer dit weekend!!

Miffy, geniet van vandaag. Wat een prachtig weer!!

An, heerlijk heb ik ook hoor. Heerlijk weer, lekker van genieten. Wakker gefloten worden door de vogeltjes. En inderdaad laat t lekker als therapie zijn. (ben je ondertussen al verder voor andere therapie?)

Pat, mooi!!! Ik weet niet of wij daar aan doen :D Maar cadeautjes zijn altijd leuk!! Alhoewel grootste cadeautje zit in mijn buik....

Rest ben ik weer kwijt, er was weer lekker gekletst. :p

Geniet van t weer iedereen.

2. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Mogguh meisjes!!! Wat een weertje hè! Hier een uurtje wakker gelegen vannacht, maar ga er nu toch maar uit... Vandaag alweer 34 weken! De tijd vloog al, maar lijkt nu in lichtjaren te gaan!!!

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik kom eventjes hyperactief voorbij stuiteren :D
    haar is klaar!!
    nu nog even op mijn gemak bakje koffie doen en wat eten enz
    dan straks komt tussen 12 en half 1 mijn zus voor make-up en nagels en daarna jurk aan en dan is het alweer zover

geeen idee wanneer ik precies foto's heb, ligt eraan of we zelf ook maken enz
    maar zodra ik ze heb zal ik ze komen delen en in mijn album zetten

het weer is echt super!!!
    hoop dat jullie er ook lekker van kunnen genieten!!

@essieeee Gefeliciteerd!!! klinkt alsof jullie een mooie dag hebben gehad en al vast heel veel plezier met jullie "huwlijksreisje" naar texel!!!

4. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ahhh leuk Miffy, hyper de pieper lekker door!! :D :D :D

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    GENIET Miffy! Straal net zoals de zon (L)

Hier: 31 wekennnnnnnnnnnnnnnn gehaald!!

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    BB, weer een mijlpaal!!! Applaus voor je kleintjes :D

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland

oooooooooooohw nog maar een weekje!!!
    dat is voor jou toch wel de belangerijkste mijlpaal denk ik
    schiet mooi op!!!

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

klopt!

9. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @Essie, gefeliciteerd met je partnerschap!!!

10. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Ohhhhhhh die herdenking is echt heel mooi. Normaal huil ik niet om onbekende mensen maar dit raakt je echt, zoveel kisten en dan ook nog naar hun plek gebracht door de soldaten dat raakt je echt.

11. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Ik durf niet te kijken... emoties komen zo binnen rammen op het moment.... :)

12. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Ja hier ook hoor;) maar ik was toevallig aan het zappen en tja dan blijf je hangen hè:(

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ook ik kijk bewust maar niet...

pfff ik kan alleen nog maar plat liggen, anders doen mijn rechter ribben zoveel pijn!!! :(

Nu zit ik ff AUWIE en ademen is zwaar!

stomme is ook, als je me buik ziet/voelt dan voel je rechts harde plek en links kun je helemaaal indrukken ze liggen blijkbaar allebei rechts...;)

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik kijk ook niet..

BB, fijn hor allebei aan de rechterkant. Lig je met dat deel in de zon ofzo dat die kant favoriet is op het moment ;)

15. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Angst voor poepen bij bevalling: ja daar denk ik soms ook aan, maar volgens mij op dat moment niet meer hoor, dan heb je wel wat anders aan je hoofd en het gebeurt zo vaak! Als t goed is reinigt je lichaam zichzelf van tevoren, maarja soms zit er nog wat en baby gaat eerst richting endeldarm, dus logisch dat er dan wat uitkomt.

Dromen: ik heb vaak nachtmerries, bah! Pas dat ik naar de VK ging en die zei: oh ik haal m er wel even uit, dan kan je hem zien. Het was een hele grote baby en toen ik weg ging was ze vergeten hem weer terug te stoppen.
    Thuis voelde ik een lege buik en ging weer terug, maar toen was hij al overleden daar :( eng he?

Bevallingscadeau: geen idee, denk niet dat mn man dat in de planning heeft! Mijn ouders hebben wel al leuke dingen gegeven :D

Bezigbijtje: wat leuk zeg dat je huisarts langskwam! Dat doen ze niet allemaal meer zo tegenwoordig.

Sam4hope: je bedoelt naar de wc in dezelfde ruimte als waar je man doucht??? Of ernaast? In dezelfde ruimte zou ik ook nooit doen, getsie!

Nijntje: ben jij ook een bakster? Is ook mijn hobby, zo leuk! Hoop dat ik tijdens mijn verlof nog los kan gaan haha, nu heb ik er weinig puf voor na een week werken.

Miffy: hele fijne dag vandaag en alvast van harte gefeliciteerd!!

Essiee: jij ook gefeliciteerd en fijne tijd op Texel!

Ik heb vanmorgen controle gehad, bloeddruk was goed, buik ook goed op groei (hier doen ze geen echo’s, ze meten en voelen) en baby ligt keurig met hoofdje naar beneden en ruggetje aan mijn rechterkant (net als vorige keren).
    Hartje geluisterd, ging weer als een trein :D
    Bloed afgenomen voor ijzer en heb info gehad over omgaan met pijn bij bevalling, pijnbestrijding en een bevalplan om in te vullen.
    En bleek dat de baby positief is, en ik resus D negatief, dus heb een anti D prik gehad. Na de bevalling nog 1.

Vannacht redelijk geslapen, maar wel vroeg wakker weer. Pfff
    VK had het over 30-weken dip: vermoeid, zin in verlof, zwaardere buik etc.

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    skaya.... hahhaa je zou het bijna denken he?:p

Meiden, ik ga in de club bij het bevallingslijstje de geboortedatums, naam van kindje en geboren met aantal weken erbij zetten. Lijkt me leuk om dat in een overzichtje bij te houden!

Zoals jullie weten is er al een mei mama bevallen, deze heb ik dus al ingevuld! Mocht je dus bevallen zijn laat me dan even weten:
    -Naam
    -geb datum
    -Aantal weken dat je zwanger was + dagen.

liefs!

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    BB, leuk idee!!!

Elies, gestoord eigenlijk die dromen he!? Hier ook zoiets gedroomd, dat ik een keizersnee kreeg en ze al het vruchtwater wegzogen en toen bedachten dat het te vroeg was en me weer gingen hechten met baby zonder vruchtwater in mn buik.
    30-weken-dip, hoor m voor het eerst, maar voel hem ook wel een beetje! ;)

18. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Skaya: ja echt vreemd en soms denk je ook echt van HE waar komt het vandaan?? Pas ook een droom over een baby met enorme afropruik gehad....

BB: leuk idee!

Net cosleeper besteld:

Aanschuifbedje

19. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hey meiden, wat een geklets weer!

@ Miffy: nogmaals geniet ervan! Je hebt heerlijk weer!

@ BB: jahh 31 weken! Op naar de volgende!

@ Elies: ja in dezelfde ruimte, dus badkamer met toilet, nee ik moet er niet aan denken. Mijn man maakt het allemaal niet uit, maar ik vind het niet zo smakelijk.. daaag romantiek! Hahaa

Uhm. ff denken hoor...

Ow ja, herdenkingdienst, ik kijk ook expres niet. Ik snotter normaal als mee als ik niet zwanger ben, dus ga het niet opzoeken. Ik vind het vreselijk genoeg..

@ Dromen: ow hier ook, de meest rare en gekke dingen. Het engst wat ik tot nu toe heb gedroomd is dat onze pasgeboren baby al kon praten.. brr kreeg zon chuckie gevoel. Was doodeng. Vannacht ook zo raar gedroomd maar kan het niet terughalen.

Zit nu lekker in de tuin met me laptop in het zonnetje (wel lastig lezen) Hond ligt naast me te vervelen. Te warm in de zon maar wil per see bij me liggen (is niet lekker)

Ik was ook om 5u al wakker door de vogeltjes maar heb me toch maar weer eens opgedraaid, want had hele nacht niet echt geslapen.. Zo jammer van zon mooie dag, maar heb me slaap echt nodig! Dus om 11u ofzo toch maar eruit gegaan. Heb niet zoveel zin om wat te doen, morgen misschien wat boodschapjes ofzo..

*luie modus aan*

20. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Bb leuk idee idd voor de club!!

Hier net op t werk ff een stoel achterover gedaan zodat ik ff kon liggen om rug te ontlasten.. Slapen ging niet.. Ben ziek aan t worden blegh geen zin in

Las iets over ontlasting bij bevalling.. Ben ik ook zo bang voor! Zou me kapot schamen

Deel Deze Pagina