Wil heel graag op jullie reageren maar doe ik morgen even. Zit op tel en er is zoveel gekletst Sta nu te springen, net een stokke tripp trapp gevonden op marktplaats, mag hem morgen ophalen voor 10 euro!!! Kijk, daar doe ik het nou voor zoooo blij mee! En toch nog een bebejou badzitje gekocht voor 5 euro ook op mp, denk wel dat het handig kan zijn en zo niet verkopen we die gewoon weer door. Moet alleen de babyset voor de stokke er bij kopen, geen van jullie heeft die zeker voor een klein prijsje te koop he
@cullen, hier vanmorgen kraamzorg gehad. Bed hoeft niet op klossen, als ik een extra matras regelde. En die hoefde er ook niet op. Als de medewerkster van kraamzorg het nodig vond, kon dat altijd nog. Wat een verschil he. @opmerkingen, geen last van. Wel dat iedereen kijkt. Kan daar de ene keer beter tegen dan de andere keer. @77wonder, welkom @miffy, fijn dat je zo een mooie dag hebt gehad. Ik ga je een pb sturen, ben nieuwsgierig @bb, nog ff volhouden. Fijn dat ze het zo goed doen. @kleding vluchttas, heb voor het naar huis gaan gewoon tshirt en trainingsbroek. Ik zal er niet de schoonheidsprijs mee winnen, maar heb het vermoeden dat dat niet alleen aan de kleding zal liggen. @babydump, was is dat met hun joh. Hoor alleen maar dingen die niet goed gaan. @slijmprop, hier nog niks. @tijd vliegt, jazeker. @babywas, hier ook volop bezig. Alle witte was is gewassen, gestreken en opgeruimd. De bonte was is gewassen. Morgen strijken en opruimen. @hier, vandaag mn maxi cosi binnen gekregen. Kreeg em bij de kinderwagen, maar was niet leverbaar. Zou in februari ergens binnen komen, maar zou gebeld worden als het zover was. Dat waren ze dus vergeten, maar ze hebben em nu thuis laten bezorgen. Dus ben nog steeds blij.
Ik heb alleen de kleinste 2 maatjes gewassen, rest komt tegen die tijd wel. Heb nog leuk pakje erbij gekocht en van het weekend, of morgen avond (koopavond) ff de stad in. Avond lijkt me beter, ff snel snel. Ben toch nu niet van het uitgebreid shoppen. Morgen met 2 collega's shoppen voor de afdeling. Vroegen of ik mee ging, aangezien ik me daar flink mee bezig heb gehouden.. Lief he? Dus morgen gezellig dagje Ik ga nu lekker op de bank verder House kijken! Tot morgen!
De babydump kwam niet zelf met de vrachtwagen, maar een ander transportbedrijf... De Jongeman heeft de baby spullen vriendelijk naar boven gebracht... Dat vond ik wel erg aardig van hem.... Wij zijn blij... Manlief is met zijn speeltje gaan spelen, babyfoon, zijn net kleine kinderen... @Marja78: uit zichzelf schoonmaken? Geef mij aub zo'n man, whahaha... Lekker hoor... @Child: Hoe was de borstvoeding ochtend, wordt je er nou veel wijzer van, dan als je het in boeken leest? @ludora: Was zeker even schrikken, zo'n slijmprop verliezen. Goed dat je even gebeld heb.. Ik heb dagelijks veel afscheiding, ik word er niet goed van... @BezigBijtje: Wat heb je allemaal geprobeerd tegen de misselijkheid? Ik gebruik weleens die acupressuur bandjes, werkt bij goed... Of Gemberthee... En wat fijn, zoals Cullen zegt; ik snap dat je heel trots bent... En terecht... @yupgup: 115/75 is nog niet zo erg... Toch een nette consult.... @Miekr: Wat heeft de verloskundige gezegd over jouw harde buiken en bloedverlies, iets om je zorgen te maken? @Elies25: Ik heb nog niet zoiets mee gemaakt, eigenlijk alleen maar opmerkingen dat ik een mooie buik heb... Dan zeg ik erbij dat ik 20 kilo aan ben gekomen, vragen zij mij waar het zit... Voor de mensen die mij kennen zie je meteen dat mijn benen en billen aardig gegroeid zijn.... Ik heb als ik bv in de rij sta, dat het lijkt dat mensen zich afvragen hoe lang ik zwanger ben maar het niet durven te vragen hihi... @sam4hope: Of je sloffen of badjas nodig heb? geen flauw idee... Ik neem het voor de zekerheid mee, weinig ruimte neemt het in beslag. @miffy: Je had ook een mooie dag, gisteren ...Ik ga zo even foto's kijken... @verlof: Ik ga 03 april met verlof... Aan de ene kant zeg ik Yes maar aan de andere kant... Ik zit nu al in ziekte wet, en moet veelal rusten... Ik word er gek van....
Hallo... Ik kom ook nog even reageren, weet niet heel veel meer, maar ga m'n best doen... Bb fijn van het goede zkh bericht! En wat een verschil met je buikfoto zeg, geweldig! UWV. Ik zit ook n de ziektewet en daardoor ga je automatisch 6wkn vooraf in de ziektewet. Partner slapen in zkh. Mag bij ons ook gewoon. Er staat een bank die als slaapbank gemaakt kan worden en dan mag de vader blijven slapen. Werd zelfs bij de infoavond gezegd dat ze dan ook verwachten dat de papa er snachts uit komt om de luier te verschonen en de mama te ondersteunen. Moest wel even lachen dat dat even duidelijk gezegd werd... Inhoud kast. Ik heb iets van 25hydrofiel luiers, 12washandjes, 3omslagdoeken, 2 dekentjes, 5lakentjes voor ledikant, 2lakentjes voor kinderwagen, 15 spuugdoekjes... Vluchttas hier nog niet klaar. Hij staat er wel en leg er elke keer wat n wat ik tegen kom. Kleding na bevalling ik neem gewoon makkelijke kleding mee voor daarna. Zal vast niet in m'n kleren passen pas nu al weinig meer.. Ik heb net al het spul ingepakt.. Lig nu met een zere buik op bed, iets te druk gemaakt net denk ik.. Morgenochtend gaan we eerst even naar batavia stad en dan rijden we door naar Texel even een weekendje genieten, we hebben enorm geluk met het weer.. Ik ga wel proberen mee te lezen vanaf daar, maar ga voornamelijk genieten van m'n mannetje laatste keer met z'n 2tjes.... Fijne avond allemaal...
@sefanja, ik verlies al de hele zwangerschap bloed. 2 weken terug was het aardig wat en werd ik opgenomen. Door m'n vorige bevallingen en deze zwangerschap is alles verzakt (daar beneden van binnen) en die bult hangt er vaak uit, en daar komt het bloed vanaf. Eigenlijk moet ik bij elk bloedverlies de gyn bellen, maar dan willen ze me weer opnemen en moet ik waarschijnlijk tot m'n bevalling blijven. Maar zolang in het ziekenhuis kan ik m'n kleine mannen niet aandoen. @ hier nog bedacht dat we straks nog een box nodig hebben voor Owen dus nu aan het zoeken voor een makkelijke inklapbare box. Maar dat is nog niet zo heel makkelijk. het liefst er ook 1 met deurtje zodat ik hem er niet telkens hoef in te tillen. Straks even lekker onder de douche lekker de warme straal op m'n buik en rug.
Iedereen slaapt nog geloof ik? Goede morgen allemaal, zonnetje schijnt weer flink dus lekker genieten.
Goede morgen, ik was wel al wakker. Ik sta iedere dag met mannetje mee op, als ik niet al wakker ben. En dat is om 7 uur, even ontbijten samen. Ben ik heel naief als ik denk dat ik de kleding die ik aan heb naar het ziekenhuis die ook weer terug aan heb. Denk t wel he Ik zal er nog eens wat bij gooien dan. Wij wonen 30 km van t ziekenhuis dus even op en neer doe je ook niet zomaar... Yupgup goed geshopt!! Hydrofieldoeken, euh 6 stuks, maar ik begrijp dat ik dadelijk nog even naar de Hema moet Volgens mij heb ik de rest genoeg. Ik heb overigens een aeorsleep, dus daar gaat geen Hydrofiel overheen. Vandaag komt het matras van het wiegje en de bekleding is ook klaar, dus die kan dan ook verder klaar gezet worden. De box helaas nog niet af, de bovenste plank, waar de kleine op ligt was in een te slechte staat, dus er moet nog een nieuwe plank komen, en gelakt worden. Dadelijk met mijn zus naar het graf van mijn vader. Morgen 4 jaar geleden overleden. Morgen kan mijn zus niet en we willen altijd wel even samen gaan. Verder zal t een rustige dag zijn.
BB: wat een goed nieuws!!! Cullen: ben dan geen ervaren moeder haha, maar heb dit, volgens uitzetlijst kraamzorg: 12 hydrofiele luiers (twijfel of ik er nog 6 bij ga kopen voor de zekerheid) 3 flanellen luiers 6 hydrofiele washandjes 2 badcapes 2 hoeslakens (ledikant) 2 gewone lakens (ledikant) 1 deken (ledikant 1 deken (cosleeper) 8 spuugdoekjes Lakentjes voor cosleeper nog kopen, denk 3 van elke soort omdat die ook in kinderwagen gaan. Miffy: fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad!! Man blijven slapen in ziekenhuis: hangt van het ziekenhuis af. Kleding ziekenhuis: ik kan die lage joggingbroeken gewoon aan (draag trouwens alleen maar lage broeken, geen positie, veel te warm). Dus heb nu 2 joggingbroeken gekocht in wat lichtere stof voor naar en van het ziekenhuis. Vandaag lekker dagje vrij, maar was al vroeg wakker. Hier ff bijgeleze en een wasje staat aan. Laatste dingetjes nu gewassen en dan ligt alles klaar (m.u.v. beddengoed cosleeper, dat moet ik nog kopen). Als t goed is wordt de cosleeper vandaag of morgen al gebracht, ben benieuwd! Hebben jullie een luieremmer? En zoja, welke? Zonee, waarom niet?
Hey meiden, daar ben ik ook weer ff. Moet nog een hoop bijlezen maar het is hier zo druk (we zijn bezig met het openen van een eigen winkel in de stad) dat ik er tureluurs van word en dus helaas ff geen tijd heb voor zp Hopelijk heb ik geen belangrijke dingen gemist en gaat het bij iedereen goed (naar omstandigheden ) ???
Gefeliciteerd!!!!! Super dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad! En wat hebben jullie het getroffen zeg met het mooie weer!
Jeej 33 weken, weer een weekje dichterbij de bevalling Wij gaan nu naar Texel, en wat een weertje zeg... Fijn weekend allemaal!!
Verder trouwens hier alles goed. Afgelopen maandag lag ik in bad en opeens een hele aardverschuiving in mn buik, is het kindje gedraaid! Ze lag al goed sinds de 20-wk echo en draaide nooit, maar nu dus ineens wel! Nu ligt ze nog steeds in stuit, voel de hik ook bovenin mn buik nu ipv onderin... Heb wel erg last van mn Ischias, word er gek van in bed 's avonds! Behandeling van de fysio helpt helaas maar minimaal...grrr En kan nu echt nog maar hele kleine stukjes lopen ivm met mn bekken, die wordt heel pijnlijk na wat geslenter...shoppen in de stad is er dus haast niet meer bij
Essie jij ook gefeliciteerd met je ger.partnerschap!! Leuk naar Texel, veel plezier en geniet van het zonnetje! Iedereen een fijn weekend!
Goedemorgen iedereen @Sefanja: Ik vond bv-ochtend erg nuttig. Heb toch al wel wat gelezen maar heb toch veel dingen gehoord die ik niet wist. Ook word je echt op aantal dingen gewezen (dat je denkt dat je bij 'regeldagen' geen voeding meer hebt bijv.: Dat is niet zo maar lijkt dus wel zo. dus dat je echt moet doorzetten dan) @Heitje: Nu ligt het in stuit? Ach kan nog terugdraaien toch, je hebt nog even. Maar lijkt me wel raar haha Kleding na bevalling: Ik twijfel. Wou aan ene kant joggingbroeken kopen (zit natuurlijk niet echt op positiespijkerbroeken te wachten) maar word daar ook niet errug happy van... Een legging met jurkje lijkt me op zich fijner, maar de jurkjes die ik heb zitten strak (voor nu hartstikke leuk, maar wil dan niet echt de aandacht op mn buik hebben) Weet het dus nog niet Hier: Moet om kwart voor 1 bij gyn zijn. Erg benieuwd. Gister rondleiding ziekenhuis gehad. Werd er niet heel erg vrolijk van. Beval toch liever thuis. Maar ja, wat moet dat moet. We'll see....
Luieremmer hier niet en nooit gemist Hebben altijd gewoon een vuilnisbakje gebruikt, wel in luierzakjes (100 voor 1 euro ofzo). Dat vuilnisbakje gooi ik bijna iedere dag leeg. En ik gooi ook regelmatig luiers meteen in de container (kliko) in de tuin want ik verschoon mn zoontje nu regelmatig beneden op de bank. Gisteren naar informatieavond van het zkh geweest, was niet echt bijzonder en na 3 kwartier hadden we het wel gezien. Net als vorige keer dus Eenmaal thuis was er niks op tv dus ben ik aan de slag gegaan in de kamer van de jongens, wat opgeruimd en kleren uitgezocht enzo. Veel te veel gedaan natuurlijk, had vannacht veel pijn Vanochtend even lekker uitgeslapen, had mn wekker wel om 9 uur gezet hoor maar toch is dat zo'n 2,5 uur langer dan normaal en lekker uitgebreid gedoucht en een babywas erin gedaan. Ook de bekleding van de maxi cosi en een omslagdoek op de hand gewassen (ik vind mn tummy tub nu al handig, die werkt ook prima als waston ), die hangen nu buiten te drogen. Mn zoontje zal over een uurtje wel thuisgebracht worden door oma, ik heb hem erg gemist maar jeetje wat vliegt de tijd zo zeg, ik had nog wel een miljoen dingen 'nog even snel' willen doen.. nu ff was ophangen. Fijne dag allemaal, geniet van de zon!
@ heitje, wat leuk een eigen winkel, wat voor een winkel wordt het? @ luieremmer, hier wel een luieremmer hoor van diaper champ, Een geweldige luier emmer is dat. mooi op sta hoogte en je ruikt er niks doorheen. Tuurlijk kan je ze ook gewoon in je kliko gooien, maar ik vind zo'n emmer op de kamer toch wel erg handig. hier heeft mijn mannetje volgens mij last van nesteldrang. Hij is nu druk bezig om de achtertuin schoon te spuiten. En alle meubels die erin staan zodat het straks weer lekker schoon is. (al het alg weg van de tegels) Het is weer heerlijk weer. straks dus maar weer even lekker in het zonnetje zitten. Vannacht de hele nacht bijna wakker geweest. was zo beroerd en weer pijn in m'n buik. Hebben jullie dit ook?????? Gewoon geen honger hebben? ik eet omdat ik moet eten, maar ik heb gewoon echt geen honger. Als ik ook wat eet ben ik na 2 happen helemaal vol en hoef de rest van de dag niks meer.