mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Leuk pat78 Bergen op Zoom! My hometown :)
    Ik woon er nu niet meer hoor, maar wel in een dorpje er vlakbij.

Kinderwinkels zijn er niet zoveel, wel een kleine Prenatal en wat boetiekjes. Maar wel genoeg andere leuke winkels en terrasje pakken is inderdaad ook lekker! Veel plezier :)

2. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    gaat wel lukken :D thanks

3. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hihi ludora, ja sorry de stokke is de merknaam. Ga er blind vanuit dat iedereen die kent, waarschijnlijk omdat ik em zelf zo geweldig vind ;) het is een meegroeistoel, die we zelf ook gewoon kunnen gebruiken. Nieuw zijn die dingen zo 160 euro, op mp vaak ook nog 70-80 euro en heb er nu een kunnen kopen voor 10 euro - helemaal happy dus.

De stoel die meegroeit met het kind.

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ludora, gelukkig is je kleine weer aan het bewegen geslagen. Denk wel dat je ongerustheid door dat doodgeboren kindje komt! Zou bij mij tenminste wel zo zijn. Wat erg zeg!

5. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Stokke heeft toch ook kinderwagens ??? :D Ik heb nog niet gekeken naar een stoel eigenlijk, vandaar dat ik dacht huh een kinderwagen schuren!! :D

Skaya, ja ik denk ook dat de snellere zorgen komen vanwege dat slechte nieuws... En die kleine uk krijgt natuurlijk steeds minder ruimte, dus veranderd te gevoel ook. Iedere keer is het anders en nieuw... En ik blijf t allemaal zo wonderlijk en spannend vinden...

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kinderstoel, wil ook graag de triptrap van Stokke. Maar ben er nog niet naar aan het kijken geweest. Komt wel over een paar maandjes!

Ludora, jaaa dat is ook zo. En als je dan hoort dat het nog fout kan gaan op die termijn..poeh, dat is even schrikken. Moet er echt niet aan denken gewoon.

Hier een rustig dagje, weer wat meer last van harde buiken. Gelukkig niks op de planning dus een beetje door het huis keutelen op mn gemakkie en btje in de tuin zitten :D

7. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Nou tis echt rustig hier. Ik ga nog een keer voor de laatste keer de box schuren, is ie dan toch hopelijk vandaag af!!

Fijne dag iedereen!

8. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    dag meiden,
    hier bizar diep geslapen en erg stom gedroomd :( Blijkbaar hebben de hormoonmonsters weer even greep op mijn leventje... Dat wordt vandaag extra lief zijn voor mezelf! Verders druk huiswerk maken en mijn sm komt de badkamer onder handen nemen met mijn lief... Heel fijn!!! Hier is ook weer een schimmelbom ontploft en gaan ze lekker aan de slag met HG.

Fijne dag allemaal!

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hier niet zo lekker geslapen :(
    meerdere keren wakker geschrokken om ??? niks ???
    erg vermoeiend
    ik heb de eerste babywas aan :D
    helemaal leuk!!!
    zometeen alles buiten aan onze nieuwe droogmolen hangen :D

verder wel alles terug gelezen maar niks blijven hangen

10. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Nijntje: Hier ook veel schimmel in badkamer (had het erg goed schoon gemaakt met HG voordat ik zwanger werd) dus mag mijn man binnenkort ook gaan doen haha. Het is zulk chemisch spul, daar begin ik nu ook niet aan....

11. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    gister terug naar de babydump geweest. Ze moesten hier de bovenkant kast nog komen vervangen. En toen ze er dus waren hadden ze die niet bij zich wel kastdeurtje enzo....

Dus terug naar de winkel ja de zaak was gesloten nou NEE na lang bellen daar kregen we te horen dat ze over 4 weken de bovenkant komen vervangen....

Heel fijn kan ik dus nog niks... Naja hebben wel een kadobon van 50 euro gekregen voor het ongemak....

Maar ik ga de kamer gewoon inrichten en de kast vullen en ja als ze dan komen moet de kast maar weer leeg ofzo ik wil nu echt t kamertje in orde hebben !!!! pff best frusterend ......

verder ik ga weer de zon in wat een superlekker weer !

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ilonka, wat een stumpers zeg!!! Wel mooi dat je een kadobon gehad hebt..is wel het minste wat ze kunnen doen!

13. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    landgraaf
    ja als we nu bij babydump binnenlopen weten ze al precies wie we zijn en ze weten nu ook dat er als we er zijn er weer iets niet goed is.... maar ja dr is toch niks aan te doen...

14. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    landgraaf
    nog iemand tips voor leuke goedkope positiemode ? de positie spijkerbroeken zijn toch wel erg warm en voelen niet echt fijn aan mn buik... Maar wil ook niet meer al te veel geld uitgeven.....

dus alle tips en ervaringen zijn welkom !

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Rokjes met elastiek bovenin (h&m)? Draag ik straks weer op de heupen.
    Jurkjes in a-lijn met plooien, kun je na de zwangerschap ook nog aan...
    H&m heeft ook korte mouwen jurkjes/shirts voor 10 euro, die rekken hier behoorlijk mee!

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ja H&M..betaalbaar en rekbaar :p Niet perse positiemode, maar met een groter maatje kom je al een heel eind. Hier ook veel van die shirtjes en wat rokjes met elastiek.

17. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ child, mijn vk wilde eerst dat ik thuis zou gaan bevallen en zij de bevalling zouden doen. (daar was ik toch niet mee akkoord gegaan omdat ik mijn bevallings verleden kan) Maar omdat ik nu bij de gyn loop moet ik in het ziekenhuis bevallen. i.v.m. de grootte.
    Als ik niet zo'n verleden had gehad en ik normale gewicht kinderen zou baren dan was ik lekker thuis bevallen. Lijkt me veel fijner in je eigen omgeving.
    Ik weet nog steeds niet hoe mijn bevalling gaat lopen dit ook omdat ik straks een andere gyn krijg omdat deze met pensioen gaat.

@ Bloem, goeiemorgen....... Jij was er op tijd bij.

@ ludora Ik zou het nog even afwachten. Straks zal het bewegen helemaal een stuk minder worden, maar altijd als je het echt niet vertrouwd de vk of gyn bellen. wel fijn dat je het hartje heb gehoord.

@ schimmel in de badkamer. Hier geen HG maar een kitter in huis. De enige plekken waarbij het bij ons in de badkamer kan schimmelen is bij het kitwerk. En schimmel krijg je nooit helemaal verwijderd uit je kit. Dus als het hier te erg wordt...... oude kit eruit en weer nieuwe kit erin. Enige nadeel van een kitter is dat hij alles wel wilt kitten:(

@ ilonka, kan me voorstellen dat het frustrerend is, vooral nu we allemaal op het eind lopen wil je alles voor mekaar hebben.
    Vorig jaar toen het opeens stikheet was en ik nog een paar weken moest heb ik op marktplaats een paar leuke positierokjes en jurkjes op de kop getikt. Zonde om nu nog heel veel geld uit te geven eraan.

hier vandaag een beetje erge last van nesteldrang eerst beneden en boven gestofzogen en net de auto van binnen schoongemaakt, want tja onze kanjer komt daar straks in dus moest wel even schoon hoor. Nu alleen helemaal op.
    Owen is weer ziek, dus die zit niet lekker in z'n velletje en huilt veel.
    Devin is lekker buiten in de speeltuin aan het spelen. Deed ie gister ook alleen toen kwam hij terug met een blauw oog. een meisje (ouder als hem) had eerst de draaimolen tegen hem aangeduwd en daarna een klap in z'n gezicht gegeven. Kon dat meisje wel wat aan doen. is namelijk zo'n vies en aso kind.

18. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Volgens mij is hier nesteldrang ook toegeslagen. Had t niet meer verwacht haha....

Nou hier komen dan eindelijk de foto's van de babykamer!!!!
    Bekijk bijlage 232782
    Bekijk bijlage 232783

Ow mag max. 2 foto's... komen straks die andere...

19. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Bekijk bijlage 232784
    Bekijk bijlage 232785

Ook bezig met vluchttas. Ik moet toch meer babykleertjes hebben.... wist wel dat ik net genoeg had (volgens uitzetlijst), maar tis me echt te weinig (3 broekjes 50/56 totaal....lijkt me niet veel) Dus nog maar ff naar Hema

20. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Child; Mooi kamertje zeg... Strak!

Hier hangt de tweede droogmolen vol baby artikelen... Vorige week de kleertjes en nu de lakentjes etc. Moet wel straks alles strijken, daar heb ik weinig zin aan!

Iedereen in de zon?

Deel Deze Pagina