mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    aaaaaagh wouden we net de droogmolen in elkaar zetten om te gebruiken breekt er zo een hele stang af
    wij terug naar de winkel, uitverkocht en komen ook niet meer binnen
    dus geld terug
    nu maar een wasrekje meegenomen, leek ons ook wel makkelijk omdat we deze binnen kunnen neerzetten en nu binnen in huis ook nergens was kwijt kunnen
    dus zometeen poging 2 tot was ophangen

we gingen net ook even boodschapjes doen en toen maakte ik een inschattingsfoutje met het karretje
    volop op een ijzeren contructie geknald waar de wagentjes tussen moeten
    pols dubbel geknakt (inmiddels al dik enz) maar die stang kwam ook op me buik, dus flink schrikken!!!
    gelukkig is kleine uk wel actief nu

2. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

ff ego:

IK WIL OOK AAN HET KAMERTJE BEGINNEN!!!! :x

3. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Mooie kamer @Child!

Au @Miffy doe je voorzichtig! Geen last meer van? Lijkt me wel schrikken zeg!

4. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Child prachtig kamertje! En veel plezier met shoppen :)

Ilonka, wat vervelend van de babydump! Over 4 weken pas.. ja da's wel erg laat want dan ben jij al ruim 37 weken. Wel netjes van de cadeaubon, maar ik kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt.

Marja lekker kleertjes gewassen. Ik ook gister, alles hangt en ligt nu schoon in de kast. Maar strijken heb ik niet gedaan.. doe ik nooit.

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    van me buik gelukkig niet, deed wel pijn in het begin maar dat was ook schrik en stress waardoor heel me buik samenspande
    nu is onze kleine uk lekker actief (volgens mij slooft ze zich uit)
    me pols doet wel heeeel veel pijn :(

6. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ child, mooi kamertje hoor!!! mooi strak ook. en ja 3 broekjes is inderdaad wel wat weinig. veel plezier met shoppen!!

@ miffy, auw dat doet zeer. gelukkig gaat jullie kleintje lekker tekeer, maar je pols klinkt pijnlijk. goed koelen he meis.

@ kleertjes wassen en strijken. hou normaal ook niet zo van strijken, maar van die babykleertjes strijken wordt ik gewoon vrolijk die lieve kleine kleertjes.
    Oja schiet me nu te binnen mijn was zit ook nog in de machine moet er nog uit. Even manlief naar boven sturen, om het eruit te halen. hang ik het zelf wel op.

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    zo even dagje niet gekeken en kan 5 pagina's terug hihi... Komt mijn reactie weer ;)

Bloem; en? Is het gelukt?? (10%eraf)

ludora; als je twijfelt altijd bellen zeggen we hier he ;)
    Al is het maar om je gerust te laten stellen! Ik zelf ben er eink helemaal niet zo op aan het letten wie en of ik ze wel voel...:)

daro; ik herken je, hier zegt iedereen ook WAT? nog maar 7 weken wat gaat het snel... en dan ben je er bijna... maar zo voelt het voor mij alles behalve. Ik heb zo'n last van ribben en down under knoept het en doet het pijn sinds gister... vandaag te veel gedaan dus nu is de koek helemaal op... :( Knuffel voor jou!

Conditie; hier ook 0,0 maarjah niet gek als je al vanaf week 5 alleen maar plat gelegen hebt...;) Hadden het er vandaag toevallig over dat ik hoop dat snel na de bevalling ik weer mezelf ben. Ik voel me nu zo totaal niet mezelf door alles...:(

ilonka; das lullig en balen van de babydump zeg!

strijken; hekel aan, strijk zo min mogelijk en AL die baby was echt niet hoor;) Ben (straks) liever met die 2 bezig dan met stomme strijken hihi.

8. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    @ child, mooi kamertje hoor!!
    @ Strijken, ik heb een lieve schoonmoeder dat de babykleertjes ed wast en strijkt...

9. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Dank je bezigbijtje. Ik zie je banner en realiseer me: nog maar 4 dagen tot je mijlpaal van 32 weken! Zou toch wel heel gaaf zijn als je dat haalt, en dan april halen, en dan 35 weken en misschien wel 36 of 37..! Ik ben optimistisch, maar hoe langer ze blijven zitten hoe beter natuurlijk.

Verder rustig geweest hier, logisch ook met dit lekkere weer. Toch wel erg lekker hoor om een mei-baby te krijgen, heel wat beter dan toen bij mn zoontje (januari '10).. toen was er de laatste 7 a 8 weken sneeuw en ijs en gladheid en lag heel Nederland plat. Dit is heel anders maar wel beter!

Vanmiddag boodschappen gedaan, autorijden ging best redelijk eigenlijk. Nu lekker rustig avondje.

10. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Child mooi, erg mooi!!!

Tinie ja dat snap ik!!! Ik heb nu al de kriebels dat t niet af is, laat staan als ik nog moet beginnen....

Auw Miffy!!! Gelukkig is je uk actief!! Schrikken hoor.... Vrouwen achter het stuur he :D :D :D :D :D :D

Nou de box hadden we bijna verknalt. We hebben em bijna 30 uur laten drogen, buiten, maar met t schuren haalde ik de hele laag er af!! Nu de box binnen gezet hij stinkt sowieso niet meer, kan ie uitharden en dan doen wel em over een week ofzo wel weer. T zal te vochtig buiten zijn.

Het wiegje is af!! Helemaal blij mee, zal morgen een foto maken.

Verder, ik besef me dat ik nog steeds te veel wil en doe.... En dat is super frusterend. Net echt een paar huilbuien gehad. 'Moet ik dan echt nog 8 weken helemaal niets doen'..... ;(

11. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Sefanja: dankje! Ja ik snap het soms ook niet, als ik voorheen een zwangere vrouw zag, was ik alleen maar vol bewondering, nooit raar over gedacht. Maar blijkbaar zijn er mensen die wel raar denken en het dan ook nog uitspreken. Ik had ook nooit gedacht dat zoveel mensen naar je kijken, voor mij was een zwangere vrouw gewoon onderdeel van de mensen op straat en als het erg opvallend was dan keek ik gewoon bewonderend.

Nijntje: hahaha ja als ik nu terugkijk denk ik ook, je ziet amper broek haha. Maar was ook vooral om te laten zien hoe laag hij zit en dat hij dus gewoon onder je buik kan, is wel zo prettig als t warm is straks, geen positiebroek met 30 graden.
    Gefeliciteerd met je 7!

Ludora: hoe gaat t nu met bewegen van de kleine??? die chocola heeft al geholpen hihi. Hier is t ook meer woelen, draaien en duwen. En soms een soort flipperkast/trillen, maar dat verschilt per dag. Soms word ik snachts wakker (hormonen) en dan voel ik de kleine niet bewegen. Dan ga ik op mijn rug liggen, handen op mijn buik en binnen no time krijg ik dan respons. Wat eng zo'n bericht over een doodgeboren kindje brrr.

Child: wat een mooi stoer kamertje! Is het zwart wit of donkergrijs wit??

Schaamhaar: doe ik zelf, ik scheer altijd alles weg en doe het nu op gevoel, kijk wel ff in de spiegel of alles weg is. Mijn man gaat dat echt niet doen hoor haha, hij ziet me aankomen!

Positiemode: ik koop eigenlijk geen positiemode, alleen gewone kleding (lage heupbroeken en lange tshirts/jurkje die rekbaar zijn).

Zwangerschapsmasker: oei helemaal niet aan gedacht! Ben vrij wit en verbrand snel, zou best kunnen dat ik hier ook gevoelig voor ben. Even opletten dus.

Strijken: doet mijn man met liefde haha, eigenlijk al jaren zijn taak hier in huis en babykleding mocht ik al helemaal niet aankomen, wel opgevouwen hihi. Heb nu van die zwitsalgeurbuiltjes erin hangen, ruikt zo lekker in de kast en het kamertje. Mijn man hangt ook elke dag even met zn neus in de kast.

Hoe zit t met jullie striae trouwens, hebben jullie het al en waar? Ik heb al een paar weken op elke borst 3 streepjes, maar op buik nog niet...

12. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    @ Child wat een prachtig kamertje zeg!

@ Elies, straie hier nog niet... hoop ook echt dat dat zo blijft!

vandaag verrast met een babyshower!! ohhh wat een feest :D :D stond opeens mijn huis bomvol met mensen terwijl we maar 3 kwartier even wegwaren..

wel ben ik echt weer spuugmisselijk al heel de dag. gelukkig alles binnen kunnen houden tijdens het bezoek.. het was echt een top dag!

ik ben nu ook behoorlijk gesloopt en heb wel alles bijgelezen, maar er blijft niet veel hangen..

sorry ladies!
    fijne avond

oh wie was t nou die weinig responds kreeg van de uk? hopelijk nu na de chocolade alles weer in orde?! bij twijfel bellen hoor meis!

13. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Een babyshower! Wat leuk An! Jammer dat je zo misselijk was/bent.

Weer ziek kindje, vervelend Miekr.

10% korting niet gelukt, we zijn de winkel weer uitgelopen.;)

Child mooi kamertje en een mutsy zag ik! Wij hebben vandaag onze spijkerstof uitvoering mutsy opgehaald. Heel erg blij mee, vooral mn man is ermee aan het spelen:D

Striae, nog geen last van maar ik denk dat ik er niet heel gevoelig voor ben maar goed mn huid is nog nooit eerder zo erg opgerekt natuurlijk.

Morgen lekker tot 8uur uitslapen;)

14. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    An wat superleuk zo'n babyshower!

Verder niks onthouden, snotverkouden en moeeee. Ga nu slapen. Tot morgen!

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    An, superleuk zo verrast worden!!

Striae..gelukkig nog niet. Had wel wat in de puberteit gekrege op mn heupen. Was dan ook wel bang het nu ook te krijgen op mn buik..

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    striae.....
    ik had hier al een paar strepen op me buik, gelukkig nog niet veel bijgekomen
    maar wat niet is kan nog komen.........

net even lekker tupperware besteld, ben zo gek op tupperware
    en vriendlief is ook weer blij, eindelijk een broodbak

hebben jullie ook wel eens dat de baby tegen je heupbot aan zit, aan de voorkant van je buik
    beetje pijnlijk/gevoelig is het dan

ooohw ja, is er nog iemand die bij bulbby wil bestellen???
    ik heb namelijk een kortingscode voor 25% korting op alles tot 31 maart

17. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    striae: hier gelukkig geen last van!

zwangerschapsmasker: ook gelukkig geen last van!

babyshower: leuke verrassing!

nou wij zijn gearriveerd op de motorcross ben benieuwd hoe de kleine dat gast vinden! ben zelf de hele winter niet meegeweest! vandaag de eerste wedstrijd waar vriendje aan mee doet!

18. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Straie: bij de vorige zwangerschap had ik een prachtige streeploze buik tot 37 weken, toen kwamen er opeens strepen aan de zijkanten :( Maar na de zwangerschap is het wel grotendeels weggetrokken. Nu mede daardoor waarschijnlijk al heel snel straie, op dezelfde plek. Niet mooi maar ach, niemand ziet mn buik toch dus maakt mij het uit :) Kan ook haast niet dat je lichaam hetzelfde blijft na 2 kinderen gedragen en (straks) gebaard te hebben. Ben nu ook 30 kilo zwaarder dan vóór mn eerste zwangerschap.

Hier een slechte nacht gehad, vannacht weer een plofkraak bij de bank hier in de straat.. de tweede in een paar maanden alweer. Wat een knal was dat zeg, zoonlief natuurlijk helemaal overstuur en ik heb daarna amper nog geslapen. Dat was om half 4 (nieuwe tijd) en ik heb het nog half 7 zien worden en om half 8 werd zoonlief weer wakker. Ik heb in dat uurtje behoorlijk verkrampt geslapen, dus ik werd niet fijn wakker. Nu al veel pijn, dus dat wordt wat vanmiddag.
    Ik heb sowieso altijd al veel last van zomer/wintertijd wisselingen en dit is nog eens extra.

Vanmiddag zouden eigenlijk mn broer en schoonzus langskomen maar die ga ik maar afbellen.. vind ik heel vervelend, ik hoop maar dat ze het begrijpen..

19. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Straie: Hier nog geen last van... Wel van oude straie op mijn billen... Ze zijn niet echt zichtbaar... Mijn zwangerschapsstreep wordt daarin tegen steeds donkerder en mijn navel... MIjn navel staat op het punt om eruit te ploppen, whahaha...

Babyshower: Wat leuk, dat hoor je niet veel meer? Althans niet in mijn omgeving... Leuk om verwend te worden... Laatst hadden wij een klein feestje op werk, ons collega kwam met haar pasgeborene. De clienten en familie vonden dat erg leuk, iedereen een cadeau voor die kleine gekocht... Wat hebben mijn collega en ik gedaan, een verwen pakket voor moeder gekocht...

@ Daro: Gebroken nachten heb je nu niet nodig... Je denkt in ieder geval goed aan jezelf, ook al kan het soms vervelend zijn..

Ik ben ook meerdere keren per nacht wakker geworden. Mijn kat vroeg om aandacht, toilletteren, lopende neus en last van mijn oren... Ik heb ook het gevoel dat mijn bed niet goed ligt, ga er straks even naar kijken... Straks oppassen op de kleine van mijn schoonzus.... Is het bij jullie ook grauw buiten?

20. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Hier is het ook grauw, geen zon te zien.;)
    Ik had een dagje in de tuin zitten in gedachten, zit er niet in denk ik.

Pfff even klagen, ik ga op tijd naar bed omdat ik niet meer weet hoe ik zitten moet en ook gewoon moe natuurlijk en ik wil zo snel mogelijk weer mn bed uit omdat ik niet meer weet hoe ik liggen moet. Slaap heel slecht, draaien en uit bed om naar de wc(4a5x) te gaan is echt pijnlijk. Zere rechter, onderrug/heup/bekken/bil. Als ik dan weer even in beweging ben dan gaat het weer goed. Iemand nog tips?

Deel Deze Pagina