mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Sorry geen tips, hier ook vreselijk slecht geslapen. Zullen de welbekende laatste loodjes wel zijn.

Daro vervelend die ramkraak. Hopelijk is je zoontje weer helemaal het ventje

ZON die schijnt hier wel heerlijk, wel wat meer bewolking, maar ik zit nu op de bank vol in de zon, heerlijk

Gisteravond had ik vreselijke pijn in mijn lies? Net of dat ik mijn spier daar verrekt had? Heb allee maar gelopen bij de winkels. Helaas is dat dus niet meer mogelijk.

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Bloem, overdag weinig mogelijk lopen/doen helpt hier... Jammer maar helaas... In kleermakerszit kan ik dan juist wel weer goed zitten. 's Nachts hans, of een kussentje tussen je benen stoppen om je heupen op gelijke breedte te krijgen. Niet zo vaak gaan plassen ;) en wat oefeningen doen voor je bekken.

3. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Leuk! Een babyshower!!

Ik heb een mand met kadootjes gekregen van mijn schoonouders waar ik om de dag een kadootje van uit mag pakken. Ze gaan nu 3 weken op vakantie en vonden het leuk vooraf te geven omdat we daarna vast veel zullen krijgen, en omdat het nu ook spannend is, zo lief!

@Bloem Bij mij helpt het wel om die ontspanningsoefning te doen, en om in kleermakerszit op de bank te zitten.
    Eerst had ik een kussen op schoot waar ik dan op leunde. Nu krijg ik schoppen dat meneer dan niet lekker zit dus doe ik kussen in mijn rug en leun ik naar achter.

4. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Hier ook verschrikkelijk slecht geslapen... Snotverkouden. Als ik dan sliep had ik heel levendige dromen, waarin ik droomde dat beeb was overleden in mijn buik. Dan schrok ik wakker, maar liet beeb zich ook nog eens niet voelen! Weet dus niet of ik beeb wel echt gevoeld heb vannacht (normaal wel en vaak ook) en maak me nu ff zorgen. Gisteravond heb ik hem ook nauwelijks gevoeld. Ga nu mijn eigen tip van gisteren opvolgen, eten, en hoop dat dat helpt.

Ik voel me echt slecht door die verkoudheid, zou beeb daar ook rustig van kunnen worden?

5. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Hier ook grauw en grijs, blehhh!

Hier geen tips, alleen maar herkenning en ik ben bang dat er weinig aan te doen is. Al is 4 a 5 keer naar de wc wel veel, misschien 's avonds proberen minder te drinken? Dat doe ik al een tijdje, ik ga nu nog 1 keer s nachts (voorheen 2x). Ik compenseer dat door overdag veel te drinken.

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hier vanmorgen een aantal keer flink duizelig geweest. Moest even gaan zitten, omdat ik bang was tegen de vlakte te gaan. Voel me nu nog steeds niet helemaal top. Iemand een idee wat het kan zijn? Zag gisteravond ook al een paar keer sterretjes met opstaan bijv. Dacht dat het vermoeidheid was.

7. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    mogguh meiden,
    Hier wel goed geslapen, wel weer rare dromen gehad. Nu weer flink aan de bak voor school, gelukkig zit er in sommige dingen wel lekker schot in ;) Vanmiddag komt schoonmams weer verder aan de badkamer... die knapt zo lekker op! :)

@Skaya, ik denk je misschien een lage bloeddruk hebt? Dan helpt het wel om wat dropjes te eten...

verder wel alles gelezen, maar geen zin (of niet weten wat) te reageren ;)

8. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Zou kunnen, kan ook een lage of plotseling hoge bloeddruk zijn. Voel je je echt ineens heel anders dan bijv. eergisteren? Dan zou ik ff de VK bellen, sterretjes zien kan icm met hoge bloeddruk duiden op zw.vergiftiging.

Moet zeggen dat ik zelf ook wel veel duizelig ben de laatste tijd... Eet en drink niet genoeg, zit zo snel vol (maar blijf trek hebben). Zorg je dat je genoeg binnenkrijgt?

9. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Pfoe, beeb reageert weer!

10. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Gelukkig! :)

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nijntje, wat een lieve schoonmoeder!!

Yupgup, fijn dat je kleintje weer reageert.

Voel me verder niet heel anders..had wel net warm gedouched en een poging gedaan mn benen te scheren ;)
    Mag gelukkig dinsdagavond weer naar de vk, kan ik het daar ook nog eens vragen. Bloeddruk is altijd rond de 120/70 geweest..kan dat zo hard ineens omhoog of omlaag gaan dan?
    Die kleine is lekker aanwezig, dus maak me niet veel zorgen.

12. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Ja, dat kan ineens omhoog schieten.
    Maar warm douchen zou goed t probleem kunnen zijn! ;)

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Had tijdje geleden al tijdens het douchen dat ik een moord zou doen voor een krukje onder de douche :p kan ik lekker erbij gaan zitten.

14. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Yupgup gelukkig voel je je kleintje weer!! He dat is best ff schrikken he...

Ben er wel achter dat mijn uk gruwelijk op chocolade reageerd :D Gister had ik een paar paaseitjes op en wakker hoor. Vanmorgen om te testen nog eens een paasei genomen en weer wakker!! Nou dan weet ik dat ook weer. Als de klein dadelijk nog eens een keer rustig is dan kan ik eerst chocolade pakken :p

An wat leuk een verassings babyshower, dat gebeurd niet vaak, is toch echt een americaans ding? Lief hoor!!

Bloem heel herkenbaar, gister wat ik ook zo verdrietig omdat ik dacht, oh deze dag is gelukkig weer om, oh nee, de avond komt nog en dan moet ik nog gaan slapen. Ik vond het zo'n trieste gedachtes en schrok er van...

Heeft iemand tips voor vocht in je benen enkels en voeten? Mijn kuiten kloppen helemaal van de inwendige druk... Erg onrustig gevoel.

Douchen inderdaad niet te warm en dan je voeten wassen, gaat niet goed ;)

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Skaya: MARIUS Kruk - zwart - IKEA ;)

Haha Ludora krijgen jullie een meid?? Chocolademonster!
    Wbt vocht, benen omhoog en geen strakke kleding aan, dus ook geen strakke sokken. En vriend/manlief lekker laten masseren hihi. Geloof dat brandnetelthee, komkommer, asperges, melk en bleekselderij ook tegen vocht helpen, maar dat zou je ff moeten opzoeken.

Ja was flink schrikken vannacht en vanmorgen... Stom is dat he... Als ik er niet zoveel over zou lezen maakte ik me waarschijnlijk ook een stuk minder zorgen. Wat dat betreft is ZP niet zo goed voor me...

16. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ludora, de benen omhoog maar dat heb je vast al geprobeerd. Hier geen last van vocht. Geen tips.

Yupgup fijn dat je je beeb weer voelt. Die van mij is echt druk. Vraag me wel eens af of ze wel eens slaapt;)

Ik weet dat de voeltjes bij mn rechter ribben zitten en die voel ik ook regelmatig maar ik voel ook regenmatig (geen fijn gevoel) een hele harde bal aan die kant, een harde buik zeg maar maar dan aan 1 kant van mn buik. kan je ook halve harde buiken hebben? :(

Meiden bedankt voor jullie reacties. De kleermakerszit ga ik eens proberen op de bank. En toch eens gaan kijken hoe ik bekkenoefeningen moet doen.

Hier nog steeds geen zon en ben bang dat die niet gaat komen ook hier. N-H.

17. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Hier in de buurt van Alkmaar wel het zonnetje hoor!

18. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Correctie!:D:D
    Zag de zon toch even gluren 2 tellen terug! Yeahhh kom terug zon!

19. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Hier in zuid west nl strakblauw :) heerlijk hoor, blaas wel wat jullie richting op;)

Ik houd hier ook sinds paar dgn vocht vast in voeten en vingers. Enkels zijn verdwenen, en ik was nog wel zo blij dat deze zwangerschap zonder vocht verliep :( ik troost me maar dat het nog maar paar weken zijn. April mag van mij nog koud verlopen en mei ook om pas in juni warm te worden. Want sinds het warmer is is vocht hier toegeslagen.

20. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    De zon is hier ook komen schijnen, lekker hoor...
    De kleine is erg onrustig in mijn buik, soms doet het gewoon pijn...
    Ik voel mij steeds meer belabberd; verkouden, tranen in mijn ogen, veel niezen en pijnlijke oren... Ik heb geen verhoging....

Ik ga maar eens, de kleine van mijn schoonzus zit op ons te wachten.... Fijne dag allemaal...

Deel Deze Pagina