mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    *nomnomnom* foetsie... Ook bij jou dus..ghehehe :p

2. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    wij hebben cappucino smaak paaseitjes... nom nom nom

3. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Paaseitjes, ja die zijn hier ook opeens verdwenen:(

Man/vriend en drinken had ik nog bij stil gestaan. Gelukkig drinkt mijn man bijna nooit en als hij drinkt niet overdreven veel. Erg vervelend als je onverwacht naar het ziekenhuis moet en je man kan niet meer rijden, kan natuurlijk niet.

Zwangerschapsmasker, ja dat vroeg ik me ook af, als je een paar keer in de zon hebt gezeten en je geen vlekken krijgt kan je er dan vanuit gaan dat je ze helemaal niet krijgt?

Koninginnendag, hier dit jaar even niet hoor.

Fietsen, dat gaat niet heel geweldig, als ik mn rechterbeen omhoog doe zit de kleine in de weg. Zit al helemaal verwaand rechtop op de fiets:D.

Weekend helaas alweer om, weer een volle week werken, nog even volhouden, ik tel de dagen af. Moet nog 3 weken.

4. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Koninginnedag... Geen idee nog wat we gaan doen en dat laten we ook maar zo... Maar ook wel logisch met 2 mei als due-day...

Drinken doet mijn man ook niet... Alleen de flessen coca cola zijn niet aan te slepen ;)

Zwangerschapsmasker had ik al vanaf dag 1 zwanger zijn... Eitje bevrucht en boem-knal mijn gezicht had rare plekken! Van de winter bleef het wel rustig en nu met zonnetje komt het helaas weer terug.

Fietsen voelt raar, maar doe het liever wel in de eerste versnelling ;)

5. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Ik zal morgen alles even door lezen....
    Ik wil graag met jullie delen dat ik onverwachts verrast ben met en babyshower, en ik maar denken dat ik moest oppassen op mijn kleine nichtje... Ik ga nu douchen en mijn bedje opzoeken... Ik ben gesloopt...

6. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Oh ja nog even een foto:D en dan naar bed. Weltrusten allemaal!

7. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    leuk al die babyshowers! ik wil ook! :p

Heb trouwens nieuwe buikfoto's op mijn profiel gezet en 1 in het buikentopic ;)

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Mooie wagen Bloem!

Babyshower wil ik ook wel, maar gaat niet gebeuren.... Vriendinnen vinden t vreselijk en eerdere zwangeren zijn er ook niet mee verrast ;)

Hm, morgen nog maar eens uittesten of ik geen vlekken krijg in mn gezicht... Zat al te googlen maar kan er weinig over vinden wanneer dat dan opkomt....

*gaat in huis op zoek naar nog een paar paaseitjes*

9. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames, heb alles gelezen.... Maar lig al plat! Vandaag met mijn moeder naar Miss Saigon geweest... Vanmorgen vroeg in de trein en om half 8 vanavond waren we weer terug in het Hoge Noorden...
    Ben kapot en probeer morgen of overmorgen weer te reageren!
    Mijn laatste werkweek gaat in! Jeuj!

Lekker slapen!

10. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Bij mij kwamen de vlekken meteen op... weet niet of er een 'regel' in te vinden is.

>>gooit even 3 eieren naar je toe<<

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Heitje...die trappen in je onderkant herken ik. Bij mij lag hij vorige week ook paar daen in stuit. Inmiddels voel ik weer trappen hoger links of rechts...dus heb goeie hoop dat hij nu goed ligt.

Miekr..ohhh gets toch weer schrikken dat bloedverlies. Snap dat je boos bent over het drinken. Zeker als jullie er een afspraak over hadden.

babyshower heb ik zaterdag. Ben heel benieuwd wat mn vriendinnen georganiseerd hebben.

Dingen regelen..hier ook nog de geboortekaartjes, de naam zijn we nog niet uit, vluchttas, Eventueel geboorteplan, laatste verzorgingsproducten voor de kleine. Heb nog niks aan zalf of spul om te wassen behalve de proefverpakkingen.

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    #1532 LiLaLief, 25 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2012
    Hallo meiden, ik breek even in.

Ik ben een, tsja hoe zal ik het noemen, voormalig mei 2012 mama.
    Helaas ging het destijds mis, maar inmiddels ben ik alweer in verwachting van een hopelijk gezonde baby.

Waarom ik inbreek;

{bericht verwijdert, inmiddels PB gehad van Miffy; dankjewel!} ;)

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @lilalief
    ik stuur je wel even een pb, weet niet of draakje het zo openbaar wil

14. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Lilalief: wauw super nieuws! Hopelijk blijft alles goed gaan!!

Ik duik lekker mijn bedje in. Net lekker ff bezig geweest met kraambedankjes te maken. Poef meer werk dan ik had verwacht.. Ben nog niet eens op de helft. Wel lekker wat te doen hahaaa

Nadeel van die vrije dagen is wel dat ik erg slecht slaap! Je doet niet zo super veel meer op een dag, dus als ik nja 'moet' gaan slapen kan ik niet slapen. Lig maar beetje te liggen of lezen, maar dan is het soms ineens 4u hahaa Schiet niet op he..

15. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Weet jij meer over hoe het maar Draak gaat? Misschien iets voor in de club? Volgens mij zijn we allemaal heel benieuwd...

Zomaar ideetje hoor :)

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    neee :( was dat maar zooo.......

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    oooohw ik ben net zoooo dom geweest
    ik heb google geopend en gezocht naar wat het kan betekenen als je te weinig vruchtwater hebt
    stom, stom, stom
    nu kan ik natuurlijk nooit meer slapen
    nu maar hopen dat over anderhalve week een gezonde baby met genoeg vruchtwater te zien is

18. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wordt door manlief wel het liefst dagelijks een biertje gedronken. Hij vroeg zich gisteren af of er ook bier koud lag, maar dat waren alleen die blikjes alcoholvrij bier uit de blije doos.
    Die hoefde hij niet. Toen heb ik hem maar verteld dat hij die maar moet drinken tegen eind april. Hahahaha.... :)

@paaseitjes.... wij hebben ze expres nog niet in huis. Leek ons veiliger ;)

19. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Iedereen is hier benieuwd naar hoe het
    Met draakje gaat. Nu geeft de bericht van lilalief beetje aan alsof het minder goed gaat???

En Eva(geloof ik) horen we ook niets meer van??

Lilalief ik herken me jou nog wel, super dat je nu een plakbeeb hebt:)

Hier worden de nachten steeds rotter, ik schijn in bed bij elke beweging au au te roepen, en zo rond 5en ben ik daar een halve getuige van (half wakker/slapend)en als ik uit bed stap moet ik uitkijken dat ik niet door been zak omdat nu de rechterstuit gewricht daar pijn doet:( het ging sinds ik thuis zit eindelijk de goede kant op met mijn BI maar nu is het 3 dubbel zo hard terug:( gisteravond dacht ik meteen aan krukken dat als het zo doorgaat ik die maar moet halen voor de avond uren want overdags valt het weer mee met de pijn????

Zometeen naar de vlos, ben benieuwd of ik ben aangekomen en hoe bloeddruk is. Ook al voel ik de kleine nog regelmatig, het heeft er toch ingehakt die 2 dgn onderzoeken:( ik zit continieu aan buik te porren zodat ze gaat bewegen, kind zal wel denken, mama leaf me alone haha. Ben ook bang overtijd te lopen , wil ik absoluut niet. Teveel verhalen gehoord. Bah

Hier schijnt de zOn weer vollop dus weer een mooie en prachtige dag :) bye meiden

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen meiden,
    Even een berichtje van mij.Ben niet erg actief de laatste tijd.Maar alles oke hier,ben alleen erg verkouden.Hoest zoveel dat m`n ribben er helemaal zeer van doen.Erg irri..
    Beeb lijkt er geen last van te hebben,hij is nog altijd even druk :D

Deel Deze Pagina