Miekr: sterkte! Over zwangerschapsdementie.... ik ben echt ernstig dement sinds dit weekend. Raar iets is dat. Afgelopen weekend was ik op zoek naar het bakpapier (voor op de ovenplaat)...alleen dat ligt toch echt niet in de koelkast! Verder wilde ik vanochtend naar het toilet gaan, loop ik zo de kelderkast in. Sta ik in de kelderkast: "Wat moest ik ook al weer doen hier? Oja...naar de wc..." Dat is toch echt een deur verder... We wonen hier pas 3 jaar... En vandaag heb ik in de supermarkt een bedank-kaart voor iemand gekocht (en nog wat lekkers voor diegene). Kom ik thuis... geen kaart... Terug naar de supermarkt:nee, de kaart was echt niet blijven liggen. Maar ik heb de kaart tot nu toe nog niet gevonden... Ik hoop dat ik mijn verstand na de bevalling wel weer terug krijg... Verder gaat alles goed. Beebje was vandaag erg rustig, maar nu wordt er weer gesparteld.
Herkenbaar Elmo Ik liep vanochtend naar boven en dacht: hmm wat ging ik doen? Wilde ik naar de wc (wc zit naast de trap, dat verklaart het enigszins...) En zelfs als ik maar 2 of 3 boodschapjes nodig heb, moet ik een lijstje maken anders sta ik in de supermarkt te denken waarvoor ik er eigenlijk alweer heenging. En dit is heel erg hoor, maar ik schrijf zelfs in mn agenda wanneer mn zoontje gedoucht heeft. Hij heeft eczeem en sowieso een erg droge huid, dus als ik hem te veel laat douchen of in bad doe dan wordt dat heel erg. Maar toen ik het nog niet opschreef liet ik m gerust twee dagen achter elkaar douchen zonder dat ik het door had...en ik me maar afvragen waarom zn eczeem weer erger werd. Slechte mama ben ik he!! Dat ik zelfs daarvoor een agenda nodig heb Gelukkig is het tijdelijk
Ik moest ff bij de Zeeman zijn, korte sokjes en pyama's// Kom buiten: alleen pyama's.. thuis bedacht ik me dat ik nog sokjes moest hebben.. ach jah... Het schiet niet op Moet zo gaan koken maar heb helemaal geen zin, heb zin in friet!! Eens kijken of ik mijn man over kan halen
Ha allen, Ik ben ook niet meer zo'n trouwe forummer... Sorry, maar ik ben momenteel echt gigaMOE! NIet dat ik niks meer kan uitvoeren, maar aan dit soort dingen kom ik gewoon niet meer toe. Loop ik bijv. 1 trap op.. sta ik op de overloop uit te hijgen. Maar dan moet ik er nog één... Enne.. onze vriezer en voorraadkast staan op de 2e verdieping. Als ik daaruit spullen moet halen, dan pas ik er wel voor niets te vergeten. Kan ik nog een keer! Verder veel uit bed 's nachts. Veel naar de WC en ook best wel last van krampen in mn buik en been. Vervelend! Ik slaap daardoor ook slechter. Daarnaast echt last van maagpijn en misselijkheid. Baby drukt daar echt goed tegenaan.. moet goed opletten op wat ik eet. Niet te zwaar en niet te gekruid, want dan komt het er met dezelfde gang weer lekker uit. Anderen hier ook last van? Maar ook leuke dingen hoor.. net alle babyspullen in de was gedaan, hangen nu lekker aan de lijn te drogen. Van de week het babykamertje inruimen en inrichten. Echt zin in! Want alles is nu geverfd. 't Is zo mooi geworden!! Liefs!
Ik heb er dan al wel de hele zwangerschap last van maar nu is het sommige dagen ook weer erger doordat de kleine dr op ligt.... erg vervelend en vooral; niks aan te doen
Even een vraagje. Gaat er iemand van jullie kraambezoekbedankjes doen? Ik zag leuke bedankjes staan op een website. Ik vind het wel een leuk idee, maar of manlief dat ook wil......
Wij doen t wel pearl me schoonmoeder heeft ze zelfs al gekocht en in elkaar gezet hihi die was er sneller bij dan wij Liefss
Ik vind het wel leuk alleen geen zin om zoveel geld uit te geven. 50cent per ding vind ik meer als genoeg, alleen je ziet niets voor 50 cent. Wel 60 cent.
Hey meiden, hebben jullie ook zo lekker in het zonnetje gezeten vandaag? (of moesten jullie werken ) Heb een nieuwe buikfoto in mn album gezet, en bij de mei-buikenfoto's! Ben trots
zo meiden, mijn stagedag zit er voor vandaag op, plus een bezoekje aan de VK. Na een roerig nachtje van bijna geen slaap valt de vermoeidheid me wel mee. Hopelijk slaap ik vannacht wat beter en kan ik morgen weer een dagje knallen!!! Geniet me suf op mijn stage Vandaag gingen ze cementbakken volgooien met aarde voor hun moestuin. En ja, ik mag gewoon niet zoveel doen van mijn begeleider Dus ook heerlijk in het zonnetje gezeten, pech voor mijn zwangerschapsmasker... Controle VK was erg goed.
Pearl dat is niet zo fijn. Miekr hoe gaat het met je? Elies veel plezier bij de pufclub met je mannetje Dementie, hier ook wel een beetje last van hoor, gewoon dingetjes vergeten of luisteren met een half oor ben ik ook goed in. Bb wat fijn dat de kindjes nog zo heerlijk bij je liggen. Kraambezoekbedankjes, nooit van gehoord, doen we hier in de omgeving denk ik niet. Ik ga het ook niet doen. Mooie buikfoto heitje! Hier een minderen dag, ik kwam vandaag om half 8 beneden en kreeg opeens pijn rechts onderin mn buik, kon er niet van lopen of bewegen, zittend ging wel maar pijn was niet weg dan. Dat heeft een half uur aangehouden. Geen idee wat het was. Heb de hele dag een erg harde buik gehad en af en toe nog harder, trok het een beetje samen. Lijkt ook wel of beebje anders ligt. En omdat ik al drie dagen meer pijn heb snachts en ook wel overdag in rug/bil/bekken/heup? dacht ik misschien dat het klachten zijn door indaling???
dat zou heel goed kunnen hoor bloem!! hier een minder dagje.. heb besloten om niks meer op mijn bord te nemen.. ik plan niks meer (buiten de vk enzo) omdat het gewoon te veel stress met zich mee brengt. had vanochtend vroeg ook een kwartier lang flinke ongipijn gevoel... wat zou dat kunnen zijn??
Vandaag groeiecho gehad, en zoals mijn buik doet vermoeden, ukkie is groot. Metingen komen uit op 34+2 en gewicht op 2411 gram. Hij ligt nog steeds keurig koppie down under Wel wil de gyn wederom een suikertest doen. baaaahhhhh, maar goed ik ben wel blij dat ze er zo bovenop zitten hoor!! Uk is al aan t indalen, dat controleren doet wel ff zeer he!!! Nondeju!!! Maar ook nu al wat indalen was ook helemaal normaal. Super trots op ons ventje!!!! Over 2 weken weer terug. Verder heb ik niet onthouden wat ik net gelezen heb Truste !!
Oh An ik had dat ook, die ongi pijn, vandaag nagevraagd aan de gyn. In mijn geval was t vooral indalen en oprekken.
hier vandaag lekker naar school geweest, flink hard gewerkt aan een presentatie, als enigste van alle groepjes hebben we hem af ook meteen vast een stage plek voor na de zomervakantie geregeld, erg blij mee want dat is voor mij en mijn vriend een makkelijke plek qua tijden enz daarna nog eventjes op verjaardag geweest bij het zoontje van een vriendin die vandaag alweer 4 is geworden nu wel een beetje moe stiekem ben ik ook wel een beetje zenuwachtig voor de echo van volgende week had gister op google gezocht naar info over te weinig vruchtwater nou daar werd ik dus niet zo vrolijk van en heb daardoor ook slecht geslapen ben zo bang dat ze het kindje eerder moeten halen omdat het vruchtwater op is ofzo blegh
@Bloem, bij het checken van de indaling voelen ze bij mij gewoon aan mijn buik, net als de check voor de 'gewone' ligging. Doet dus niet zeer! @Miffy, lekker dat je een vaste stageplek hebt! Heb vandaag ook bij de VK aangegeven dat ik geen ruggenprik wil. Ze maakt er notitie van en zal het ook op het eventuele moment zelf ook aan moeten geven (en anders mijn kerel )