Hoi allemaal, Zijn er meer meiden net als ik in november 2012 uitgerekend van hun eerste? Zou leuk zijn om samen ervaringen uit te wisselen? X Lissa
Hoi Lissa... Ook wij verwachten in November (rond 24e uitgerekend) ons 1e kindje! Spannend allemaal hè, al die nieuwe dingen..?
@ Thea. Ik heb het gezien, maar volgens mij was het daar ook erg druk, vandaag dat ik deze specifiek heb geopend. @ Shushi Al die nieuwe dingen, Inderdaad vreselijk spannend. Gelukkig nog weinig klachten hier, voel me goed.. Al moet ik zeggen dat ik het ook nog heel onwerkelijk vind. De afspraak voor mijn eerste echo is op 01 mei .. Ik kan niet wachten... X Lissa
Ik geloof het ook nog steeds niet...!!! Héél bizar! Misschien dat dat ook komt omdat ik (nog) bijna nergens last van heb... Ben wat sneller moe, heb wel gevoelige borsten, af & toe wat licht in mijn hoofd, en moeilijkere stoelgang & rommelende darmen. Maar als dat alles is/blijft (...even afkloppen). Ik zou eigenlijk 26 April (met 10 weken) pas mijn eerste echo hebben, maar heb toch nog gebeld of 't niet eerder kon. Aangezien wij er bijna 2 jaar over gedaan hebben... Wil ik gewoon zekerheid dat het goed zit. Nu mag ik 10 April al komen, en blijft die andere afspraak ook staan. Ik mag dus eerder spieken, en heb dan nog een extra echo ook. Echt super! Heb jij ook al zo'n 'drang' om van alles te gaan kopen? Haha! En ik heb 't zooooo moeilijk om m'n mond te houden! Pfff!
hahah ja je mond houden is zeeeer moeilijk, maar aankomend weekend gaan we het de oma's en opa's vertellen, dus dan kan ik het ff kwijt.
Wij hebben het wel al aan de naaste familie verteld... En onze beste vrienden weten het... Met de rest wachten we tot na de eerste echo.
hier nog iemand! spannend, eng en blijdschap tegelijk allemaal op dit moment. Ik ben wat moe, en zeker tot een uur of elf 's ochtends moet je me geen sterke bak koffie voor zetten
@ koek.. Die geur he? ik heb dat met alle sterke geuren nu.. Ik heb het wel twee vriendinnen verteld en mijn vriend twee van zijn vrienden, aankomend weekend dus de schoonouders (die waren nog op vakantie) en mijn eigen ouders. De rest idd pas na de echo.. maar damn het komt me een moeite om niets te zeggen.. Ik zag dat Shushi82 ook in het topic schrijft november 2012 mama's. Misschien handig om daar met zijn allen heen te verhuizen?? X Lissa
Ik ben ook in November uitgerekend van ons eerste kindje...En zoek me hier op het Forum nog als een speld in een hooiberg.
ik ben ook in November uitgerekend van ons eerste kindje rond 28 november..spannend allemaal..kan niet wachten hahah
Ook ik ben in November uitgerekend, de 15e ongeveer. Maar heb het al vaker geschreven, durf het nog nauwelijks te geloven. Heb 2 testen gedaan Nog bijna niemand weet het, alleen mijn vriend en ik. Heb op 19 april de eerste afspraak bij de vk en krijg dan een inwendige echo, lijkt me best eng! Probeer positief te zijn, maar dat is best moeilijk. Alle andere dames: Gefeliciteerd!