Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    @jel, odd staat voor
    Kinderen en jongeren met een Oppositioneel Opstandige Gedragsstoornis (ODD) zijn moeilijk in de opvoeding, ongehoorzaam en in verzet, maar feitelijk gewelddadig gedrag is niet aan de orde.

Gelukkig is dit niet elke dag aan de orde hoor~! dan was ik allang gillend gek geworden.

2. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Wat zit dat krom in elkaar zeg. De BSO moet de kinderen opvangen en toch ook zorgen voor kinderen. Ik vindt t een soort racisme.. Das toch niet meer van deze tijd??

Pfff Jel wat moeilijk... Rollercoaster qua emoties....
    Ik probeer me ook alleen maar te focussen op de zwangerschappen van mijn vriendinnen die allemaal goed gaan. En niet die van de 3 die echt niet goed gingen. Maar das moeilijk!!

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Over het eten: het eten was niet vies. Maar het idee gewoon dat ze er 100x met zelfde lepel uitgegeten hadden. En zo laat op de avond EN dat ik niet wist wat erin zat... maakte het toch minder lekker....:)

Heb een klein kommetje opgeschept, bodempje en er veel brood bij genomen hahahha...

Over het lijstje: ik kom dr zeker wel aan (zorg ik nu ook voor extra!) maar de aardappels echt niet en groenten ook niet, ik eet het wel op n dag door de komkommers/tomaatjes te snijden en dan aromat erover. mmmmm! Maar ik ben geen avond eten mens, laat staan nu ik me zo voel:cool:
    Brood lukt me 4 snee tussen de middag en geloof dat de shake ook voor 2 snee mag tellen...

Over onzeker: Ik kan er nu wel echt mezelf bij neerleggen. Ik ben zwanger de test is donkerder als donker en ik voel me misselijk met soms buikpijn. Ik weet dat het mis kan gaan en soms is er een vlaag dat ik bang ben. Maar daar te veel aan denken zorgt voor (onnodig) stress en is ook niet goed. Ik kan nog niet echt genieten, denk dat dit pas na die echo op 7.1 zal komen..... (hoop ik!)

Over kinderopvang: OF ik wordt ontslagen en ga dan als gastouder werken (weinig andere opties voorlopig) dus geen opvang nodig.
    OF ik krijg vast contract en dan werk ik 4 middagen. Kindje gaat dan één middag naar mijn moeder en andere 3 naar OF mijn werk OF gastouder. Maar ik denk dat gastouder goedkoper is ivm uuropnamen. Ik heb namelijk maar opvang nodig 3 dagen van h3 tot 6u en op dagverblijf betaal je meteen van h1-h7!

Ik ga even liggen nu, hebben net 40min met de hond gelopen en dan zakt de misselijkheid maar nu ik weer zit en wat gedronken heb... pff! Vanmiddag verjaardag (dit keer wel een leuke:p)

Ik ben pas 4.4 en heb echt idee dat ik een buikje heb! Vind het zo erg omdat ik het zie. Vriendje niet dus zal niet tot nauwelijks zo zijn (al ziet die amper iets:p) maar ik lijk dat zo te voelen. Me rokje zit strakker ook.... vreemd iets!

xxx voor lieve julie.
    Fijne zondag!

4. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Trouwens, ik ben nu volgens de banner 5 weken en 1 dag, dan moet je toch kijken bij week 6??

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja ze hebben bij mij bloedgeprikt

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    pat78:
    ik schrik echt van de reactie van de bso!:$
    Ik werk dus ook op een bso en wij hebben ook een aantal "probleem gevalletjes" erbij zitten. Wij geven ze met liefde meer aandacht!

Wel is het zo dat we het goed met de ouders willen kort sluiten. We hebben 1 ouder gehad die wilde niet praten en dan is het over.

echt ongelovelijk vind ik het!

7. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    GEFELICITEERD!!
    Er is meestal niet veel op maandag open... Hier tenminste...
    Maar ik zou gewoon lekker genieten en niet denken aan wat je wel of niet eet.

8. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hey meiden

sorry ff ego berichtje.. maar moet ff van me afschrijven..

net onwijze bonje gehad met mn vriend omdat hij continu aan me zit te plukken en seks wilt en ik daar nu gewoon veel minder zin in heb.. nu heb ik hem verweten dat ie zich alleen maar druk maakt wanneer ie zn pik erin kan steken ipv om mij en wat er in me groeit wat van ons is!!

daar is ie boos om geworden en zei dat ik nooit meer seks met hem wil en als we seks hebben het alleen maar voor hem doe ipv ook voor mezelf.. nu issie dus boos weg gelopen en ben ik in tranen uitgebarsten

9. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    @pat ja bij week 6 kijken

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    wat vervelend dat sommige zo onzeker zijn :(
    ik heb dat gelukkig niet zo
    ik denk als het echt mis gaat voel je dat wel en anders horen we het bij de echo wel
    probeer er niet te veeel mee bezig te zijn
    controleer alleen wel regelmatig mijn wcpapiertje merkte ik

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @priscilla
    oooooh wat vervelend
    jullie eerste ruzie of niet??
    gister vertelde je nog dat jullie nooit ruzie hadden :(
    tsja mannen en sex......
    het is wat

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Priscilla, typisch iets voor mannen, die van mij is ook zo een die met zn @#$ denkt. Vanmorgen wilde die ook, terwijl mn dochter beneden zat, ja sorry hoor dat hoeft van mij niet buiten het feit dat ik me zwaar belabbert voel. Af en toe kun je ze wel achter het behang plakken, bang ik haat het als ze er zoveel druk op zetten, laat m lekker gaan douchen hihi

13. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Miffy wat fijn dat je niet zo onzeker bent!!! Ik probeer mezelf te overtuigen dat ik positief moet zijn. En met momenten gaat dat best goed....

Priscilla, balen, maar je bent nu eenmaal zwanger. Hij moet dat ook begrijpen. Dat je het nu niet zo subtiel duidelijk gemaakt hebt tsja ach. Moet ie maar en wennen hoor!!! Belangrijk is gewoon goed praten...

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @ludora
    ja ik ben vanmezelf altijd vrij positief
    en ik denk maar, als het mis gaat gaat het toch mis
    hoe ik ook denk
    dan maar beter genieten
    geen bloed geeft moed zeggen ze toch :D
    nou dat is bij je zwangerschap ook wel van toepassing

15. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Doe mij wat meer van die instelling!!! Fijn hoor!!

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    misschien kan ik jullie wel aansteken
    ik loop de hele dag met een grote lag :D
    zelfs als ik net overgegeven heb :D

17. Jel

Jel Niet meer actief

Pat, moeilijk hoor, dat odd.

Ludora, idd een rollercoaster. Zo kun je het wel noemen.

BB, je bedoeld dat ze diezelfde lepel aflikken en dan weer terug gaan in de pan? Oh bah wat goor. Dan moet je net mij hebben, dat vind ik walgelijk.

Ludora, daar waar wij heen willen, is wel op maandag open. Stad Groningen. :) Ach ja misschien moeten we het maar gewoon lekker doen. We hebben ook geen haast, we kunnen er de hele avond blijven zitten.

Priscilla, vervelend zeg dat jullie daar ruzie over hebben. Hopelijk trekt hij een beetje bij.

18. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Jeetje wat moest ik weer veel terug lezen wel leuk hoor, heb alleen even vanaf pagina 186 geschrapt moet straks weg en anders bleef ik maar lezen.

Sinds gisteravond erge buikpijn, en ja dan maak ik me toch wel een beetje zorgen hoor. Ik heb al 4 keer een miskraam gehad, en nu is deze keer echt een verrassing. Normaal ging het mis en daarna een positieve test en 2 geweldige zoons, daarom kan ik me bijna niet voorstellen dat het nu in 1 keer goed zal gaan. Maar ik blijf maar hoop houden. En daarbij heb ik nu 3 positieve testen in m'n handen gehad waarbij de 2e streep bijna zwart was.

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Dikke knuf voor de meiden die in onzekerheid zitten.
    We moeten er toch doorheen meiden.

Zolang ik geen bloed zie voel ik me er heel zeker over, de vorige keer had ik al gelijk bloedverlies en niet een goed gevoel erover.
    Helaas klopte mijn voorgevoel
    Moet zeggen dat het nu anders is gelukkig!!

20. Jel

Jel Niet meer actief

Miekr, sterkte. Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Ik kan me wel voorstellen dat dat onzeker maakt. Als we nou eens de eerste weken over konden slaan... dit zijn echt de spannendste weken.

Zo denk ik ook wel, zolang er geen bloedverlies is...

Deel Deze Pagina