Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Minnie fijn dat je nu dit gevoel hebt!!

Nou ik ga even aan de gang, laatste dag vakantie, wil nog een paar dingetjes doen, en dadelijk met de hond even lekker naar t bos!!

Fijne middag, tot vanaaf!!

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ja jel, dat bedoel ik indd! IEJL he?! hahaa

Ik ben van mezelf ook erg positief dat heb ik veel gehooord van de personen die wisten dat we in de mmm zaten. Ik stond er heel nuchter en positief in. Ook nu. Geen bloed geeft moed!

Maar moet wel eerlijk zeggen dat als ik ongi rugpijn ff heb, ernorm even schrik hoor. En indd op de wc het papier extra controleer nu;)

Maar ik heb amper buikpijn alleen 2u over de dag heen wat trekkerig.
    En ben misselijk, (net al 2x boven wc gehangen...kokhalzen maar dr kwam niks) en maagzuur wat ik nooit heb en vies opboeren:) Dus zal vast oke zijn...

Laten we met z'n allen positief denken en zoals er al eerder gezegd werd: hoe cru ook... gaat het mis dan gaat het mis en ik hou me dan vast aan d egedachten dat het niet zonder reden misgegaan is. Er was dan waarschijnlijk iets mis met het wondertje in me buik....

dikke knuffel voor allemaal!

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    dikke knuffel voor jou!

Hoop indd dat die giga knallers aanduiden dat het goed ingenesteld is! Liefs

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik ga er ook zo van tussen, moet naar de peuterspeelzaal van mn dochter, er is vandaag een speelgoed-en kledingmarkt ( opbrengst gaat naar de nieuwe speelplaats ) en heb me eigen opgegeven als vrijwilliger om mee te helpen, moet toch een beetje sociaal betrokken zijn he. Haha

5. Jel

Jel Niet meer actief

Priscilla, is je vriend al weer bijgetrokken?

BB, dat maagzuur en vies opboeren heb ik ook, en soms is het net alsof de boel dan bijna omhoog komt, dan toch een beetje zuur in mijn mond zeg maar, echt smerig. Maar overgeven lukt me gelukkig toch niet. Maar ik heb nu vaker misselijke momenten dan bij mijn vorige zwangerschap.

Minnie, veel plezier vandaag op de psz.

Wij hebben weer een rustig dagje vandaag. Beetje lui. :) Niet veel zin om iets te ondernemen. Pyjamadagje. :) Het is ook vies weer, regen. Bij jullie ook?

6. Dana

Dana Niet meer actief

mag ik hier ook meekletsen? als alles goed mag gaan wordt onze 2e eind mei geboren, erg pril nog en ik wil het wel van de daken schreeuwen!! dat is nog niet verstandig dus ben blij dat het hier kan :D

7. Jel

Jel Niet meer actief

@ Dana, welkom hier en van harte gefeliciteerd. :)
    Hoe ver ben je nu ongeveer?

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Dana; welkom meid! We doen aan positief denken hier dus komt goed;)

Jel; ben benieuwd waar dit bij mij gaat eindigen als ik net zover ben als jij hahaha.... Maar indd vervelend gevoel echt!

9. Dana

Dana Niet meer actief

bedankt! :)
    ik ben nu 4 weken, 25 mei uitgerekend.....

10. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hey ladies: tip van de dag: rennies!!! De mogen in een zwangerschap. Ik heb gisteravond 1 ingenomen. Overdag voel ik me
    weeïg maar in de avond heb ik t zuur.

Hier tot vanochtend dan heel zeker gevoeld ondanks 3 vmk's, maar voelde me zo opvallend goed dat ik bang werd hahaha. Ooooh wat voel ik me blij!! Even niet zo beroerd :)

11. Dana

Dana Niet meer actief

dank je :)

12. Jel

Jel Niet meer actief

Bb, geen idee haha of het dan veel erger is. :)

Dana, leuk! Hoe voel je je?

Rennies, dat doe ik alleen als het echt nodig is. Ik weet nog dat ik die dingen bij de vorige zw. ontzettend smerig vond. Dat vieze korrelige op je tong.

13. Jel

Jel Niet meer actief

Manlief is psv-ajax aan het kijken en er is een speler tegen het hoofd geraakt. Ambu erbij. En ze zijn hem al heel lang aan het behandelen. Bah word er helemaal naar van. Er zit niet veel leven in.

14. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    He Dana: welkom!

Rond dezelfde tijd als mij bijna.. Ligt eraan welke cyclus ik volg haha

Pff als ik dat zo lees van misselijk enz enz. Hebben jullie dat al vanaf het begin of is dat later gekomen?
    Moet zeggen dat ik me nu nog best goed voel. Heel soms misselijk. Vooral na het eten. Maar heb zo een honger dat ik wel MOET eten haha. Logisch he..
    En moet veel plassen en soms snel moe en willen slapen..

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    zat het indd ook te kijken.... jakkes! VOlgens mij was het trauma zelfs! Ben erg benieuwd.... als je hh zag leek het wel nekfractuur.

16. Jel

Jel Niet meer actief

Sam4hope, ik heb niet veel etenslust nu. Zit snel vol. En de moeheid valt de laatste dagen mee, is dat ook normaal?

Bb, het was de keeper: Tyton. Ik heb niks met voetbal hoor, maar zit verplicht mee te kijken omdat mijn man er naar kijkt. Hij is al afgevoerd, maar het zag er niet best uit he?

17. Dana

Dana Niet meer actief

bedankt allemaal!

ik voel me redelijk, beetje kwakkelig/grieperig en zware borsten. hoop dat de misselijkheid wegblijft!! en moe ben ik ook idd bij vlagen.

jel, ik heb ook dat ik snel vol zit maar ik heb ook elk uur honger.

poeh, er zijn best al veel mei 2012 mama´s, gezellig :D

18. Jel

Jel Niet meer actief

Dana, echt die eerste kwaaltjes inderdaad, dat voel(de) ik ook. :)

Hagelde het bij jullie ook zo ontzettend net? Hier wel, dikke hagelstenen en onweer.

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nee indd, ik bedoeelde dat het trauma was ipv ambulance;)
    Maar ik moet ook verplicht kijken... maar vriendje is zoooooooooooo boos jhahaha (= voor ajax) hij zit me toch te schelden. Dus ik ga maar ff boven de wc pot omhelzen denk ik.....:(

kwam t er maar een keer echt uit ipv kokhalzen... heb ZOOO maagzuur( ouders net al gebeld ga ik na ajax voor de verjaardag ff rennies halen!) en misselijk!

20. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Souries, wat lief van dat Robijntje beertje :)

Bezigbijtje, nou wat een avond voor je gisteren zeg! Ben ook wel benieuwd hoe het eten smaakte :D Haha lees het al. Fijn dat ze ook brood hadden ;)

Priscilla, das een flink hondje idd :D Leuk dat je EG doet!
    Doe zelf ook gehoorzaamheid met onze hond. Ben nu bezig met de
    G&G beginners cursus (voor de 2de keer helaas :))
    Wat vervelend van die ruzie met je vriend zeg! Maar ja het is nu gewoon anders omdat je zwanger bent. Dat moet ie maar begrijpen hoor.

Ludora, wat mooi dat je jullie hond dan zo hebt gered! En leuk dat je GGB gaat doen, doe ik nu ook!

Minnie, dat wist ik niet van die cremes voor gezichtsverzorging. Eens even kijken wat er in die van mij allemaal zit.

Jel, morgen 3 jaar getrouwd, alvast gefeliciteerd!!

Ik ben ook best onzeker, ook doordat ik geen kwaaltjes heb. Maar ik denk ook maar zo dat als ik geen bloed verlies het vast wel goed zal zitten :) Maar kan niet wachten tot de eerste echo, haha.

Dana, welkom en gefeliciteerd!

Hier regende het net keihard. En dadelijk hebben we een verjaardag met bbq en dat is buiten. Wel onder de partytent gelukkig.

Deel Deze Pagina