Huh maar je meld je toch aan en je bent gelijk lid? Moet jij eerst een bevestiging krijgen van Souries? Ik heb er ook wel wat persoonlijkere dingen geschreven die ik liever niet in het openbaar neerzet.
Ludora, ik vind eigenlijk niet dat je dat nog een mk kan noemen. Maar ik heb het verhaal staan in die link die ik net gaf.
Dat had ik niet toen ik me gister of eergister aanmeldde. Maar wel fijn dat het eerst bevestigd moet worden, anders kan iedereen daar zomaar bij.
Jeetjeee!! Pff wat heftig!! Hoe voel je je nu je opnieuw zwanger bent? Mag je ook eerder een echo komen maken??
FF wachten dan, snap ik. Weet je ik mis een knuffel smiley!!! *virtuele knuffel dan!! Ik zit voor de 114de keer Dirty dancing te kijken
Hey, ik voel me onzeker. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eerste echo gehad en toen was er alleen nog maar een leeg vruchtzakje te zien. Maar waarschijnlijk heb ik dus veel te vroeg een echo gehad. De gyn zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, maar stiekem doe ik dat wel. Ben zo bang dat er iets niet goed is. Over 8 dagen weer een echo. Best spannend dus. Maar sowieso is het spannend. Ik denk straks niet meer: yes, de 12 weken zijn om. Ik kan pas echt helemaal blij zijn, als ik straks een levend kindje vast mag houden.
Jel ik krijg er spontaan tranen van in mijn ogen.... Ik hoop dat we je en elkaar er doorheen kunnen slepen en dat je dus inderdaad in mei een pracht van een kindje in je armen mag sluiten.
Ludora, dankje voor de virtuele knuffel. Dana, idd, het was een nachtmerrie. Je denkt dat zoiets alleen bij anderen gebeurd, totdat je het zelf overkomt. Het was een hel het afgelopen half jaar. (Is in januari gebeurd). Ik wil er niet teveel over zeggen hier, maar ik zat toen nog onder een andere naam hier op het forum. Wil best zeggen wie ik toen was, maar dan in een pb. Veel mensen hebben het toen wel meegekregen en er was toen ook een heel condoleancetopic voor ons. Maar die heb ik laten verwijderen uiteindelijk. Weg privacy... Maar vond het wel heel lief, al die berichtjes.
Ludora, ik hoop het ook, en dat geld voor ons allemaal. WOLKEN VAN BABY'S OVER 7/ 8 MAANDEN VOOR ONS ALLEMAAL!!!!!!
Jaaa snap ik wel.. Een hartje begint in de 6e week te kloppen toch? Tuurlijk maak je zorgen.. je wilt graag een kindje! Hoop dat er over 8 dagen iets te zien is! Het neemt je angst niet weg.. maar het zal mis. wel een soort van opluchting zijn dat er iets te zien is! Zelf zie ik tegen de 1e echo echt op.. en denk dan wel 12 weken en dan die 16 weken! Pfff... Zou idd blij zijn als het gewoon al mei is en we allemaal levende kindjes vast houden
oh meid toch ik weet echt niet wat ik moet zeggen, we leven echt met je mee en over 8 dagen als je weer een echo hebt is het uiteraard voor jou niet voorbij, de spanning blijft tot je je kindje in je armen hebt. ****dikke knuffel***
Die film blijft leuk!!! Ennee die smiley.. die moeten we gewoon gaan aangeven boven aan het forum bij Jan en Lotte..
Jel, Ik ben dan wel benieuwd wie je eerder was.. Want ik heb toen wel een topic gezien.. dus ben wel benieuwd of dat ook die van jou dan is.. Dus als je wilt pb-en en zeggen.. anders hoeft het niet hoor!! x