Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ach weetje meid, elke ronde meer is er eentje te veel!

Ik zelf heb er 22maanden over gedaan...:(
    Moet wel zeggen dat ik het na 15 maanden ben gaan accepteren en er weinig mee bezig ben geweest.... die mmm duurt zo lang!

2. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ja die MMM zag ik flink tegenop.

Heb een collega die er middenin zit. En pff zie aan haar dat het niet meevalt.
    Maar had me er al wel op voorbereid. Was ook deze ronde er iets minder mee bezig. Had zoiets van, nou ja, als het nu nog niet zo is gaan we naar de dokter enz enz.

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    het nadenken over "toekomst enzo" is fijn, maar andere kant ook dood eng. Er kan zoveel gebeuren, pas als je een gezond kindje in je armen hebt weet je dat het goed zit.

Daarom denk ik soms ook, waarom wachten tot de 12wkn? Daarna kan het net zo goed nog klote verlopen!
    Maar andere kant, als het indd mis moet gaan dan weet dan iedereen meteen dat we bezig zijn, en liever heb ik dat zo min mogelijk dat weten...
    Maar toch gaan we het denk ik met 9.4 vertellen (dan is vriendje jarig vieren we op zaterdag avond met fam+vrienden)

dan al 2 echo's gehad.

Zitten nu te eten, maar het valt me zwaar.... hapje voor hapje en ook en zoo misselijk.

ga even verder...

dikke knuffel voor alle sterke meiden!

4. Dana

Dana Niet meer actief

ik heb ook van dichtbij gezien wat de mmm met je doet, wij hebben daar bewust niet voor gekozen om die reden en ik ben nu dan toch zwanger, echt een wonder! :) en jij ook!!! :D

5. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Brr dames, ik ben ondertussen tegen mijn verwarming aan gaan zitten (staat op 22graden)
    Ik heb het toch zo koud!

Dus nu lekker met me laptop op een kussen tegen een hete verwarming, zalig!

Had al gelezen dat heet in bad gaan en no go is.. Balen, daar geniet ik altijd zo van!

6. Dana

Dana Niet meer actief

ik heb het ook zo koud!! ik heb al een dikke trui aan en wintersokken maar het helpt niet! hoort dat bij de 1e symptomen? koud hebben?

7. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Wel heel leuk om het zo te vertellen.
    Maar ja inderdaad, het kan altijd misgaan, ook na die 12 weken. Maar goed we moeten positief denken hoor!!!

En ik heb het tegenovergestelde van jou qua eten. Ik barst van de honger. Mijn bord vanavond lag bomvol. En ik ben niet zo een grote eter. Mijn man zette grote ogen op en zei: dat krijg jij nooit op. Maar jawel hoor. 3 varkensfiletlapjes (a la minute) 3 á 4 flinke scheppen groente en een half bord vol aardappeltjes.. Tis te gek voor woorden!

8. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ja dat mis ik juist nu ook zo. Ben ook, vooral in avond, snel koud. Hele dag zin in een warme douche. Het liefst een warm bad maar ik las dat dit maar 38 graden mag zijn. Dat vind ik geen warm bad:p

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    das nou grappig! dat vroeg ik me ook af...
    wilde ons dekbed al naar benden gaan halen!;)
    Zei net tegen vriendje dat ik morgen eerst een lekker plaid wil halen voor op de bank.... bah koud is het!

heb het eten ook weggeschoven.... het valt niet goed.
    Pak straks nog wat groente als het weer wat gezakt is... maar dit krijg ik niet weg! BLEGH!

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hihi, je zou me moeten zien zitten!
    Dikke stoffen trainingsbroek aan, shirt en dikke trui erover en van die warme 'bed'sokken! Haha, wie weet...
    Ken het niet, mja wat dat betreft, wat ken ik wel? :p

11. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Ik heb het ook koud!!!
    BRRR...

Waarom is eenheet bad een no go?
    Ik dacht altijd dat als je dat regelmatig deed dat het dan niet erg was?!

12. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Brr nee dat is echt niet warm!
    Manlief verbrand zich altijd als ie samen wil douchen ofzo haha Drama wordt dat dus de komende maanden.. lauw in bad.. het zou verboden moeten worden!!

13. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    hahahaha... onze mannen zullen ons vast zuchtend aan kijken;)
    Hier de verwarming nog niet aan.. vriend zou hem meteen uit zetten.. hahaha!
    Die loopt nu nog zelfs met t-shirt...BRRRR:p

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Kom je iig aan het lijstje;)

Ik ben ook een mega kleine eter... maar dit is eerste keer dat ik me zo voel. (het laat staan)
    Elke keer wel zin in iets, maar het idee alleen al staat me tegen. Ik was dr al wel bang voor want ben altijd best makkelijk misselijk..:)

15. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Haha dat lijstje ja! Ik schok me dood! Maar als ik zulke honger blijf hebben komt dat wel goed. Maar weeg ik waarschijnlijk straks ook behoorlijk veel!!!

En over dat bad, ik heb gelezen dat het niet goed is voor je kindje. Te hoge temperatuur, kans op afwijkingen enz... Ik wil het risico toch niet nemen. Want ik ben er dan wel aan gewend, maar denk me kindje straks niet he...

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    het is dubbel iets.... net als sauna...
    ze raden het af op meeste site's en het mag dan wel weer als je het vaak doet. Maar wat is dan vaak?

Uit voorzorg doe ik het indd ook niet, maar ook ik deed altijd een heeeeeel heet bad als ik het koud had, en dan lekker maskertje en scrub dr bij.... HEERLIJK!

17. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hier nog zo 1 hoor, zelfs als we weggaan neemt hij geen jas mee.. *je zit toch binnen?* ach ja...

18. Dana

Dana Niet meer actief

hahah, dekbed beneden, trainingsbroeken, dikke sokken, foto :D

succes met eten, hopelijk gaat dat snel weer wat beter!

19. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Jaaa idd.. ik douche altijd vet warm!!
    Hahaha.. vriend draait hem dan altijd terug..
    Ik druk dan altijd dat knopje nog in om hem verder te kunnen draaien.. hahaha!;)

Owww ik ga binnenkort naar de sauna!!!
    Mag je dan nergens in??
    Shit.. anders moet ik dat afzeggen...
    Maar hoe.. is nl. mn verjaardagscadeau van n vriendin..:)

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Juist! Jij snapt hem!
    Me man lacht me altijd uit. Lig ik daar te relaxen, maskertje op. Lekker badolie erin met lavendel of eucaliptus ofzo.. En een goed boek! Hij snapt niet dat je dat volhoudt.
    Ik kan er dan ook uren in blijven liggen, tot me water te koud, nja.. lauw/warm wordt!

Deel Deze Pagina