Wij zijn hier niet het enige huis, maar het is hier in de nacht wel aarde donker, en ik de hond uit laten vindt ik wel minder fijn, maar er kan hier eigenlijk niets gebeuren. Het meest opwindende van de afgelopen weken zijn muizen die binnen gewandeld komen.... Of heeeeele grote spinnen.
Getverdemme! Muizen kan ik nog mee leven, die haal ik wel even weg.. Maar spinnen.. Bah! Ik ben er niet bang van ofzo, maar ik vind ze zo smerig! Die hele grote mag mijn man dan ook altijd fijn weghalen. Op welke manier dan ook!
Ja, leuk he?! Ik ben uitgegaan van me ovu testen, waren 2 dagen later met ovulatie dan voorheen. Dus heb ik maar 35 dagen gerekend. Anders 31 of 33, dus kan nog alle kanten op. We moeten allemaal maar wachten op een echo he, voor we echt weten hoever we precies zijn.. Als ze dat al precies kunnen weten
Ik had toen we net begonnen met proberen een mooie site gevonden waar alles op stond waar je op moest letten. En echt een soort schema met verschillende sporten en wat je beter wel en niet kon/mocht doen. Maar ben die toch kwijt. En met googlen kom ik helemaal nergens... Zo jammer
Haha ongelooflijk, ben een aantal minuten weg en direct weer een hoop bij te lezen en te reageren. Als jullie me toe willen voegen als vriend, dan kunnen jullie mijn privé-album zien met foto's. Alleen als jullie willen, het zijn best heftige foto's. Heftig hoor, al die verhalen over overleden kindjes. Je hoort het dan ook ineens veel meer, als je het eenmaal meegemaakt hebt. Dana, ik heb het af en toe ook koud, maar soms ook een soort van 'opvliegers'. Dan zweet ik me ineens kapot. Is dat ook herkenbaar voor sommigen? Draak, volgens mij word het afgeraden om zwanger de sauna in te gaan. Maar anders moet je het even navragen aan je vk of gyn. Ludora, ja hoor die site heb ik al gevonden. Meerdere sites zelfs. Berichtje uit je buik, ik wacht nog even met aanmelden totdat ik zeker weet hoeveel weken ik ben. Anders loopt het misschien niet gelijk met het aantal weken dat je echt bent. Ja een ideale tijd he, waar we in bevallen, en een verlof in de zomer. Heerlijk!
Iemand ondertussen al lid van die club? Heb nog steeds niks gehoord, en staat er bij mij ook nog niet bij. Enig idee hoe lang dat kan duren? *maakt me verder niet uit maar toch* Ben bang dat ik na me midweek weg een hoop te lezen heb.. oef! Morgen vertrekken, even lekker samen (nja met de hond)
Heb ik ook gedaan hoor... want mijn cyclus was helemaal in de war.. ik heb nu op dag 55 getest..:O en had op dag 36 een posi ovu test! Heb jij al een afspraak staan? Ik ga de gynaecoloog bellen.. die zijn toen der tijd dat ik daar heen mocht komen als ik zwanger zou zijn.. Bedenk me alleen nu.. moet ik dan alsnog een doorverwijsbrief hebben?? Ik vraag dan meteen na van de sauna enz. Want ik wil niks doen wat niet mag!!
Pfff... het gaat nu al vet hard dat schrijven hier!! Hahaha.. heb abbo gedaan na elke reactie een mail.. maar dat ga ik even veranderen.. whahaha.. mn inbox staat echt bomvol!! hahaha!!
Meiden wat schrijven jullie veel! Ik heb even een slechte dag en kan mijn ogen niet meer openhouden dus reageer even niet of iedereen Nieuwe meiden; welkom & gefeliciteerd!!! Meiden met een miskraam of overleden kindje; wat een vreselijke verhalen ik hoop dat jullie op een bepaald punt toch wel kunnen genieten *knuffel* Morgen komt mvm, ben erg benieuwd!
Sam4hope, wat lekker dat je een midweekje weg gaat. In een huisje? Geniet van je vakantie. Draak, een doorverwijsbrief? Van wie? Ik heb gewoon gebeld naar de gyn en kon er gewoon weer terecht. Ik weet niet hoe dat bij jullie is.
Ja Jel, lekker even naar de Belgische Ardennen! (van Landal) Was eerst twijfel of we weg zouden gaan, maar misschien toch maar goede timing! Zou nu niet in Turkije of Egypte willen zitten en erachter komen dat ik zwanger ben. (kans op slecht eten enz) Ennuh afspraak? Nee nee! Eerst op vakantie. Dan die vrijdag nog, anders maandag bel ik naar de huisarts. Daar waarschijnlijk nog even testen en dan zien we wel. Heb geen idee hoe het allemaal werkt enzo En of ik al dingen moet regelen..??
Draak, dat zou ik dan ook maar veranderen, haha! Mei2012, bedankt voor de knuffel. Lekker op tijd naar bed dus vanavond. Veel plezier morgen met mvm.
draak, ik moet ook eerst naar de huisarts voor de verwijzingen, de internist en gyn hebben allebei gezegd dat als ik weer zwanger ben dat dat een indicatie is om naar hun te komen maar mijn huisarts moet eerst verwijzen....