Mei 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilanFleur, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ik zal het allemaal wel bij de dokter horen...

Wat vinden jullie, is dat dan al laat om nog naar de dokter te gaan? Ben ik ruim 5 weken, dus in me 6e week..

2. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Wat dat betreft ben ik erg onzeker hoor, natuurlijk omdat het de 1e is en ik er de ballen vanaf weet! Hahaaa

3. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Jel, Jaa een doorverwijsbrief van de HA?
    Ik weet niet.. ik wilde gewoon de gyn bellen.. maar mis. dat die moeilijk gaan doen?
    Die arts zei wel dat ik n vroege echo bij hun mocht maken.. ivm betere apparatuur.

Sam4Hopen,
    Oww lekker!! Vakantieeee!!:D
    Ben jaloers.. hahaha!
    Ahh als je terug bent kan je ook bellen toch..
    Dat is het eerste wat je moet regelen.. afspraak bij je VK:)

mei2012 veel plezier morgen met MvM:)
    en slaap lekker:)

Enn ik ga eerst die mailnotificatie veranderen hahaha:D

4. Dana

Dana Niet meer actief

nee hoor als er verder niks medisch is (je slikt geen medicatie of zo) dan kan dat prima ;)

5. Jel

Jel Niet meer actief

Sam4hope, ook heerlijk toch, Landal Greenparcs. Doen wij ook weleens. Lekker.. Wij zijn ook van die mensen die niet persee naar het buitenland hoeven.

Ik loop ook al sinds 2009 bij de gyn, en nu je het zegt, heb ik toen wel een verwijzing gehad van de ha. Dus dan zal het wel. ;)

6. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik heb zojuist een positiebroek besteld :D
    Ik kan er niets aan doen mijn buik is zo hard ik kan em ook niet inhouden, dus ik denk ik moet wel... Anders kan ik niet adem halen, is lastig!!

Waar is Priscilla, zou t wel goed gaan met d'r.. (ze is er normaal zo veel)

Ik heb zelf oa reuma en mijn gyn zij toen ik mijn spiraaltje eruit haalde dat als ik zwanger was ik rechtstreeks kon bellen. Dat heb ik gedaan en ook zo gezegd tegen de assistente en die heeft de afspraak gemaakt.

Ik ga woensdag ook naar mijn ha, omdat zij ook op de hoogte is van mijn MK.

Maar ik weet eigenlijk ook niet hoe en wat... Het is een hele nieuwe wereld en ik heb geen idee waar ik naar toe moet en wat ik wel en niet moet en mag regelen en wanneer. Hoop dat ik met de ha woensdag wat verder kom. Mss moet ik ook wel, ook nog, naar een VK?

Ik vindt de spinnen ook minder fijn als de muisen. Het is de tijd nu, dat is zo weer over!

7. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Toen we nog verkering hadden deden we dat al wel eens.
    Later werden het zonvakanties, heerlijk! Maar dit jaar zat het er niet in *huis, tuin, dieren enz*
    Vroeger ging ik veel kamperen, ook heerlijk!

Maar volgend jaar vakantie zit er niet in denk ik hahaha

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Je huisarts verwijst je toch naar een vk? Tenminste, zo begreep ik het.
    Dus hoef je nog niks te regelen als je geen medische achtergrond hebt. Welke ik ook niet heb, dus haast zal er niet bij zitten.

En neem aan de de vk, je verder informeerd..(t?d?ach..)

9. Dana

Dana Niet meer actief

ludora, dan ga ik morgen ook eerst proberen rechtstreeks te bellen, dat scheelt wel gesjouw!

gefeliciteerd met je eerste aankoop! wat voor broek is het?
    ik heb al mijn zwangerschapskleding van 3 jaar geleden bewaard dus hoef niet gelijk te shoppen helaas!!

10. Dana

Dana Niet meer actief

vk kan je rechtstreeks bellen. en die informeert je verder inderdaad ;) ik heb ook moeite met d en t de laatste tijd, het is veranderd geloof ik.

11. Jel

Jel Niet meer actief

Ludora, ik vroeg me ook al af waar priscilla was. Het laatste nieuws van haar was dat ze ruzie had met haar vriend. Hopelijk is alles goed daar.

Geen idee hoe het gaat met verwijzing en verloskundige. Heb nog nooit een vk gehad, altijd een gyn.

12. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb ook nog positiekleding. Maar er worden vast nog wel een paar kledingstukken gekocht,.

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik heb de gyn gebeld.... maar ben daar 31ste dan ook nog geweest voor de IUI:)

Ik lig al hele avond op de bank, zie net dat het pas h9 is.... pfff!
    Ik heb de hele dag door vervelende ongi rugpijn gehad net nu ik er 2 dagen al vanaf was! En nu ook al 10min steekjes in me buik die ik nog niet eerder gehad heb... vind het weer ff eng:):( *sorry!*

zit te denken morgen even de gyn te bellen... even mijn onzekerheid melden... de rugpijn is buikten onzekerheid ook gewoon zo irie. Als ik geen pittenzak heb die warm is erop kan ik niet zitten/liggen. Dus zoo rot dan!!

ga weer ff verder liggen;)

14. Dana

Dana Niet meer actief

oooh ja hier ook hoor :D:D:D:D

15. Dana

Dana Niet meer actief

sterkte meid, idd maar even bellen morgen!

16. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik heb een spijkerbroek, goedkoop ding even... We zien wel...

En een 9 maanden boek, mezelf moed inkopen?

Ik ben licht dislectisch, dus ik heb altijd al moeite met de D en T gehad hahaha :D

@ jel, ik hoop ook maar dat t goed is!! Misschien uitgepraat en lekker een dagje met d'r lief...

17. Dana

Dana Niet meer actief

ik ga er ook vandoor, lekker even voor de tv hangen, meld me morgen wel weer :D

18. Dana

Dana Niet meer actief

ik vind je spelling erg goed hoor!! ik merk er niks van in ieder geval!

19. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ook ik ga wat minder kletsen, zit nog wel op me laptop, maar ondertussen series aan het kijken op internet. Nog niks gevonden wat me echt boeit, mja op tv is ook niks!

20. Jel

Jel Niet meer actief

BB, ik hoop dat het niet veel bijzonders is, maar gewoon de groei van de baarmoeder. Sterkte. En ligse.

Dana tot morgen en fijne avond.

D's en T's: daar moet je bij mij ook niet op letten. Snap ook niks van die regels.

Deel Deze Pagina