ja maak me niet mega veel zorgen hoor.... maar ik vind het irie! Je twijfelt dan toch ff... d&t's zijn ook niet mijn sterkste kant... morgen middag eerste keer werken sinds ik zwanger ben... ben benieuwd!
hey meiden sorry geen tijd gehad om alles terug te lezen.. vriendlief is inmiddels bijgetrokken!! sinds vanaaf af en toe branderig gevoel en wat steken wat blijkt.. mn darmen!! maakte me al druk om niets haha staat er hier buiten 1 te trippen haha lief en ik moeten stiekem wel grinnikken die man staat een treinkaartjes kast uit te schelden XD alsof die zich er iets van aantrekt haha nou spreek jullie gauw weer!! liefs
hallo meiden, Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap ik zou graag mee willen kletsen! ben er deze week achter gekomen ik zwanger ben, Ik heb een onregelmatige cyclus dus ik deed elke week een test, was echt een grote verassing dat er nu meteen duidelijk een tweede streep verscheen groetjes Suus
BB, hopelijk heb je morgen wat mogelijkheden om gerustelling te krijgen. Dana, ik probeer het heel erg op te letten. Maar het is niet altijd goed. Ik ben ondertussen So You Think You Can Dance aan t kijken. Audities zijn nog niet zoooo gaaf, maar dadelijk wordt t beter, live shows. Hopelijk dit jaar ook weer. Ik krijg zo nog mijn mama op de koffie. Dus ga nu ff met flees deken op de bank.
zo die vent buiten loopt hem echt keihard te trippen man!! word er een beetje bang van.. pfff gelukkig is mn lief er bij!! mer ktrouwens wel dat mijn broek wat strakker begint te zitten.. vanaaf weer ff buikfoto maken al denk ik niet dat je veel verschil ziet!! en meiden super lief dat jullie je zo druk maken om me!! love you all forum vriendinnetjes!!!!!! liefs van hier
Priscilla, fijn dat het weer goed gaat met jou en je vriend. Over die darmen: hier heb ik er ook erg veel last van. Zijn jullie ook zo winderig? Ze rommelen gigantisch. Suuuus, welkom en gefeliciteerd.
hahaha jah mn darmen en winderig... echt een kwaaltje wat erbij hoort heh lijk af en toe wel een vent
Oh, haha.. Ik vond het genant om erover te beginnen, maar ik ben niet de enige merk ik al wel. Ruften man, echt niet normaal.
meiden wij gaan weer richting huis dus ik spreek jullie morgen weer!!! veel liefs dikke kus en knuff oh jah wat onaardig.. nieuwe zwangere!! gefeliciteeeeerd!!!
ludaro: nu nog je mams? Phoe.... hahaha ik heb dr geen puf(meer) voor hoor. moest net al helemaal onder me warme deken vandaan om me tel op te pakken hahaha.... en wie was het MOEDERS VOOR MOEDERS!! ze komen a.s woensdag tussen 9.00-9.30uur langs... Whoehoe.. Spanennd.... Ik wil morgen indd ff bellen, ik zal vast niet mogen komen. Maar gewoon ff het "probleem/gevoel" voor leggen is al fijn denk ik
Huh belde moeders voor moeders jou net? Okee.. grappig.. hahaha! Daar zou ik echt niet op rekenen (en niet dat zondag voor mij een rustdag moet zijn ofzo, maar dat zij werken op zondag..) Hier "nog" geen last van stink scheetjes hahaha!!
Tja toch maar je billen bij elkaar knijpen dan. Ja idd, stinken! Maakt niet uit wat ik eet. Maar manlief vind het niet erg. Die doet soms net zo hard mee. BB, leuk dat mvm komt.
Dat winderige heb ik niet. Altijd eerste half uurtje op bed wel. Niet de gassen. Maar wel lucht bellen in mijn buik.... leuke geluidjes voor het slapen gaan
Mama weet hoe en wat, dus ik kan blijven zitten... Had jij nog hernia?? MvM is een goed innitiatief!! Ben blij dat ik het kan doen!!! Ik hoop dat je op zijn minst een beetje gerust gesteld kan worden.
Ik heb geen hernia... ik heb/had altijd de dag dat ik ongi werd en de 2 dagen daarna rugpijn. Vervelende vreemde rugpijn. Heel anders als gewone rugpijn. Maar erg zeurend. Normaal neem ik dan aleve fenimax en is het wge. Maar nu kan dat ofcourse niet... De rugpijn blijft... komt af en aan vandaag.... afgelopen nacht k*t geslapen erdoor. Kan alleen liggen als de pittenzak warm is... tnx lieverd/