Ik weet even niet meer wie, maar iemand vroeg het een paar dagen geleden of het een probleem was als je een hernia of operatie had gehad, maar dat was jij dus niet... gelukkig!!
Ik heb een bbz gehad maar had niet echt last van mn rug, maar het kan idd wel, wel had ik bloedverlies. Als je het niet vertrouwd gewoon ff ha of vk bellen meid!! Ben nu f aan het teruglezen, onderhand 20 pagina's!!
Morgenochtend komt mvm wel spannend maar weer hoor haha, volgens mij zit je toch weer te knijpen tijdens de test?
Nou meiden ik ben bij pag 212 met bijlezen maar ga er nu mee stoppen hoor!! Morgen weer een dag, voel me niet lekker pfff Welterusten iedereen x
Hee meiden, Ik ga der ook vandooor.. Even bij mn vriend op de bank zitten Haha! Tot snel meiden.. Slaap lekker!! Liefss
pfff, voorgenomen om alles terug te lezen, maar na een lange dag geen fut voor! haha! sorry hoor! Wij zijn vandaag naar Dieren geweest naar een langlaufbaantje (bijna twee uur rijden, pffff, wat was ik bang dat ik misselijk zou worden) maar het was ontzettend leuk! ook vandaag de schoonfamilie ingelicht. Schoonvader begreep het eerst nog niet helemaal, maar het kwartje is gevallen. Nu alleen mijn zus nog en dan houden we het voorlopig voor de rest geheim. Dinsdag komt MvM hier. Wel spannend of de test nog steeds positief uitwijst Nou, nog even zappen op de bank en naar bed hier. Hoop dat het met jullie allemaal voorspoedig gaat.
Ik heb alles gelezen (geen idee meer wat ) Alle nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd! Ik meld me af voor de komende dagen, vannacht vertrekken we naar Disney. Donderdag ben ik er weer!
na een lange stage dag geen energie om terug te lezen ben erg beroerd en heb al 4keer overgeven ga dus nu lekker me bedje in truste allemaal!!
Ow jeeh, allemaal moe, misselijk en niet lekker.. Goed vooruitzicht hahaha Ik ga ook mijn bedje in. En dan ben ik op zijn vroegst vrijdag weer aanwezig. Jammer, vond het net zo leuk en gezellig hier! Beniewd hoeveel pagina's ik dan weer bij moet lezen haha! Meiden, allemaal rustig aan doen en dan zie ik jullie graag gezond en wel vrijdag weer! Ik ga lekker een midweekje genieten van de Ardennen, en hopelijk wat relaxen en lekker wandelen met de hond!
Die MvM test is inderdaad spannend, eigenlijk raar, maar ach er is wel meer raar de laatste dagen, hahaha Sam en Dribbel geniet ervan!! Ik ga ook plat zo, even hondje uitlaten. Ben ook erg moe. Truste!!
Hallo zwangere meiden!! Ben weer terug van avondje bij ouders... we hebben gewoon ons mond kunnen houden, goed he! Voelde gewoon nog niet goed om het al te vertellen....ben bang ze weer teleur te stellen en wil het pas zeggen als het goed voelt (en mn zwangerschap voelt ook goed maar het is nog zo pril!) Priscilla: is het ondertussen weer goed met je vriend? Vervelend zeg zo'n ruzie! Ik herken het wel een beetje hoor! De mijne zei ook meteen: nou als ik maar niet 8 maanden geen sex krijg, dat hou ik niet vol hoor! (en dat zegt ie dan terwijl we nog amper een paar dagen weten zwanger te zijn na ruim 2.5 jaar. Kon hem wel voor zn kop slaan!) Miffy: fijn dat je zo positief kan zijn! Goed hoor! Ik doe ook mn best haha! Vervelend dat je je vandaag zo rot voelde, hopelijk morgen beter! Miekr: hoe gaat het nu met de buikpijn? Alweer wat afgezakt? Snap je ongerustheid hoor na al die mk'en! Maar deze keer zit het goed hoor want ik duim voor je! Dana, Draak, Suuuus en d3b: welkom en gefeliciteerd! Sam4hope: dat heb ik precies hetzelfde, erge honger steeds maar dan niet weten wat je wilt eten eigenlijk..als het maar hartig is! Zoet gaat er hier nu echt niet meer in! Veel plezier in de Ardennen! Als je terugkomt, hebben we vast ongeveer 5000 pagina's voor je opgespaard om bij te lezen hihihihi Jel: wij hebben bij mijn ouders lekker kippensoep met een grote scharrelkip + stokbrood gegeten. Jaaa daar gaan we voor, een heeeeleboel schattige en gezonde babies over 7/8 maandjes! En opvliegers..nog niet echt last van..maar als ik ga schoonmaken ofzo, kan ik het wel heeel warm krijgen! En over winderig gesproken: nope hier nog geen scheet gelaten hahahaha BB: wat knap van je dat na 15 maanden het zwanger worden een beetje los kon laten en er minder mee bezig kon zijn! Hier is dat zo goed als geen een maand gelukt...en ben de tel kwijt...zat geloof ik rond de 34 rondes ofzo... Werk ze morgen!! En snap dat je gaat bellen, ze stellen je vast gerust! Verwarming: hier staat ie ook roodgloeiend hoor! Anders vriezen mn billen eraf, zo koud als ik het heb (zonder verwarming is het 18 graden in huis..) Ludora: haha wat grappig dat je al een positiebroek hebt besteld! Nou geef je groot gelijk hoor, lekker aantrekken dat ding! Hier gaat ook steeds de broek los want het zit gewoon niet lekker, idd vanwege een harde, opgezwollen buikje! Het was ikke van die rugoperaties trouwens... d&t's: ben daar een ster in Heb een grote talenknobbel en 4 jaar lang communicatie gestudeerd hihi..maar ik zal jullie proberen niet te verbeteren hoor hihi Pat78: succes met MvM morgen!!! Dribbel: jaaaa naar Disney!!! Heel veel plezier he!!! Ga je trouwens gewoon in de achtbanen?? Hier: hele avond al ongi-buikpijn en rugpijn...blehhh blijft een naar gevoel hoor *gaaaaaaaaaaaaaap* weltrusten kletskippen! Ik ga op tok!
Ik ga deze keer denk ik niet meedoen aan M.v.M m'n vorige zwangerschappen het wel gedaan ook vanaf 6 weken en de laatste keer vond ik het zo lang duren. tuurlijk het is voor een goed doel, maar 10 weken in een maatbeker plassen om vervolgens in een opvangbak te doen die zo vreselijk ruikt waardoor ik elke keer weer kotsmisselijk werd ervan. Ik was blij dat ik er vanaf was. Misschien als ik m'n echo heb gehad en weet hoever ik nu zwanger ben dat ik me daarna toch opgeef om nog voor een paar weekjes mee te doen. Maar ik heb nu nog geen idee hoelang precies. daarom heb ik me ook nog niet aan de lijst met wanneer in mei bevallen. Straks naar bed. Eerst m'n kleine man z'n laatste flesje geven. Morgen naar de tandarts
Jeetje, heb m'n late dienst achter de rug en moest 24 paginas terug lezen. Heb ik niet gedaan hoor, dan zit ik hier vannacht nog... Hier ook met vlagen misselijk, moet gewoon optijd wat eten.. Morgen echo, ben nu al zenuwachtig.. Ene kant denk ik zit wel goed, aan de andere kant... Die teleurstelling die er ook kan zijn... Ik hoop op een hartje, maja kan ook te vroeg zijn geloof ik... Ik ga van de week weer uitgebreider reageren.. Slaap lekker allemaal!