Wow heitjekarweitje!! Leuk om te zien dat hij oploopt naar een knaller!! Tuurlijk laten zien.. Haha... nou mn moeder weet normaal niet wanneer ik ongesteld wordt enz hoor.. maar had deze maand hele rare ovu testen die mij in de war brachten.. dus ze wist dat ik wilde testen.. Maar om niet steeds te vragen of ik al getest heb.. vraagt ze ben je al ongesteld.. hahaha! Ik heb een afspraak gemaakt.. alleen echt dom:S Op een dag dat vriend al heeel vroeg zn bed uit moet.. jaaaa en daar kwam ik dus achter nadat ik heb opgehangen Het was erg moeilijk voor n vroege echo.. dus durf eigenlijk niet meer te bellen Hij staat iig voor volgende week ze denkt dat ik een week langer zwanger ben dan dat ik denk.. zou nu op 4,6 zitten Maar we zien.. Bezigbijtje.. denk niet dat we hetzelfde ziekenhuis hebben.. Zit in utrecht..
Ik heb dat soms met opstaan uit zit houding en als ik op de bank lig en mezelf wil omdraaien met hele lichaam....
draak; dan indd niet wat fijn dat je al zo vroeg mag! Ik moet nog 2.3 wachten! 7.1 krijgen wij pas n echo.... duurt nog zoooooo lang ondanks dat ik weet dat dit al best vroeg is...
Goedenmorgen, Zometeen mvm op bezoek met hopelijk een goede positieve test, vind maar eng, al zeggen mijn zwtesten allemaal duidelijk zwanger. Gisteravond moeilijk in slaap, in een uur tijd 4 keer naar de wc met een volle blaas?? vaag heel de dag geen last van en nu wel? Voel me ook vandaag weer een beetje blegh ik ben er wel en ook weer niet? en verkouden ben ik ook nog eens
Haha... Jammerrr Anders waren we elkaar mis. een keer tegen gekomen.. Jaa gek he dat ik volgende week al kan.. komt mis omdat ze er vanuit gaat dat ik n week langer zwanger ben.. Dus ben benieuwd.. ze heeft wel gezegd dat als het niet zo is en ik toch minder lang zwanger ben.. er ws. wel iets te zien is en ze dan wel beetje kunnen berekenen hoe lang ik zwanger ben.. En dan mag ik ws. sowieso nog een keertje langs komen voor een extra echo. Ben heeel benieuwd! Vind het wel spannend!! Maarrrr.... t komt goed!! Positief denken.. Enn Jel, wil het ws. woensdag aan mn moeder vertellen.. Dus hoef niet heel lang mn mond meer te houden tegen der... Ze zal het helemaal super vinden!
ik verveelde me (zit te wachten tot vriendje wordt opgehaald voor vervangend werk deze ochtend...) en ging eens spieken bij de april 2012 buikjes.... maar ik schrik gewoon hoe hun buik met 7-9 weken is/was Als ik/wij dat ook al hebben dan, hoe hou je zoiets dan voor je/verborgen? Dat lukt dan toch niet? Wij willen het al best vroeg, met 9.4 weken vertellen op verjaardag van vriendlief dan... maar hoe doen meiden dat dan die het met 10-12 weken pas vertellen??? Ik heb zelf in de avond het idee dat mijn buik opgezet is, maar blijkbaar voelt dat voor mij zo, want vriendje zegt niks te zien.
Dames, ik kon het niet laten nog even te kijken voor we straks vertrekken. @ Heitjekarweitje: wat een mooie oplopende testen! Mijne was gek genoeg al zo knallend gisteren. Ook gek hoe dat zo verschilt toch? Want jij bent een week verder dan mij.. Nja, zal wel goed zijn toch? En over dat vele typen hier. Ik heb nog vakantie dames Daar ligt het aan! Anders ben ik denk ik niet zoveel te zien hier. Want werk 36 uur en erg onregelmatig! Ik heb vanmorgen naar de dokter gebeld. En maandag om 8u staan we daar voor de deur. Zijn assistente vroeg of ze me mocht feliciteren..?! Duh! Tuuuurlijk! Klonk ik dan nog zo slaapdronken?? hihi Ze moest er wel om lachen en ik ook! Dus maandag begint het voor ons allemaal echt. Kan niet wachten.. Gisteren avond en vanmorgen wel even last gehad van buikpijn, heel vervelend gevoel. Niet eens hetzelfde als ongi buikpijn. Met veel wrijven en warm houden ging het gelukkig over. En dat slapen, ik weet niet wat dat is hoor. Hier ook veel wakker tussendoor, echt klaarwakker! En als ik slaap, zo onrustig! Hele drukke dromen enzo. En als je me vraagt waar ze over gaan... geeeen idee!!! Vanmorgen weer erge honger! Maar inderdaad, zoet is niet zo toppie, terwijl ik normaal van de zoet ben! Maar gisteren chocolaatje op..bah!! En vanmorgen boterham met speculoos, hadden de rest al ingepakt (stom!) Maar die smaakt toch ook niet lekker hoor.. Nou dames, heel veel schrijfplezier hier nog! En dan ga ik nu echt stoppen en helpen de auto inladen! *drama* Hond neemt nog de meeste ruimte in beslag! Maar tot vrijdag! En dan hoop ik hier veel positieve en leuke berichten aan te treffen.. Ow ja: weet zo gauw niet wie het zei (kan zo ver niet teruglezen nu) Maar zoveeeel pagina's is ook weer niet nodig hoor
Weehhh ik een hele reactie schrijven weer...valt mn computer uit vanwege een update...grr! Maar goeeeeed, i was saying: Draak: fijn dat je al zo snel terecht kan! Is de echo heel vroeg dan? Vriend gaat vast heel graag met je mee! Hier net de tandarts gebeld ivm gaatje vullen aanstaande woensdag. Had met verdoving afgesproken maar wilde even weten of dat wel mag nu...mag nu een kwartier eerder komen om even te overleggen! Daarna de huisarts gebeld want ik kom op de chronische lijst te te staan voor fysiotherapie (begrijp niet dat ik daar nog niet op stond, heb nooit voor fysio hoeven betalen en nu ineens wel?) voor mn rug. En natuurlijk aan de assistent doorgegegeven dat ik zwanger ben. Huisarts wil het vast graag weten want ze weet van onze grote wens af! Echt leuk, ze feliciteerde me ook...raar is dat! Sam4hope: hihi herkenbaar dat chocola ineens niet meer zo lekker smaakt, ik ben dol op chocola maar gister stukje bij mn ouders gehad en blehh...1 stukje was meer dan genoeg...weirrrrd!
En Sam, over die testen...zal idd wel goed zijn..de een maakt gewoon sneller hcg aan dan de ander...en miss gaat het bijv. bij jou straks weer iets langzamer en bij mij weer iets harder? Denk niet dat het altijd in 1 mooie stijgende lijn gaat?
Nou ik denk zelf 4,6 en zij denkt 6,3 (nu dan, heb ik net even uitgerekend via n site) Ben heeeel benieuwd.. Wil eigenlijk ook n banner plaatsen.. maar weet nu niet welke ik aan zou houden.. hihi Haha.. je klonk vast niet slaap dronken.. maar met die hormoontjes van ons.. hebben we het soms wat anders in onze hoofd dan dat we zeggen.. hahaha Teminste.. de vorige keer had ik daar erg veel last van.. (stukken teksten overslaan of midden in een verhaal beginnen) Nu valt het volgens mij nog wel mee.. ik zie mn vriend nog niet zo zitten -> Hahaa.. Oww wat gek dat je nu voor de fysio moet gaan betalen:S Zal wel kijken of dat dan klopt!! Ieeee... en de tandarts!! Hoop dat je met verdoving mag.. Ik moet binnenkort op controle.. hoop dat er niks is.. Het probleem met eten heb ik nog niet zo.. Ik eet niet zo veel.. maar neig toch wel snel nar het snoepen ipv het gezonde! Dus even er op letten!!
Jeey! Vandaag 8 weken! Zo, dat wilde ik even kwijt. Wat een lappen tekst zeg. Ik kan het niet meer bijhouden Maar zover ik kan zien gaat alles nog goed, toch?
Noenz: jeej! Jij bent zeker het langste zwanger hier? 1 mei uitgerekend?? Draak: ik bedoeld met vroeg meer, vroeg op de ochtend. Omdat je begon met dat je vriend er al zo vroeg uitmoest? Snapte het niet helemaal?? Nou ben weer weg hoor, anders blijf ik de hele dag hier plakken en dat is natuurlijk niet de bedoeling, ga maar es ramen lappen, boodschappen doen, wasje, én hollands next topmodel kijken, want heb er nog niks van gezien omdat ik op vakantie was! *zwaai* en fijne dag!
noenz: JEEEJ!!! gefeliciteerd.... draak; ik zou dan denk ik banner op kortste zetten.... als je vooruit gezet word kun je het zo veranderne toch??
Ja, ik denk ook dat ik als een van de langste zwanger ben. Eigenlijk ben ik ook eind April uitgerekend, maar iedereen was daar al zo ver met kletsen dat ik me maar vanaf het begin hier heb aangesloten. Mag toch wel? Ik zal volgende week de "exacte" datum wel horen. Zo spannend! Zijn jullie ook van die draken tov jullie partner?
Hahaha.. oww lekker helder weer.. 9.45 heb ik de afspraak staan.. vriend heeft dan een vergadering waar die heen moet.. hij is dan al om 7 uur onderweg daar heen.. Zal zo eens overleggen met hem.. Mis. Kan die n keer skippen Jaa idd de minst lange banner doen.. ga t straks even regelen Nou meiden.. ik ga ook even verder.. fijne dag! Liefs
Tururlijk, kun jij ons voorbereiden op wat komen gaat Nee volgens mij ben ik heel fijn voor mijn vriendje... eerste dag als ik ongi werd was ik minder fijn ik voel vandaag nog niks! Ene kant eng maar andere kant vooral fijn! Zo eerst maar eens lekker douchen en dan weer 30min met hond lopen. (moest van de ha elke dag 30min lopen, dan zou ik minder last van me darmen krijgen/hebben)
Hoi allemaal, Ik heb hier nog niet zoveel gereageerd, maar hier wordt het even spannend. Heb vanavond een inwendige echo, omdat ik al 2 weken bruinverlies heb en gisteravond bij het afvegen ook helderrood met een stolsel had. Daarna geen helderrood meer, alleen weer bruin....en geen krampen (tja...dat zeurende menstruatiegevoel wat ik al vanaf het begin heb)...duimen jullie voor me?! groetjes!
xxNienkexx heel vele sterkte! Ooh wat kan ik me voorstellen dat je je angstig en bang voelt. Probeer afleiding te zoeken, al is dan misschien makkelijker gezegd als gedaan... Het hoeft niet fout te zijn.. houdt dat (ondanks de onzekerheid) maar voor ogen.. Nogmaals sterkte meis! Verder heb ik lekker op mijn kop gehad van mijn man (wel lief hoor), dat ik er te vroeg uit ben gegaan vanochtend, er vervolgens weer kotsmisselijk inkroop, er later weer uitging en alsnog overgegeven heb en toen nog een tijd voor lallie op de bank lag. "Jij mag nu even lekker bijtanken en later opstaan", zo zei tie.. Ai, toen had hij meteen wel een gevoelige snaar, want ik ben meer een bezig (lees: perfectionistisch) bijtje, wat het zogezegd normaal vind om vroeg aan de slag te gaan in huis en niet kan uitslapen. Maar goed, hij heeft wel gelijk, want ik word er niet beter van.. elke dag nog weer hetzelfde misselijke liedje.. Bleeh!
Jeetje Nienke, ik kan me voorstellen dat dat je angstig maakt. Natuurlijk duim ik met je mee. Heel veel sterkte!