Bedankt meiden! Ik zal van me laten horen als ik meer weet. Ik werk zelf aan huis en heb vandaag een wat rustiger dagje...dus ga het maar even vullen met huis schoonmaken en misschien ff filmpje kijken. Dat zorgt voor mij altijd voor voldoende afleiding! nogmaals bedankt!
@ heitje karweitje dat zijn mooie testen hoor!!! leuk echt zo'n oplopende lijn. Net bij de tandarts vandaan alles was weer goed over een half jaar weer terug komen. Ik moet vanmiddag op de foto in het ziekenhuis. Heb in maart tijdens m'n vorige zwangerschap een spiegeldeur op m'n hand gehad, alleen daar hebben ze toen niet goed naar gekeken, en nu was ik voor de vakantie bij onze huisarts geweest en die voelde aan m'n hand en die voelde duidelijk dat er een breuk had gezeten. nu moet ik dan vanmiddag weer op een foto (wel met loden schort uiteraard) maar al vinden ze een breuk, dan kunnen ze er toch niks aan doen??? of heeft iemand daar verstand van?
nienke, heel veel sterkte vanavond!! ik duim voor een mooie echo zodat je die hier vanavond kan delen hier nog steeds beroerd en misselijk, gister iets na 10 uur mijn bed in gegaan had op dat moment al 6x overgegeven dus maar een emmertje meegenomen heb even geslapen en werd om 1 uur weer misselijk wakker en hoppa daar ging ik weer daarna weer verder geslapen tot vanochtend 8 uur werd weer misselijk wakker en vanochtend dus weer overgegeven en inmiddels weer een halve kilo afgevallen inmiddels dus al 3kilo kwijt enigste wat ik binnen kan houden (heel vies) is cola.....
@ nienke, jeetje dat was wel schrikken, hopelijk is alles evengoed nog goed ga voor je duimen!! succes.
xxnienkexx sterkte en succes. Zojuist moeders voor moeders geweest, heb een armband uitgekozen was een leuk gesprek ook. Ennnnnnnn ik zat in spanning of de test positief zou zijn gelukkig een dikke streep, a.s. donderdag mag ik gaan beginnen. Nu aftellen tot 12 okt intake verloskundige, duurt zo langen echo?? hopelijk krijg ik die meteen maar zal vast wel niet. Spannenddd
Miffy, wij kunnen elkaar de hand geven geloof ik. Ben ook elke dag zo beroerd, moet veel overgeven. 't Is ook elke keer maar weer een gok of iets goed valt (op dit moment is dat droog beschuit en droog brood). En tja.. ook al zo'n 2,5-3kg. kwijt.. Je voelt je ook echt slapper hè? Heb jij ook van die aanvallen van duizeligheid?
Bedankt!! ja, was gister echt schrikken! Was behoorlijk verdrietig, omdat ik echt het gevoel had dat er nu echt een miskraam zou komen. Nu toch weer hoop gekregen, maar hoe dan ook blijft het spannend, want wat zal er vanavond op het scherm te zien zijn?!
Hoi meiden, Ludora, behendigheid heb ik met onze hond ook gedaan, maar dat vond ze niet zo leuk helaas. Flyball zou ik graag willen doen, maar dat wordt op onze club niet gegeven. Dan maar verder met gehoorzaamheid Border Collies zijn wel goed in behendigheid en flyball he! Oei nog maar 2 broeken passen. Wordt lastig geheim houden denk ik Zomer123, vervelend he die onzekerheid! Heb zelf geen last van mijn rug, maar ik heb uberhaupt amper kwaaltjes. En geen bloedverlies is toch goed! Tinie, haha maar goed dat we de herfst en winter in gaan met snert en stamppot Draak en D3B, welkom en gefeliciteerd! Draak, slecht geslapen helaas. En hopen dat je het snel tegen je moeder kan vertellen idd! Jel, bij de bbq hadden ze terrasverwarmers gelukkig! Dus had het lekker warm Sam4Hope, waarom mag je niet in een heet bad gaan? Dat wist ik niet. Lees al waarom, dan ga ik ook maar niet meer in bad. Lekker midweekje weg, veel plezier! In mei is er bij ons niemand in de familie jarig, dus dat is wel leuk Priscilla, fijn dat het is uitgepraat met je vriend! Suuuus, welkom en gefeliciteerd! Souries, wezen langlaufen, leuk! En hoe heb je het dan verteld tegen je schoonfamilie? Omdat je schoonvader het eerst niet begreep? Dribbel, veel plezier in Disneyland! Heitjekarweitje, gisteren mond kunnen houden tegen ouders, goed zo En gefeliciteerd met je knaltest! Noenz, alweer 8 weken! Heb je last van kwaaltjes of valt het mee? xxNienkexx, wat schrikken zeg! heel veel succes vanavond! Met de bbq werd er steeds gevraagd of ik geen rose bier wilde. Want dat drink ik normaal altijd. Pff, vond het wel moeilijk hoor, heb maar gezegd dat ik wat last van mijn buik had, haha. Hopelijk hadden ze niks in de gaten Gelukkig hebben we nu de komende weken geen feestjes, pas weer 14 en 15 oktober.
@pat wat een mooie test, gefeliciteerd! @miffy en veldmuisje gelukkig heb ik nog helemaal geen last gehad van misselijkheid, kan me wel voorstellen hoe vervelend het moet zijn! Succes ermee en hopen dat het na het eerste trimester gedaan is met de misselijkheid!
Zo ik ben weer lekker fris gedoucht... ff ME-time Ik heb vandaag (nog) nergens last van... alleen en daar baal ik flink van! Kan ik mijn lenzen zo uit gaan doen Heb ze nog maar half uurtje in maar me ogen zijn te droog. Bah stomme bril op vandaag even reageren! Pat; mooie test! Leuk die armband he, zag al eens eerder foto dr van. nienke; ook van mij heel veel sterkte vanavond. Spannend. Ik hoop dat je een mooi wondertje in je buik ziet! Knuff Over misselijk: Meiden vanaf wanneer werden jullie ECHT misselijk (lees: boven de wc hangen!?) Over gewicht: ik ben ook afgevallen 1/2 kilo in 3 dagen. Maar hoe is jullie gewicht? Ook afgevallen of juist al wat aangekomen? Even nieuwschierig Miffy; bah dat klinkt heeel beroerd! Sterkte! En een dikke knuffel. veldmuisje; wel lief van je mannetje! Hihi... die van mij is ook extra bezorgd hij eist dat ik van 1-2 even ga liggen (moet 2u naar me werk) en wrijft 10x op een dag over mijn buik... (en wijkt dan heeeel perongeluk *ahum* uit naar mijn boops!) zo lief.... was al die tijd al zo benieuwd hoe vriendje zou doen dan. Hij kan echt niet over gevoel(ens) kwesties praten en uiten. En ook erg weinige prater over dit soort dingen... Dus vind het erg schatig dat hij t zo uiit....
viev; bij ons is er dan oook niemand jarig. Ik vind het heel bijzonder.. ik heb als klein meisje (nou ja 10jaar) al geroepen dat als er nieuw familielid bij kwam (ik ben de oudste kleinkind) dat in mei moest zijn omdat dan alle maanden bezet zouden zijn en kijk nou..... hoe bijzonder?!
@ Viev Ik ben vorige week missleijk geweest, maar nu gaat het al 2 dagen goed. Daar mag ik dus neit over klagen. Wel ben ik echt dood en doodmoe en kan ik niet stilzitten vanwege pijn in mijn heupen en bovenbenen. het voelt een beetje als de groeipijnen van vroeger en is dus ook voornamelijk zaterdag. MAW Fysiek wienig klachten. Wel ben ik emotioneel nogal van de leg. Ik kan er echt nog niet zo van genieten. Ik heb een enorm kort lontje en neem alles serieus. Niet echt gezellig momenteel, maar ook dat lijkt een beetje beter te gaan.
Hier zijn ze ook net geweest, alleen is mijn streep minder donker als die van jou.... Maak ik me gelijk weer zorgen.... Ik mag trouwens gelijk beginnen! En ik heb de ketting gekozen!
@xxNienkexx, heel veel sterkte vanavond. Duim voor een mooie echo. @Miffy, echt niet fijn om zoveel over te geven, veel sterkte. @pat, das een mooie test gefeliciteerd @BB, balen dat je je lenzen alweer uit moet doen. @Draakje, hopelijk slaap je komende nacht beter @Sam4hope, fijne vakantie, geniet ervan @hier, vanochtend de laatste kv-test gedaan die ik nog had en hij knalde er nu van af. Teststreep was donkerder dan de controle. Verder vannacht gelukkig weer goed geslapen al moet ik er wel een keer uit omdat ik dan naar de wc moet. Voel me verder goed, voornamelijk nog steeds ongi-achtige krampjes in mn buik en zere borsten. Misselijkheid valt tot nu toe mee alleen wel weer wat last van een lichte hoofdpijn. Vanmiddag werken en vanavond nog een vergadering, dus ben laat thuis. Fijne dag allemaal
ahhh mei2012, geen zorgen maken hoor, een streep is een streep, dus ook voor jou gefeliciteerd Ik vond het echt een leuk gesprek Krijg jij ook een tas na afloop?? Ik krijg na afloop een tas van ze omdat ik vanaf het begin tot eind mee doet! dus ik neem aan dat jij er ook wel 1 krijg?
He meiden!! Nou ik ben terug van de echo... Was best zenuwachtig, is toch een spannend moment... Maar.... Het hartje klopt Het is nog heel klein, maar de telling klopt wel precies, 6w+4d.. Ik ben helemaal gelukkig!! Nu mag ik me aanmelden bij de verloskundige, heb dat ook gelijk maar even gedaan
@Bezigbijtje: Ik werd echt goed misselijk vanaf 4,5 week en vanaf 5 weken dagelijks overgeven. Tja.. mijn mannetje is ook extra lief nu, maakt een kruik klaar als ik daar behoefte aan heb, perst elke dag sinaasappelsap (op eigen initiatief perssinaasappelen gekocht!) en doet ook echt meer in het huishouden. Zegt ook heel duidelijk.. zeg me tegen welke klussen je opziet, doe bijv. een deel, dan doe ik de rest of ik doe het gewoon helemaal. Dat voelt wel heel fijn jah.. @MaJo1976: Gaaf zo'n knaltest! Nu ff snel haarlak erop spuiten, dan blijven die lijntjes ook mooi zo zichtbaar! Zo.. nu eerst maar ff wat strijken! Doeg!
Ben gewoon te onzeker, overmorgen echo hopelijk gaat het dan beter Ik krijg ook een tas, maar heb mijn zinnen al gezet op een luiertas uit de nieuwe collectie van lief! Nog 7,5 maand om mijn man te overtuigen
dit is de armband, al draag ik geen armbanden, vind hem wel grappig Dus wie weet nu wel haha. Hebben jullie al een bijnaam Wij nog niet, komt denk ik pas als ik beeb op echo heb zien spartelen. Essieee wat fijn dat je je beeb hebt gezien en de telling klopt Geniet maar lekker van je fototje